Jump to content

2006.04.01 Aston Villa H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Ja, fine bilder espen men plassen var da ikke akkurat fantastisk. Fikk du dene billetten(e) fra Arsenal Norway?

 

For meg så var den fantastisk :D

nei, pappa hadde skaffa di via noen kontakter... men Highbury er såpass liten, så man får det meste med meg seg! heldigvis angrep vi mot north bank i 2.omgang, så jeg så Henry sitt skudd ganske greit! sikker på at den gikk over jeg :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, fine bilder espen men plassen var da ikke akkurat fantastisk. Fikk du dene billetten(e) fra Arsenal Norway?

Jeg synes plassen så helt fin ut den.

Nå skal det jo sies at uansett hvor du sitter på Highbury så får du med deg kampen.

 

Når man sitter der for man ikke akkurat så mye med seg av det som skjer i 16-meteren på motsatt side men for all del, det er vel bedre enn i sofaen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, fine bilder espen men plassen var da ikke akkurat fantastisk. Fikk du dene billetten(e) fra Arsenal Norway?

Jeg synes plassen så helt fin ut den.

Nå skal det jo sies at uansett hvor du sitter på Highbury så får du med deg kampen.

 

Når man sitter der for man ikke akkurat så mye med seg av det som skjer i 16-meteren på motsatt side men for all del, det er vel bedre enn i sofaen.

Jeg satt også på North Bank da jeg var der. Så det meste av det som skjedde i Clock End. Blandt annet Henry's brasse i stolpen....

Link to comment
Share on other sites

Ja, fine bilder espen men plassen var da ikke akkurat fantastisk. Fikk du dene billetten(e) fra Arsenal Norway?

Jeg synes plassen så helt fin ut den.

Nå skal det jo sies at uansett hvor du sitter på Highbury så får du med deg kampen.

 

Når man sitter der for man ikke akkurat så mye med seg av det som skjer i 16-meteren på motsatt side men for all del, det er vel bedre enn i sofaen.

Jeg satt også på North Bank da jeg var der. Så det meste av det som skjedde i Clock End. Blandt annet Henry's brasse i stolpen....

 

Ok, da vet du det bedre enn meg. Det brassesparket var så synd, det hadde fortjent å gå inn via stangen. I hvilken kamp var det?

Link to comment
Share on other sites

Ja, fine bilder espen men plassen var da ikke akkurat fantastisk. Fikk du dene billetten(e) fra Arsenal Norway?

Jeg synes plassen så helt fin ut den.

Nå skal det jo sies at uansett hvor du sitter på Highbury så får du med deg kampen.

 

Når man sitter der for man ikke akkurat så mye med seg av det som skjer i 16-meteren på motsatt side men for all del, det er vel bedre enn i sofaen.

Jeg satt også på North Bank da jeg var der. Så det meste av det som skjedde i Clock End. Blandt annet Henry's brasse i stolpen....

 

Ok, da vet du det bedre enn meg. Det brassesparket var så synd, det hadde fortjent å gå inn via stangen. I hvilken kamp var det?

Sunderland hjemme den 5 november.

Link to comment
Share on other sites

Ja, fine bilder espen men plassen var da ikke akkurat fantastisk. Fikk du dene billetten(e) fra Arsenal Norway?

Jeg synes plassen så helt fin ut den.

Nå skal det jo sies at uansett hvor du sitter på Highbury så får du med deg kampen.

 

Når man sitter der for man ikke akkurat så mye med seg av det som skjer i 16-meteren på motsatt side men for all del, det er vel bedre enn i sofaen.

 

Ser da helt utmerket fra den plassen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, fine bilder espen men plassen var da ikke akkurat fantastisk. Fikk du dene billetten(e) fra Arsenal Norway?

Jeg synes plassen så helt fin ut den.

Nå skal det jo sies at uansett hvor du sitter på Highbury så får du med deg kampen.

 

Når man sitter der for man ikke akkurat så mye med seg av det som skjer i 16-meteren på motsatt side men for all del, det er vel bedre enn i sofaen.

 

Ser da helt utmerket fra den plassen.

