Jump to content

2006.04.01 Aston Villa H


Andain

Recommended Posts

Oppturen forsetter!

 

5-0 over Aston Villa er helt klart i overkant. Trygt at vi scorer fem mål og at det er fire forskjellige målscorere. Noen av målene var forresten helt fantastiske!

 

Eneste minus er skadene vi fikk, men det virker som det er en god mulighet for at dette ikke noe alvorlig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

:: Høydepunkter ::

Info : 10 mintters høydepunkt, 108mb,

Link : http://www.mininova.org/get/269719

Kilde : maXxed Football Forums

Credits : Noel

 

Takker og bukker! Men det er ikke mange som seeder enda da dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Må si det var noen helt fantastiske mål! Måla til Henry var kanonbra, men det van Persie gjør er rett og slett fantastisk :D Du verden for en dragning han tar på Sørensen! Ellers må jeg si det var noen nydelige gjennombruddspasninger også av Reyes på første målet til Henry og Pires på målet til van Persie. Laget er rett og slett fantastisk, og det klikker som det ikke har gjort på lenge :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Måten vi vinner denne kampen på er helt overlegen. Målene av Persie og Henry er enda mer overlegen.

 

Med spurs og bolton tap ble denne dagen perfekt.....

 

Håper Eboue er tilbake på Onsdag......

Link to comment
Share on other sites

Var oppe og så dene i opptak klokken 0700 i morres...og fikk se nok en god kamp av Arsenal! De har virkelig funnet flyten nå, håper den holder seg frem til sesongen er over. Stort skår i gleden at både Cesc og Eboue fikk skader. Håper at iallefall Cesc er tilbake. Støtteapparatet jobber nok på høygir nå.

Begynner å få en bra målforskjell, og resultatene i de andre kampene gikk vår vei. En fin helg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Var oppe og så dene i opptak klokken 0700 i morres...og fikk se nok en god kamp av Arsenal! De har virkelig funnet flyten nå, håper den holder seg frem til sesongen er over. Stort skår i gleden at både Cesc og Eboue fikk skader. Håper at iallefall Cesc er tilbake. Støtteapparatet jobber nok på høygir nå.

Begynner å få en bra målforskjell, og resultatene i de andre kampene gikk vår vei. En fin helg.

 

JEG OGSÅ B)

Sto opp kl 7, og angret ikke et sekund :P Det var rett og slett vakre scoringer. Spesielt Henry sine. Også likte jeg måten Van Persie scorte sitt på :) Deilig at Diaby også fikk en scoring, og at Adebayor fortsetter ;)

Ser også at Pires begynner å komme i form nå...han hadde en god kamp :)

 

Synes det var litt kluss i forsvaret noen ganger, men vi slapp jo ikke inn mål..så da er det greit så lenge vi holder oss vååååkne gjennom hele Juventus kampen :P

 

Synd at Fabregas og Eboue pådro seg skader...håper virkelig at begge er tilbake mot Juventus....

Link to comment
Share on other sites

Var oppe og så dene i opptak klokken 0700 i morres...og fikk se nok en god kamp av Arsenal! De har virkelig funnet flyten nå, håper den holder seg frem til sesongen er over. Stort skår i gleden at både Cesc og Eboue fikk skader. Håper at iallefall Cesc er tilbake. Støtteapparatet jobber nok på høygir nå.

Begynner å få en bra målforskjell, og resultatene i de andre kampene gikk vår vei. En fin helg.

 

JEG OGSÅ B)

Sto opp kl 7, og angret ikke et sekund :P Det var rett og slett vakre scoringer. Spesielt Henry sine. Også likte jeg måten Van Persie scorte sitt på :) Deilig at Diaby også fikk en scoring, og at Adebayor fortsetter ;)

Ser også at Pires begynner å komme i form nå...han hadde en god kamp :)

 

Synes det var litt kluss i forsvaret noen ganger, men vi slapp jo ikke inn mål..så da er det greit så lenge vi holder oss vååååkne gjennom hele Juventus kampen :P

 

Synd at Fabregas og Eboue pådro seg skader...håper virkelig at begge er tilbake mot Juventus....

Jeg valgte heller å ta opp kampen. Hadde ikke ork til å stå opp så tidlig......

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

hmm.. fra tromsø til tønsberg... må tygge litt på den :)

jeg har akkurat fått litt mer supporterutstyr, shorts og dvd'n 49 unbeaten

 

den viktigste enkeltfaktoren sammen med Henry under 49 unbeaten var nettopp Pires, han scorte 23 i disse kampene

 

det er kanskje nostalgi,men samtidig en viktig faktor at vi har kantspillere eller sentrale midtbanefolk som står på 10-15 mål pr sesong

 

dvs, hvis vi da ikke van The man eller Adebayor ordner den saken neste år

 

også en viktig faktor under denne perioden var at vi alltid kom tilbake etter å ha ligget under

 

i årets sesong virker det ikke som troa er der tvert vi ligger under

 

uansett, bra kamp mot villa,men litt for mye rusk i forsvar

Link to comment
Share on other sites

Sjelden en ser så mange fine mål i en kamp.

