Jump to content

2006.04.01 Aston Villa H


Andain

Recommended Posts

Omtrent den eneste(?) puben som viser den på østlandsområdet er Wembley Pub i Tønsberg. Der er det forøvrig supportertreff også i forbindelse med kampen. Jeg kommer meg dessverre ikke dit i helga, men anbefaler alle å ta seg en tur. Det er en bra pub :)

 

Jepp, det er en bra pub. Jeg får heller ikke kommet meg på supporter treffet. Får ikke bytta bort jobben. Synd, for det hadde vært morro med en skikkelig samling der. Har vært bra oppmøte i det siste egentlig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Er veldig spent på denne kampen, om vi klarer å holde fokus etter suksess i midtuka. Husker etter første Real kamp, der vi spilte overlegent i Spania og kom tilbake og tapte den påfølgende lørdagen. Har troen på at vi stiller med samme lag som tirsdag, bare Reyes ut for Adebayor.

 

Vet noen om Highbury Pub i Oslo viser kampen?

Link to comment
Share on other sites

TV kanaler:

SuperSport 6 SA

Diema 2

Galaxie Sport

C+ Deporte 1

Galaxie Sport

Diema 2

ART Sport 1

Sky Sport IT 3

Sky Calcio 1

TPS Foot

MegaSport

 

- Er det noen sjans for at den lokale pub (Caduvil i Sandnes for min del) har en av disse kanaler?

 

 

Fant du ut om Caduvil viser kampen direkte??? Isåfall kommer jeg og :-)

Link to comment
Share on other sites

TV kanaler:

SuperSport 6 SA

Diema 2

Galaxie Sport

C+ Deporte 1

Galaxie Sport

Diema 2

ART Sport 1

Sky Sport IT 3

Sky Calcio 1

TPS Foot

MegaSport

 

- Er det noen sjans for at den lokale pub (Caduvil i Sandnes for min del) har en av disse kanaler?

 

 

Fant du ut om Caduvil viser kampen direkte??? Isåfall kommer jeg og :-)

 

Har ikke fått sjekket det ut - skal muligvis til Sandnes i morgen i 12-tiden, da kan jeg sjekke. Sender beskjed her hvis jeg vet noe mer.

Link to comment
Share on other sites

TV kanaler:

SuperSport 6 SA

Diema 2

Galaxie Sport

C+ Deporte 1

Galaxie Sport

Diema 2

ART Sport 1

Sky Sport IT 3

Sky Calcio 1

TPS Foot

MegaSport

 

- Er det noen sjans for at den lokale pub (Caduvil i Sandnes for min del) har en av disse kanaler?

 

 

Fant du ut om Caduvil viser kampen direkte??? Isåfall kommer jeg og :-)

 

Har ikke fått sjekket det ut - skal muligvis til Sandnes i morgen i 12-tiden, da kan jeg sjekke. Sender beskjed her hvis jeg vet noe mer.

 

Takk, skal prøve å sjekke ut jeg og. God helg!

Link to comment
Share on other sites

Noen steder i Oslo å få sett den kampen her da?

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Til dere som skal se kampen i morgen, og skriver oppdateringer her på forumet:

 

Ikke skriv aprilsnarrer! :D :D

 

Når det gjelder kampen så tror jeg vi knuser Aston Villa. Jeg har tro på at det kan bli både 3- og 4-0. Jeg er i storslag etter seieren over Juventus, som dere kanskje skjønner. :)

 

Håper at Robin-gutten kan score et par mål i morgen også.

Link to comment
Share on other sites

Aston Villa er aldri noen enkel motstander, men jeg føler at vi burde klare å vinne i dag. Den formen laget har vist i det siste og hvor viktig det er med 3-poeng om dagen nå, så burde dette bli seier!! Håper Adebayor får spille igjen i dag og at Walcott er med på benken. Tror dette kan bli en kamp hvor han kanskje får et lite innhopp :)

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en ganske enkel Kamp! Et svakt Aston Villa lag stiller opp i ettermiddag på Highbury!

 

La oss håpe at ingen som lønnes av Arsenal tenker det samme. Det er kun 110% fokus som gjelder.

 

110% går ikke an. Ellers har du nesten helt rett. Jeg håper for min del at Gary Lewin tenker at det blir lett match. Hvorfor vil jeg ikke begrunne her.

Link to comment
Share on other sites

Laget er klart, og ingen blir spart:

 

Lehmann, Eboue, Toure, Senderos, Flamini, Pires, Fabregas, Silva, Reyes, Adebayor, Henry

 

Reserver:

Almunia, Diaby, Van Persie, Hleb, Djourou

 

Kilde: live.vg.no

 

Tror vi får se Diaby, van Persie og Hleb i løpet av kampen hvis det går veien. Artig å se at Djourou er med på benken :)

Link to comment
Share on other sites

Laget er klart, og ingen blir spart:

 

Lehmann, Eboue, Toure, Senderos, Flamini, Pires, Fabregas, Silva, Reyes, Adebayor, Henry

 

Reserver:

Almunia, Diaby, Van Persie, Hleb, Djourou

 

Kilde: live.vg.no

 

Tror vi får se Diaby, van Persie og Hleb i løpet av kampen hvis det går veien. Artig å se at Djourou er med på benken :)

 

 

 

ingen Theo?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...