Jump to content

Nye draktnummer


Eboue

Recommended Posts

De nye draktnummerene for neste sesong [06/07] er gitt ut.

http://www.arsenal-mania.com/news/2424093/...s-revealed.html

 

-Synes ikke Cesc skulle bytta... han passa veldig bra til nr. 15, og nr. 4 er mer en midtbanekjempe a'la Diaby som skal ha.

-Så jeg mener at Diaby skulle hatt 4, for han er den ekte "fremtidens Vieira", og passer nr.'et!

-Rosicky skulle kunne vel ikke få et bedre nr. enn 7.. det passer som hånd i hanske. Kanskje Hleb skulle vært med i spekuleringen med nr. 7, men det er O.K at Tòmas får det...

-Henry skulle vel strengt tatt hatt nr. 10, sånn viktig brikke som han er, men det er helt okay...

 

 

...jeg er spent på hvem som får nr. 10! Ikke Torres desverre, men jeg har en drøm om Klose!

 

[Jeg vet at det har vært en gammel draktnr.-tråd før, men jeg fant ikke denne...]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Skjønner ikkje hvorfor Henry skulle ha hatt nr.10.

Han holder på og har allerede gjort nr.14 legendarisk.

 

Ble litt overrasked når Cesc fekk 4, men men han er god nok for det.

Og nr.7 er perfekt for Tomas.

 

 

Men der er ikkje nummerene som gjør spillerene gode, så e bryr me ikkje sø møe egentlig.

Link to comment
Share on other sites

jeg er så sinnsykkt skuffa over att fabregas har fått nummer 4... Nå tror jeg att håpet om YaYa forsvinner.

 

Henry skulle absolutt ikke i denne vide svære verden ha nummer 10 han skal ha nummer 14 for resten av sitt liv.

 

kanskje det kommer en spiss som tar nummer 10.. men vi så 4 har det vert en sesong i mellom.. er ikke sikkert det kommer noen før neste år

 

Men Klose hadde vert en drøm

Link to comment
Share on other sites

Klose? :rolleyes: :-| :(

For alt i verden, la oss slippe den spilleren!

 

Hvis dette er noe du mener seriøst så kan ikke du se på hvordan Klose har spilt i VM, og for den saks skyld i Bundesliga denne sesongen, da må du heller se på hva han er, og det er tysker, og enkelte mener at du er nazist hvis du holder med Tyskland osv., men jeg håper at dette ikke er noe du mener, for i hele VM har Klose vært stoor, og i går så du hvor god han var med ball også, og ikke bare inne i boksen.

 

Go for Torres, AW...perfekt 10'er!

Link to comment
Share on other sites

Klose? :rolleyes: :-| :(

For alt i verden, la oss slippe den spilleren!

 

Hvis dette er noe du mener seriøst så kan ikke du se på hvordan Klose har spilt i VM, og for den saks skyld i Bundesliga denne sesongen, da må du heller se på hva han er, og det er tysker, og enkelte mener at du er nazist hvis du holder med Tyskland osv., men jeg håper at dette ikke er noe du mener, for i hele VM har Klose vært stoor, og i går så du hvor god han var med ball også, og ikke bare inne i boksen.

 

Go for Torres, AW...perfekt 10'er!

 

Kjære Helmik!

Klose skal vi ikke kjøpe, basta. Han ser ut til å bli toppskorer i VM og har gjort det veldig bra. Men det finnes forhold ved typen som leder meg til å konkludere med nei.

 

En gang for alle må vel du og andre innse at så lenge Arsene bestemmer spillestil vil ikke Klose være typen spiss vi henter. Henry skal ikke legge innlegg på skallen til en Shearer, Klose, Carew ( :P ) eller et annet foreslått tårn på dette forumet. Vi skal sentre ballen i mål :P

 

Klose passer bra til "direkte-fotball", men er ikke et teknisk vidunder som passer vårt krevende pasnings- og hurtige angrepsspill. Han forblir en hodespiller for meg, og det trenger vi ikke! ... og så er han selvsagt også for gammel! Når begynte Wenger å kjøpe veteraner?

 

Da ville jeg heller hatt Torres eller Ribery. Ribery er vel et mer aktuelt alternativ. Jeg har lagt merke til at til og med Aliadiere har forhåpninger til sesongen, men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om disse eventualitetene. Arsene knows, - og så lenge han har regjert, har jeg ikke sett mange Klose-typer i angrepet til Arsenal!

 

For å holde meg til tråden, så er jeg enig med dem som synes at det hadde vært kjekt å se Henry i nr 10, Senderos i nr 5, Diaby i nr 4 og Walcott i nr 15... men hvem skal spille i den legendariske nr 14 og hva slags drakt skal Fabregas ha når ingen kjekke draktnummer mellom 1 og 11 er ledige? Kanskje Fabregas hadde syns det var morsomt å overta nr 14? Ville dere vært fornøyd med det :P ?

Link to comment
Share on other sites

Okay...det er greit: Klose er en god hodespiller, men er det alt han er? Nei.

 

Han har grei teknikk og han er en måltyv også med føttene, og sentrer gledelig ballen i mål ved et innlegg fra kanten, og kan slettes ikke bare heade. Men jeg mener også at vi trenger en som kan heade godt, for vi har hatt mye høye innlegg som går over alle og går over alle, de siste sesongene... hvorfor ikke ha en måltyv der inne til å sette de ballene i mål?! Hva skal være problemet?

En annen ting som har vært problematisk de siste sesongene, det er at på et innlegg så er det ikke en eneste arsenaldrakt i 16-meteren... Henry liker å vandre, og det samme gjør spissmakkeren, hvis han i det hele tatt har det.. så da kan vi jo kjøpe en fox-in-the-box type, som kan putte innlegg i mål med hodet, eller for den sakt skyld sentre ballen i mål.

Link to comment
Share on other sites

Du har nokk rett.. Men det er sansynelighet for kjøp.. Helmik snakker om ett godt alternativ for å få en ny dimesnsjon i spillet.

 

Nye dimensjoner ødelegger for det vi allerede er gode på! Vurderingen om vi tåler flere alternativer enn det vi stablet på beina i fjor, blir Wengers jobb. Jeg tror ikke han setter i gang med enda flere store endringer! Og sannsynlighet for nye kjøp er det alltid, men det betyr ikke at Wenger kjøper alle spissene som lanseres under silly season.

Link to comment
Share on other sites

Klose vil eg ikke ha...ikke fordi han ikke scorer mål, men fordi han ikke er en typisk Arsenal spiss, mange vil lure poå hvorfor eg sier akkurat det, men han har ikke de ferdighetene som skal til for å blir en stor scorer i Arsenal, vi husker godt at Schillaci ble toppscorer i 1990 VM også på hjemmebane i Italia og ble ingenting etter dette..Suker i 98 var vel heller ikke helt den samme som vi trodde da vi kjøpte ha, selv om han scoret noen fine mål for oss, Milan Baros i 2002 ble toppscorer for Tsjekkia, men har heller ikke imponert meg noe særligt etter den gangen..MEN TORRES, JA TAKK..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...