Det oser klasse av spissene våre. Først kommer Henry med sine vakre mål

og når VP finte rundt inni der er det å bare å gi seg over.

Kun et ord til fra meg: FANTASTISK

Link to comment
Share on other sites

Etter det vi har sett av spissene våre i år, vil jeg si at både Ade og van Persie er potensielle toppscorere jo eldre de blir!

Begge to kan score, van Persie med sin utrolige teknikk kan klare absolutt alt på egenhånd. Ade med hodespillet og fysikken sin vil bli en viktig spiller for oss, også om Henry drar. Flink til å holde på ballen og er blitt mye bedre til å finne medspillere. Spesielt så vi dette på Henry's 2. mål!

Link to comment
Share on other sites

Jeg sto opp for 12timer siden (7altså) og fikk se en utrolig kamp for Arsenal. Godtå se at samtlige spisser scorer og at Diaby åpner scoringskontoen sin. Jeg ble mer rolig med tanke på skaden til Fabregas i og med at jo spilte videre i ett par minutter etter at han fikk trøkken på ankelen. Dette ser bra ut med tanke på onsdagens kamp ;)

Link to comment
Share on other sites

Cheers! :P

 

Siden jeg nao sitter pao engelsk internett pao St. Giles hotel i London, faor jeg proeve meg litt pao litt sognamaol. :D

 

Fantastisk kamp, og mao si at jeg foeler meg heldig med kampen. Satt pao West Stand Lower-Row 35-Seat 147-BLK S, naere borteseksjonen. Hadde fin utsikt til banen, selv om taket var litt forstyrrende. Uansett, en 10 aor gammel dream har gaott i oppfyllelse. Og det var magisk. Naor jeg gikkk litt lenger ned for ao se opp pao de andre tribunene, var det som alt var uvirkelig. Det sao ut som himmelen. Nei, helt syk var det.

 

Kampen var jo fantastisk. Mitt foerste maol var det maoltyven Adebagoool som sto for. Foer Henry scoret en fantastisk lobb. Jeg var i himmelen. (AkA Highbury). Sao, rett etter pause kommer dagens fineste maol. Lang ball fra Diaby, Eboue eller Phil. Er ikke helt sikker pao hvem det var. Samme det. Nydelig haelflikk av Ade ned til Henry pao 20 meter som skrudde den kontant i krysset. Dette skjedde 42 sekunder ut i andre omgang.

Sao fulgte jo RvP pao og Diaby faor sitt foerste maol. Absolutely brilliant.

 

Kjett at Cesc ble skadet, men Diaby gjoer i mine oyne en kjempekamp og beviser at han kan hoppe inn i Torino. Eboue er det verre med, sao krysser fingrene for at han blir klar til Juvekampen. Gilberto var veldig god, Kolo og Phil untuochable. Kolo var meget naere sin foerste scoring pao Highbury, btw. Lehmann gjoer 2 fantastiske redninger, og hadde ikke mye annet ao gjoere. Henry og Ade = Goals. Flamini fortsetter med stil pao venstreback, RvP scorer etter skadeavbrekket, Djourou helt grei, og de eneste som ikke levde helt opp til mine forventninger var Reyes og Pires.

 

Uansett, kommer litt mer fyldigere resultater og noen bilder naor jeg har faott kommet hjem.

 

Dette var fantastisk og ga mersmak. Jeg kommer garantert til ao dra pao Emirates neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Du var heldig med valg av kamp Korslundinho! Selv måtte jeg ta til takke med en 1-1 kamp mot fienden i nabolaget. Men hva gjør nå det når stemningen og reisefølge var sykt bra?

 

Sitter fremdeles foran pc'n. De fem målene har gått mange ganger i løpet av dagen!!

Link to comment
Share on other sites

Må si det var helt utrolig å være der :D

 

min første og siste kamp å highbury :D :( fantastisk opplevelse!!

 

satt på north bank sammen med noen engelskmenn som hadde hatt sesongkort i alle år.. det var fantastisk!!

Det kunne jo ikke blitt bedre enn dette! har sett kampen ett par ganger på bbc, både når jeg la meg, og når jeg satt å spiste frokost, kjekt med flere tver på frokosten :)

 

Var også en liten tur innom Emirates stadium, det blir en fantastisk stadion! gleder meg til neste år :D

 

fikk da noen bilder å :P

 

IMG_1574.jpg

 

 

 

 

 

 

IMG_1689.jpg

 

 

 

IMG_1702.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...