Jump to content

Nye draktnummer


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Det er sjølvsagt heilt riktig at Cesc skal ha nummer 4. Nokon som huskar Josep "Pep" Guardiola? Barca-helten? Rekna med det ja. Han gjorde drakt nummer 4 til noko stort for spanske playmakarar. Fullt fortjent at Cesc fekk drakt nummer 4.

Link to comment
Share on other sites

Det er sjølvsagt heilt riktig at Cesc skal ha nummer 4. Nokon som huskar Josep "Pep" Guardiola? Barca-helten? Rekna med det ja. Han gjorde drakt nummer 4 til noko stort for spanske playmakarar. Fullt fortjent at Cesc fekk drakt nummer 4.

 

Det er forsåvidt greit nok, men her er det snakk om engelske tradisjoner, og ikke minst Arsenal-tradisjoner, og ikke hva som har foregått i Barcelona og spansk fotball.

 

Og ser man på engelske tradisjoner og Arsenal-tradisjoner, så har trøye nr. 4 tilhørt det deffensive arbeidshjernet

Link to comment
Share on other sites

Dersom det betyr noko spesielt for Cesc å bruke trøye nummer 4, så syns eg han har gjort seg fortjent til å bære det.

 

Ian Wright hadde nummer 8, som spiss. Det gjer han ikkje til noko mindre legende.

Link to comment
Share on other sites

Det er sjølvsagt heilt riktig at Cesc skal ha nummer 4. Nokon som huskar Josep "Pep" Guardiola? Barca-helten? Rekna med det ja. Han gjorde drakt nummer 4 til noko stort for spanske playmakarar. Fullt fortjent at Cesc fekk drakt nummer 4.

 

Det er forsåvidt greit nok, men her er det snakk om engelske tradisjoner, og ikke minst Arsenal-tradisjoner, og ikke hva som har foregått i Barcelona og spansk fotball.

 

Og ser man på engelske tradisjoner og Arsenal-tradisjoner, så har trøye nr. 4 tilhørt det deffensive arbeidshjernet

 

Så kan man ikke kalle Arsenal det mest tradisjonelle engelske laget heller, med zip engelskmenn på 1.laget om Cole går heller, så det blir feil å se dette etter engelske tradisjoner.

Link to comment
Share on other sites

Samme oppstilling som England bruker.. Altså den klassiske..

 

Alle landslag bruker vel 1-11 som nr. i startoppstillingen.

 

btw: Den klassiske siden England bruker den?! Hvem sier det?

 

Den klassiske engelske oppstillingen.

 

1

2-5-6-3

7-8-4-11

10-9

 

Håper du skjønner hva jeg mener nå..!

Link to comment
Share on other sites

Samme oppstilling som England bruker.. Altså den klassiske..

 

Alle landslag bruker vel 1-11 som nr. i startoppstillingen.

 

btw: Den klassiske siden England bruker den?! Hvem sier det?

 

Den klassiske engelske oppstillingen.

 

1

2-5-6-3

7-8-4-11

10-9

 

Håper du skjønner hva jeg mener nå..!

 

Jeg har skjønt dette hele tiden, vet ikke hva du mener?

 

 

Ellers så må det vel skrives også her i denne tråden at kanskje Lupoli skal spille med 12 neste sesong, selv om dere kanskje er klar over det fra før.

Link to comment
Share on other sites

Samme oppstilling som England bruker.. Altså den klassiske..

 

Alle landslag bruker vel 1-11 som nr. i startoppstillingen.

 

btw: Den klassiske siden England bruker den?! Hvem sier det?

 

Den klassiske engelske oppstillingen.

 

1

2-5-6-3

7-8-4-11

10-9

 

Håper du skjønner hva jeg mener nå..!

 

Jeg har skjønt dette hele tiden, vet ikke hva du mener?

 

 

Ellers så må det vel skrives også her i denne tråden at kanskje Lupoli skal spille med 12 neste sesong, selv om dere kanskje er klar over det fra før.

 

Vel Helmik, etter som fotballen kommer fra balløya, så er det vel greit å kunne kalle den oppstillingen som England bestandig har brukt for den klassiske

Link to comment
Share on other sites

Samme oppstilling som England bruker.. Altså den klassiske..

 

Alle landslag bruker vel 1-11 som nr. i startoppstillingen.

 

btw: Den klassiske siden England bruker den?! Hvem sier det?

 

Den klassiske engelske oppstillingen.

