Jump to content

2006.04.01 Aston Villa H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Fantastisk kamp med nydelige mål. Det skal sies at Aston Villa rett og slett var elendige, men jeg er likefullt imponert av laget. Spennende å høre hvor alvorlige skadene til Eboue og Fabregas var. Så ikke så skumle ut noen av dem...

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Wenger har Eboue bare 50% sjanse til å rekke onsdagen. Når det gjelder Cesc så er ankelen hoven og han skal undersøkes imorgen, men Wenger er optimistisk.

 

Noen som vet om Gilbert er tilbake fra skaden sin? Om Eboue ikke kan spille så er vel han beste alternativ.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Wenger har Eboue bare 50% sjanse til å rekke onsdagen. Når det gjelder Cesc så er ankelen hoven og han skal undersøkes imorgen, men Wenger er optimistisk.

 

Noen som vet om Gilbert er tilbake fra skaden sin? Om Eboue ikke kan spille så er vel han beste alternativ.

 

 

Han spilte da i en reservelagskamp tidligere i uka...

Link to comment
Share on other sites

Min foerste (ingen norske tegn paa denne pc'en) og dessverre siste kamp paa Highbury.

 

En fantastisk opplevelse, satt i klokkesvingen naer maalet og fikk se en utrolig maal fra Henry.

 

Er sjeleglad for at jeg fikk oppleve Higbury-stemningen.

 

 

 

PS!! Hadde en Ihuga Arsenal-supporter rett foran meg som til slutt satt og heiet paa Villa-forsvaret.

Han hadde satset en sum paa resultatet 4-0.

Link to comment
Share on other sites

JESS!!!

 

Kjempebra resultat i en kamp jeg trodde at kom til å bli en vanskelig kamp :D Gleder meg enormt til å stå opp tidlig i morgen for å se kampen i opptak på Canal+ :D

 

Kjempejobb av hele laget :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

jeg har sett målene, og det er jo som vanlig perler..

 

Henry sine to er mål bare Henry klarer, det ser jo så enkelt ut når han gjør det, verdens beste

 

og van Persie sitt mål er helt utrolig, demonstrerer teknikk og balanse av en annen verden

Link to comment
Share on other sites

Wengers kommentarer

 

"The negative side of the game today is that we got two injuries that we wouldn't want to have at the moment. One is Eboue with a groin problem, the second one is Fabregas with a foot problem. Both are a small 50/50 for Wednesday night. That means a 60/40 - against! We'll have a scan tomorrow because [Fabregas'] foot has blown up, that's not the best sign. He got a kick, I think it was McCann. Eboue, who did his groin... he played like Garrincha on the right side! He didn't stop going forward."

Link to comment
Share on other sites

Ikkje mykje motstand, vi får masse rom - og då er vi gode. Slik er det berre. Spelarane får ro og tid til å gjere dei ekstra fine små detaljane og når verdas treigaste stopparpar bestemmer seg for å stå høgt i bana mot Arsenal; då blir det baluba.

 

Fantastisk vakre mål, og jamnt gode prestasjonar over heile linja. Blei spesielt imponert over Adebayor i dag! Jobbar mykje og viser prov på fin teknikk - både med hovud og bein. Skjønner godt at van Persie skulle ha det målet (eit fantastisk mål for øvrig). Her blir det konkurranse om plassen.

 

Herlig kamp, og flotte detaljar. Synd med skadane, men slik er livet. Diaby er i alle fall god nok til å spele sentralt på midten, sjølv om han nok ikkje er heilt på Cesc sitt nivå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

Wengers kommentarer

 

"The negative side of the game today is that we got two injuries that we wouldn't want to have at the moment. One is Eboue with a groin problem, the second one is Fabregas with a foot problem. Both are a small 50/50 for Wednesday night. That means a 60/40 - against! "

 

eh... :(

 

tipper i hvert fall cesc er klar til onsdagen, men er mer usikker på eboue.

Link to comment
Share on other sites

få faen for en kamp, rett og slett imponerende av arsenal.

 

leker seg til 5 - 0

 

holder denne formen ut sesongen vinner vi cl og tar 4 plassen..

 

hadde hvert en verdig farvel til highbury!!!

 

gleder meg som en unge til hver jævla kamp no!!

 

 

 

 

 

 

 

åpner emirates stadium som CHAMPIONS OF EUROPA

Link to comment
Share on other sites

Guest Jawohl

Meget bekymrende disse to skadene. I god etterpåklokskaps-ånd mener jeg selvfølgelig at Wenger burde spart Fabregas (dette mente jeg forresten før kampen også), for det er meget viktig å ha han med til Torino. Diaby viste i dag at han holder glimrende klasse han og, men Fabregas er selvfølgelig bedre.