 

Syns eg og. Satt ca. på samme plass mot Fulham i høst. Good seats. East eller West lower på bakerste rad er derimot dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Andre på kampen som så han lille gutten skyte på Lehmann rett før kampstart? Jeg synes nesten synd på han at den ikke gikk inn det siste skuddet, var jo helt sinnsykt bra, og Lehmann ut i full strekk. Var heldig med kampen jeg og, og kunne heller ikke akkurat klage på været :-) Det er alltid spennende og se hva slags vær man får når man drar til London, men denne helgen var alt perfekt. Jeg satt på North Bank Upper (veeeeldig langt bak på upper, Row W) men så alt helt fint. Kampen har vel alle her sett, så ikke så veldig mye mer å tilføye. Jeg er veldig imponert over Ade sin jobbing, han løp konstant. Jeg vet ikke om man så dette like godt på TV, for generellt sett når jeg har sett han på TV så synes jeg ikke jeg har sett han jobbe så mye som i denne kampen. Det som var veldig positivt idag er at vi klarte å skåre 2 mål uten Henry på banen, og at midtbanen vår klarte seg fint også uten den kreaktive Fabregas. Når han ble tatt av banen tenkte jeg at dette kom ikke til å bli en kamp med masse mål. Det er godt å ta feil noen ganger :-)

 

Jeg har ikke så mange bilder som det er vits å legge ut tror jeg, da jeg la ned kameraet noen min før kampstart og tok inn stemningen. Jeg har derimot en liten video av Henry under oppvarmingen med et helt sinnsykt fint mål jeg skal prøve å få lagt ut. Legger den ut her senere.

 

EDIT: Oppdatering med et bilde av Chapman. Jeg måtte få et siste bilde derfra før vi drar til The Grove.

 

Henry Oppvarming

 

Chapman.jpg

 

 

 

-Heiper-

Link to comment
Share on other sites

Det var tydelig Henry hadde plottet ut det krysset der. 3-0-scoringen satt i samme vinkelen og Gunnersaurus som trippet bak målet holdt på å bli truffet gjennom nettmaskene.

 

At spillerne hører når Henry snakker er tydelig. Adebayor var langt mer uselvisk enn han har vært tidligere. Henrys reaksjoner etter Charlton-episoden da Ade rotet vekk ballen fremfor å passe til Henry på blankt mål er nok en god del av forklaringen. Jeg må samtidig si at selv om van Persies mål var flott, så hadde det kanskje vært mer "arsenalsk" å sende ballen til Adebayor på blankt mål fremfor å hamre den inn selv - men van Persie var vel sugen på et mål etter en lengre tid ute.

Link to comment
Share on other sites

Ein helt herlig kamp !!

Dette var min første (og siste) tur til Highbury og eg kan ikkje sei anna enn at dette er det største eg har opplevd. Alt stemte !! Satt sjølv på noth bank, og synest utsikten var bra derfra, spesielt når eg fikk sjå 3-0 målet så nært ,og selvfølgelig dei 2 måla etter på.

Link to comment
Share on other sites

Guest Aresen

Må si det var helt utrolig å være der :D

 

min første og siste kamp å highbury :) :( fantastisk opplevelse!!

 

satt på north bank sammen med noen engelskmenn som hadde hatt sesongkort i alle år.. det var fantastisk!!

Det kunne jo ikke blitt bedre enn dette! har sett kampen ett par ganger på bbc, både når jeg la meg, og når jeg satt å spiste frokost, kjekt med flere tver på frokosten :P

 

Var også en liten tur innom Emirates stadium, det blir en fantastisk stadion! gleder meg til neste år :D

 

fikk da noen bilder å :)

 

 

 

Fine bilder. Jeg har vært på higbuty å og fikk med meg både CL-kampen mot Juve ( som var en klasse) og Villa kampen ( som var målfest). Turen til Higbuty var min føste og kanskje min siste gang. Turen var vellykket på alle måter. Fantastisk opplevelse, helt klar.

Jeg kommer å legge bildene her om ikke lenge.

Lykke til alle Gooners fans og det skal gå veien i morra.

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan laste opp målene på nytt?

Kom hjem i natt, og skulle likt å se målene <_<

 

På forhånd takk!

 

Bra film Gunner7 ;) Men her er alle målene, pluss noen av høydepunktene :huh: Litt dårlig kvalitet, men glemmer fort det :P 5 Flotte mål ;)

YouTube- Arsenal 5-0 Aston Villa

 

At Bolton skulle tape 0-1 mot Birmingham, var kremen på toppen av en fantastisk helg :P Men må vel prøve å komme meg ned på jorden, å se frem mot en god kamp tommorow, Skulle vi vinne sammelagt imårå, blir det Villarreal i semifinalen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...