Jump to content

2006.04.01 Aston Villa H


Andain

Recommended Posts

Arsenal 5-0 Aston Villa

Highbury, Lørdag 1 April, klokken 16:00

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

1-0 Emmanuel Adebayor [19]

2-0 Thierry Henry [25]

3-0 Thierry Henry [46]

4-0 Robin van Persie [71]

5-0 Abou Diaby [80]

 

- 10 minutters høydepunkter (Torrent)

 

Lagoppstilling:

Arsenal: Lehmann, Eboue, Toure, Senderos, Flamini, Pires, Fabregas, Gilberto, Reyes, Adebayor, Henry. Innbyttere: van Persie, Hleb, Diaby, Djourou, Almunia.

 

Aston Villa: Sørensen, Hughes, Ridgewell, Bouma, Barry, De La Cruz, Hendrie, McCann, Davis, Phillips, Moore. Innbyttere: Agbonlahor, Angel, Gardner, Cahill, Taylor.

 

Dommer:

Martin Atkinson (W Yorkshire)

 

TV kanaler:

SuperSport 6 SA

Diema 2

Galaxie Sport

C+ Deporte 1

Galaxie Sport

Diema 2

ART Sport 1

Sky Sport IT 3

Sky Calcio 1

TPS Foot

MegaSport

 

TV / Radio streams:

Direkte stream av hele kampen:

Guangzhou : ppstream://218.30.69.145:10101/GSWLJRZEC4UVHJB6LBSD56JMNU6N6N6N

Denne er ikke bekreftet 100 %

 

RTS2 - 2 omgang direkte

http://people.freenet.de/yoshi7/streams/rts2live.ram

http://www.rts.co.yu/rts2live.ram

rtsp://helix.beotel.net/encoder/rts2.rm

http://www.rts.co.yu/rts2uzivo.ram

** Linkene åpnes i Real Player

 

Opptak av kampen fra klokken 18:20 på ESPN Asia og Guandong (GDTV-Sport):

TvAnts : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=86c4cc439963ec7f

PPStream : ppstream://218.16.123.220:22222/FOMIOIUT27CZRN7NKXC2SHULLB5V73PO

TvAnts : tvants://www.tvants.com/tvants/?k=7e696b439d11eb3e

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

Ashley Cole

Lauren

Gael Clichy

Pascal Cygan

Sol Campbell

Fredrik Ljungberg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply
Guest Jawohl

Så er det på tide å glemmer Juve-kampen og se frem mot neste utfordring.

Dette bør i utgangspunktet bli lett match for oss, som virkelig har begynt å komme i siget. Men Villa er et bra bortelag (det syvende beste i PL, bedre enn Arsenal), og mange lag har gått på en smell i hjemlig liga rett etter suksess i Europa.

 

Er usikker på om Ljungberg rekker denne, men tror Campbell blir klar. Ellers blir vel troppen den samme som den har vært i det siste.

Etter denne kampen skal vi ut i to megatøffe borteoppgjør på en uke (Juve og Man U), og dermed ville det kanskje vært lurt å spare et par spillere. Jeg tror at Wenger kan spare noen spillere fremme på banen i denne(og håper på det), som Fabegas, Hleb og Henry, men er usikker på om han gjør det. I forsvaret er det ingen grunn til å gjøre noen endringer i det hele tatt, pga i dette leddet er viktigheten av kontinuitet større enn fremme. Så derfor håper jeg på dette laget (om det ikke blir noen nye skader eller friskmeldinger) :

 

Lehmann

 

Eboue Toure Senderos Flamini

 

Pires Diaby Gilberto Reyes

 

Adebayor Van Persie

 

Håper dessuten på Walcott på benken, og et innhopp om vi leder komfortabelt.

Link to comment
Share on other sites

TV kanaler:

SuperSport 6 SA

Diema 2

Galaxie Sport

C+ Deporte 1

Galaxie Sport

Diema 2

ART Sport 1

Sky Sport IT 3

Sky Calcio 1

TPS Foot

MegaSport

 

- Er det noen sjans for at den lokale pub (Caduvil i Sandnes for min del) har en av disse kanaler?

Link to comment
Share on other sites

Omtrent den eneste(?) puben som viser den på østlandsområdet er Wembley Pub i Tønsberg. Der er det forøvrig supportertreff også i forbindelse med kampen. Jeg kommer meg dessverre ikke dit i helga, men anbefaler alle å ta seg en tur. Det er en bra pub :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Dette blir en vanskelig kamp, tror neppe vi spiller med samme 11 spillerne som på tirsdag. Tror nok wenger er fokusert på å få igang flest mulig spillere uten at det påvirker prestajonene til laget. Dette på grunn av det harde kampprogrammet i april.

 

Per dags dato er det usikkert om Freddy og Sol er tilbake, sistnevnte skulle etter planen være tilbake i trening i dag.