Eboue er også en spiller jeg vil se med mot Juve.. Virket da bare som han fikk en lårhøne vel? Rart at han ikke kan være klar til onsdag da.. Hvilke alternativer har vi på bakcen? Djorou eller Campbell i midtforsvaret og Toure ut på backen? Dette regner jeg med som uaktuelt da Toure virkelig har storspilt i hver eneste kamp i det siste. Og farten hans er viktig i midten også. Får håpe Gilbert blir klar, men spørs om Wenger vil kaste han til løvene rett etter skade. Men er vel eneste utvei tenker jeg.

 

Ellers er jeg fornøyd med at Henry ble spart siste halvtimen, og at Van Persie viste klasse da han kom inn. Målet hans var like pent som Henry sine. Ellers er jeg meget fornøyd med Adebayor og Diaby (i tillegg til fantastiske Henry selvfølgelig), disse guttene ser ut til å vokse for hver kamp. Lehmann gjør en sterk jobb i å holde nullen i dag, da Villa hadde et par sjanser som kunne blitt mål (spesielt bra redning da Moore var alene) og Toure fortsetter å vise hvem som er sjefen i Arsenal forsvaret. Dette ser bra ut med tanke på resten av sensongen!

Link to comment
Share on other sites

Virket da bare som han fikk en lårhøne vel? Rart at han ikke kan være klar til onsdag da.. Hvilke alternativer har vi på bakcen? Djorou eller Campbell i midtforsvaret og Toure ut på backen?

Trur ikkje den lårhøna hadde noko med at han gjekk ut. Det var ein ham-string høyrde eg nemnd.

 

Gilbert er eit alternativ. Djorou likeså. Gilbert er nettopp tilbake frå skade, så det er uvisst. Trur forøvrig at Senderos fortsetter i midtforsvaret uavhengig om Campbell er fit eller ikkje, saman med Toure. Det partnerskapet har igjen vist at med tid og tillit saman, så fungerar dei strålande. Det enklaste vil vere å bytte Eboue rett ut med ein annan, og då er det anten Gilbert eller Djorou, trur eg.

Link to comment
Share on other sites

JESS!!!

 

Kjempebra resultat i en kamp jeg trodde at kom til å bli en vanskelig kamp :P Gleder meg enormt til å stå opp tidlig i morgen for å se kampen i opptak på Canal+ ;)

 

Kjempejobb av hele laget :D

 

Ja, det skal jeg og, vet du når den går?

Link to comment
Share on other sites

JESS!!!

 

Kjempebra resultat i en kamp jeg trodde at kom til å bli en vanskelig kamp :P Gleder meg enormt til å stå opp tidlig i morgen for å se kampen i opptak på Canal+ ;)

 

Kjempejobb av hele laget :D

 

Ja, det skal jeg og, vet du når den går?

http://www.canalplus.no/page.asp?guid=A60D...4F-A5E9B92CDEF8

søndag 2/4 07.00

Arsenal - Aston Villa | PREMIER LEAGUE

Fra Highbury.

Link to comment
Share on other sites

jeg har sett målene, og det er jo som vanlig perler..

 

Henry sine to er mål bare Henry klarer, det ser jo så enkelt ut når han gjør det, verdens beste

 

og van Persie sitt mål er helt utrolig, demonstrerer teknikk og balanse av en annen verden

 

 

 

kor såg du målene?

Link to comment
Share on other sites

jeg har sett målene, og det er jo som vanlig perler..

 

Henry sine to er mål bare Henry klarer, det ser jo så enkelt ut når han gjør det, verdens beste

 

og van Persie sitt mål er helt utrolig, demonstrerer teknikk og balanse av en annen verden

 

 

 

kor såg du målene?

 

De ble vist opptil mange ganger på Canal Plus.

Link to comment
Share on other sites

jeg har sett målene, og det er jo som vanlig perler..

 

Henry sine to er mål bare Henry klarer, det ser jo så enkelt ut når han gjør det, verdens beste

 

og van Persie sitt mål er helt utrolig, demonstrerer teknikk og balanse av en annen verden

 

 

 

kor såg du målene?

 

De ble vist opptil mange ganger på Canal Plus.

 

De viste de og å tv2 sporten klokken 21.20

 

Målene var helt utrolige, spesielt Henry sitt første var i egen klasse, det medtaket der er det få som klarer like bra, også den iskalde avslutningen da :D

 

JESS!!!

 

Kjempebra resultat i en kamp jeg trodde at kom til å bli en vanskelig kamp ;) Gleder meg enormt til å stå opp tidlig i morgen for å se kampen i opptak på Canal+ ;)

 

Kjempejobb av hele laget :P

 

Ja, det skal jeg og, vet du når den går?

http://www.canalplus.no/page.asp?guid=A60D...4F-A5E9B92CDEF8

søndag 2/4 07.00

Arsenal - Aston Villa | PREMIER LEAGUE

Fra Highbury.

 

 

 

Forstår ikke vitsen med å sende den såå tidlig, siden det er en av kampene de ikke viste direkte burde de sendt den for eksempel i 12-13 tiden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...