 

1

2-5-6-3

7-8-4-11

10-9

 

Håper du skjønner hva jeg mener nå..!

 

Jeg har skjønt dette hele tiden, vet ikke hva du mener?

 

 

Ellers så må det vel skrives også her i denne tråden at kanskje Lupoli skal spille med 12 neste sesong, selv om dere kanskje er klar over det fra før.

 

 

Jeesus Helmik. Du sier at alle landslag bruker 1-11, det gjør England og. Men den klassiske oppstillingen er at de forskjellige posisjonene har bestemte nr. Ikke bare 1 for keeper og 2-5 for forsvaret osv. Kan da ikke være så vanskelig å skjønne detta????

Link to comment
Share on other sites

Jeesus Helmik. Du sier at alle landslag bruker 1-11, det gjør England og. Men den klassiske oppstillingen er at de forskjellige posisjonene har bestemte nr. Ikke bare 1 for keeper og 2-5 for forsvaret osv. Kan da ikke være så vanskelig å skjønne detta????

 

Nei, det er jo det jeg sier.. JEG FORSTÅR DET!

Det første jeg skrev i sist post var at jeg forstod det.. hva mer er det å krangle om?!

Link to comment
Share on other sites

 

Cesc 4?? :P Den er litt Feil etter min mening

 

 

Ehm... Unnskyld meg, men Cesc passe etter min meining heilt perfekt te å overta nr. 4. Vieira æraen e øve, å nå må ein ny midtbanegeneral stå fram. Kim e vel kje meir den rette t å ta øve???

 

Spillestilen til Cesc passer så difinitivt ikke til nr. 4! Cesc er ikke det du kaller en "midtbanegeneral".. det er f.eks Diaby, og Vieira-typen. Det er ikke Fabregas.

 

Men om Fabregas vil ha nr 4 så unner jeg ham selvfølgelig det!

Link to comment
Share on other sites

Nr 4 passer helt perfekt for Cesc. Han er juvelen vår og en fryktelig viktig spiller som har blitt veldig sentral for oss etter at Vieira forsvant. Nr 4 var også nr til "Pep" Guardiola som er en legende blandt de spanske midtbanespillerne.

Link to comment
Share on other sites

Syns Eboue skal få drakt # 2 og la heller Diaby få den ledige nr # 15. Ettersom # 10 også er ledig så la Hleb få den. Hleb hadde det nr. da han spilte i Stuttgart og spilte meget godt! Du skal lete lenge etter en mindre egoistisk spiller enn Hleb. Han ser alltid etter en "killer pass". Dermed syns jeg Hleb kan få #10.

Cesc fortjener å få den legendariske # 4 selv om han ikke er helt lik Vieira i spillestilen. Hvis Cole sitkker så kan Clichy få # 3 og la da Traore få # 22.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Skal vi tippe Gallas som nr 23 (eller kanskje 3?) og Baptista som nr 9? Tieren tror jeg de holder seg unna inntil videre!

Link to comment
Share on other sites

Skal vi tippe Gallas som nr 23 (eller kanskje 3?) og Baptista som nr 9? Tieren tror jeg de holder seg unna inntil videre!

Tror nok dine gjetninger er temmelig safe :)

Det eneste måtte være om Clichy vil være med

å slåss om #3? Han må jo være førstevalget vårt

på venstreback nå! Tror som deg at #10 får hvile

dette året iaf - og rett er det B)

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg la merke til. Reyes står fremdeles oppført på player-listen til Arsenal, uten nummer. Betyr dette at Baptista/Reyes transferen bare er som et lån å regne begge veier?

 

Ellers synes jeg det er greit at Gallas og Baptista fikk draktnummerene til spillerne de erstatter

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg la merke til. Reyes står fremdeles oppført på player-listen til Arsenal, uten nummer. Betyr dette at Baptista/Reyes transferen bare er som et lån å regne begge veier?

 

Ellers synes jeg det er greit at Gallas og Baptista fikk draktnummerene til spillerne de erstatter

 

Ett års lån......

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg la merke til. Reyes står fremdeles oppført på player-listen til Arsenal, uten nummer. Betyr dette at Baptista/Reyes transferen bare er som et lån å regne begge veier?

 

Ellers synes jeg det er greit at Gallas og Baptista fikk draktnummerene til spillerne de erstatter

 

Ett års lån......

 

Ikke dumt d, så hvis ingen av dem slår til i de respektive klubbene, så kan vi heller bruke Reyes for å få Torres neste sommer :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...