 

Dette er mitt tips:

 

Jensemann

 

Eboue-Toure-Senderos-Flamini

 

Freddy-Diaby-Gilberto-Reyes

 

Persie-Henry

 

Benk: Almunia, Sol, Fabregas, Adebayor og Pires...

Link to comment
Share on other sites

Det råder stor forvirring ifht hvem som skal spille denne kampen. Regner med at teamet til Wenger vet hva de gjør, og lar spillere som trenger hvile få hvile, uavhengig av hvilken motstander vi faktisk står overfor. Hver eneste kamp er viktig fremover, så det betyr egentlig ikke så mye hvem som spiller og hvem som hviler.

 

Regner med at Henry spiller så lenge han ikke er skadet. Mannen trenger ikke hvile før etter sesongslutt! Er litt mer spent på Fabregas. Men siden formen er så ufattelig god akkurat nå, tror jeg han får spille også mot Villa.

 

Vi må ha tre poeng her, slik at vi tåler et tap mot Man U. Det er jo ikke sikkert vi vinner alle de resterende kampene, - selvom jeg både håper og tror det!

Link to comment
Share on other sites

Denne ser eg i London , min første tur over. Laget er i ein fantastisk form for tida, så villa skal få det vanskeleg. Villa er jo forøvrig eit lag vi har hatt eit veldig godt tak dei siste sessongane. Men vi får nok ingenting gratis så det må det jobbes på lik linje som i dei siste kampane.

 

Tipper dette laget :

 

Eboue-Toure-Senderos-Flamini

Hleb/Ljungberg (hvis frisk)-Fabregas-Gilberto-Pires

Persie-Henry

 

sub: Almunia,Djourou,Reyes,Ade,Bergkamp,Hleb (eventuelt)

Campbell veit eg ikkje om er klar, hvis han er så kan det hende han tar plassen til Senderos eller Djourou på benken.

Link to comment
Share on other sites

Guest Henry

håper å tror på seier i denne kampen, vi har vært i en god form og håper den varer lenge så tror på seier i denne kampen 3-0 henry,pires og fabregas

Link to comment
Share on other sites

Tilbake til hverdagen. En tøff kamper venter.

 

Håper at vi stiller et sterkt lag, men jeg tipper at f.eks. Henry og Fabregas blir hvilt i denne kampen. Det åpner for Adebayor/Van Persie og Diaby. Forsvaret tipper jeg blir ganske likt det vi hadde mot Juventus.

 

Uansett så bør dette bli en seier. Våger meg med 2-0 til Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong

det er jo helt forferdelig latterlig at de ikke viser denne kampen!!!.

 

Chelsea spiller jo 13:45, mens United spiller klokken 16:00 de og , da burde hvertfall Arsenal vises på den andre canal + kanalen!!!.

Link to comment
Share on other sites

Villa er vanskelige å spille mot . Vår beste sesong klarte vi bare uavgjort mot de , men husker ikke om det var hjemme eller borte . Med den formen vi er i burde vi klare å ta poeng , helst 3 poeng .

 

Walcott burde debutere denne kampen her . Har så utrolig lyst å se denne ung gutten i aksjon ;

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Klokken 06:00 i morgen setter jeg meg i bilen, og drar til Gardemoen for å ta fly til London. Når jeg er tilbake på norsk jord, har jeg oppfylt min store drøm. Være på Highbury. Fy f*** jeg gleder meg.

 

God tur, ta en pils for meg også :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dette er kampen jeg har gledet meg til i en måned nå!

 

Min debut på highbury, første og siste gang :D ;)

 

Fadern å jeg reiser fra Torp i morra kveld, og vi gleder oss som noen unger begge to til kampen :)

Han har litt å revansjere, sist han var der (13år siden) ble det 2-1 tap mot akkurat villa...

Satser nå på en 3-0 seier med henry i storform, og ett seint mål av Walcott, når han endelig får debutere(håper)

 

Håper på å treffe andre norske Goonere der!

 

Lykke til alle sammen:D

Link to comment
Share on other sites

Klokken 06:00 i morgen setter jeg meg i bilen, og drar til Gardemoen for å ta fly til London. Når jeg er tilbake på norsk jord, har jeg oppfylt min store drøm. Være på Highbury. Fy f*** jeg gleder meg.

 

God tur, ta en pils for meg også :)

Skal be far min :D

 

Hehe, men hadetbra, sees på tirsdag alle sammen ;)

Link to comment
Share on other sites

Hva med denne gyldne avtalen med scotsman i bergen? Kan de trylle frem arsenal for oss på lørdag?

Ja! ;)

 

Veit du dette sikkert, Sander?

No har du sikkert sett dette i nyhende på forsida, men den visast på ART som Scotsman har.

 

Her er oversikt over Scotsman sine kampar:

TheScotsman.no

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...