Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Cole er rett og slett en utakknemmelig snørrunge...Han hadde aldri vært der han er i dag, hvis det ikke hadde vært for Wenger...Og hvordan velger han å betale tilbake dette???

 

Jeg sier bare selg Faanskapet!!!

Link to comment
Share on other sites

Vinglete oppførsel av Cole. For ein månad sidan kom han med denne uttalelsen: "I'm staying. Who said I was leaving? There has been a lot of speculation about me leaving but I've not thought about it."

 

Og nå går han ut og kritiserer klubben og praktisk talt ber om å bli solgt. Nei makan til idioti. Det er lett å forstå kvifor Wenger satser på utenlandske spelerar når ein ser lojaliteten engelskmenna viser. Send pakket til Chelski!!

Link to comment
Share on other sites

Vinglete oppførsel av Cole. For ein månad sidan kom han med denne uttalelsen: "I'm staying. Who said I was leaving? There has been a lot of speculation about me leaving but I've not thought about it."

 

Og nå går han ut og kritiserer klubben og praktisk talt ber om å bli solgt. Nei makan til idioti. Det er lett å forstå kvifor Wenger satser på utenlandske spelerar når ein ser lojaliteten engelskmenna viser. Send pakket til Chelski!!

 

 

Nei for all del, ikke til Chelsea. Eg vill ha gitt han 1 sjanse til eg, men hvis han hadde fortsatt med dette tullet, hadde det vært kroken på døren. Men da hadde eg aldri solgt an til en engelsk klubb!

 

Selv om vi har Clichy, Gilbert, Flamini eller Cygan så er Cole den beste enda av de. Men ble voldsomt imponert hva Flamini gjorde på slutten av fjorårets sesong, så vi har jo gode backup muligheter..

 

La oss heller håpe at Cole sier ja i dag til sin Tweedy og som Sir John sier: La Cole være Cole inntil videre.

Link to comment
Share on other sites

Hele denne saken er tragisk for begge parter.Skuffende uttalelser av

Cole og baner nok veien ut for ham.Synd å miste verdens beste venstreback

men liten vits å beholde en spiller som ikke trives.

 

Går han til Chelsea er det over og ut med Cole og siste rest av sympati forsvinner.

Da tar han en Stapleton og det sier sitt.

Link to comment
Share on other sites

Ingen krise hvis Cole drar.. Men en ersatter må hentes inn, eller i det minste en backup. Tror det blir litt tynt med bare Hoyte, som er høyerbeint.

 

Gilbert var da god på høyreback, og der har vi Eboue som førstevalg, og til og med Lauren hvis ikke han drar. Clichy på venstre der både Hoyte, Lauren og Gilbert som backup.

Link to comment
Share on other sites

http://football.guardian.co.uk/rumourmill/

Cole spiller fortsatt i drømmeland og gjør krav på å få være bitter. Lykke til!

 

Jeg for min del begynner å bli klar for forsvarsrekka:

 

Eboue - Toure - Senderos - Flamini

Jeg fatter ikke i det hele tatt hvorfor Flamini ikke skal spille venstre-back. Han er mer enn god nok!

Vi trenger ingen ny erstatter, og Clichy passer best som andrevalg. Hvor Hoyte stiller, vet jeg jammen ikke. Han må få vist seg frem noe først.

Link to comment
Share on other sites

Nok er nok... Cole må vekk fra klubben snarest. Det eneste han bidrar med i Arsenal er å spre møkk... møkk om sin arbeidsgiver... Jeg mister fulstendig apetitten på den mannen. Det er intet mindre enn flaut hvis han får en ny sesong i Arsenal. :ph34r:

 

Aller helst skulle jeg sett han råtne på benken ut kontraktstida men desverre trenger vi sårt judas-pengene til forsterkninger.

Link to comment
Share on other sites

Nok er nok... Cole må vekk fra klubben snarest. Det eneste han bidrar med i Arsenal er å spre møkk... møkk om sin arbeidsgiver... Jeg mister fulstendig apetitten på den mannen. Det er intet mindre enn flaut hvis han får en ny sesong i Arsenal. :angry:

 

Aller helst skulle jeg sett han råtne på benken ut kontraktstida men desverre trenger vi sårt judas-pengene til forsterkninger.

 

Er helt enig.

 

Jeg vil aldri gå med Cole-drakta igjen, om han ikke går offentlig ut å ber om unnskyldning for slik han har oppført seg. Blir kvalm av måten Cole nå opptrer på (igjen), etter at klubben gav han en ny og bedre kontrakt etter at han dolket klubben i ryggen med å ha møte med Chelski. Jeg trodde at Cole nå hadde blill litt mere ydmyk siden klubben gav det andre kinn, og gav han en "drømmekontrakt" etter alt han gjorde mot de. Nei, denne gutten mener FORTSATT at Arsenal er den store stygge ulven, og at de har behandlet han dårlig i mange år.

Han ser ikke sine feil, og da vil han aldri bli en person som kan bidra i gruppa med harmoni. Husk: "Victoria Concordia Crescit", dette klarer vi ikke med spillere som tydeligvis tenker på seg selv og ikke på klubb eller medspillere.

 

Nok er nok, og man ser nå at han ALDRI burde fått noen ny sjanse etter hva han gjorde mot Arsenal tidligere.

Selg "dolkeren" for £16mill.

Link to comment
Share on other sites

Hele situasjonen er frustrerende. Han er en av våre beste spillere, og vi trenger han så jeg håper hele situasjonen løser seg og han blir i klubben.

 

 

 

Kloke ord fra en klok person, han ER en av våre beste spillere. Tenk om Henry hadde gjort dette her? eller kanskje Cesc?? hadde dere klaget på disse og? han må få en ny sjanse mener nå eg... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hele situasjonen er frustrerende. Han er en av våre beste spillere, og vi trenger han så jeg håper hele situasjonen løser seg og han blir i klubben.

 

 

 

Kloke ord fra en klok person, han ER en av våre beste spillere. Tenk om Henry hadde gjort dette her? eller kanskje Cesc?? hadde dere klaget på disse og? han må få en ny sjanse mener nå eg... :angry:

 

Nå er det seg slik at Cole har hatt en MEGET høy stjerne helt frem til Chelski episoden (kun Vieira som hadde en større plass i hjertet mitt) , men han har SELV gjort at jeg helst ønskker at vi får solgt han for en god sum.

Han er en av de aller beste venstre backene i verden, men det forandrer ikke mitt syn så lenge han setter seg selv foran klubben.

 

Han har allerede fått en sjanse etter episoden med Chelski, eller har du glemt det?

Hvor mange sjanser skal hver spiller få før det er nok for deg?

 

Hadde dette vært Cygan eller for den saks skyld Flamini, hadde du ment at han skulle få flere sjanser......eller hadde det vært greit å solgt han da siden han ikke er en av de beste?

Jeg mener en klubb skal behandle alle likt, og å dolke sin egen klubb, manager og fans i ryggen slik som Cole har gjort er ganske alvorlig mener nå jeg. Dette burde være nulltolleranse, men Cole var heldig som fikk en sjanse til i klubben med en mye bedre kontrakt. (selv om han ikke led noe av den gamle heller)

 

Nå en god stund etterpå, er han igjen ute å slenger med leppa om klubben.

En klubb som Arsenal trenger ikke spillere (uansett kvalitet) som ikke er der for klubben, manageren, fansen, eller sine medspillere. Disse spillerene kan for meg havne andre steder for å få ut sin frustrasjon, og mangel på å tenke litt lenger enn seg selv og lommeboka.

 

"Man får, som man gir"

Cole har mistet min respekt, OM han ikke selv går ut offentlig å angrer sin oppførsel uansett hvor god han er på venstre back.

Link to comment
Share on other sites

Med forbehold om at sitatene The Sun gjenngir er korrekte så sier jeg : S E L G H A N !. Det fremgår tydelig og er ikke til å misforstå, Ashley Cole ønsker seg bort fra klubben og blir kun holdt tilbake av en 'hemmelig kontrakt' iflg han selv. Selger vi nå mister vi kanskje verdens beste venstreback, men vi får også inn en god del penger som forhåpentligvis blir brukt på en fornuftig måte.

 

Forsvinner Cole, sitter vi igjen med Gael Clichy som det naturlige førstevalget på venstreback, men Mathieu Flamini i bakhånd som cover.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikkje denne mannen har alt for høy IQ..

Syns egentlig dette er veldig overraskenede, etter han har sagt i hele vår at han ikkje har tenkt å forlate Arsenal og at han skal fortsette å spille her.

Men når du sier noe så dumt som han har sagt i dette tilfellet, ja då har du ikkje møe framtid i klubben..

 

Men jeg tror heller ikkje at Clichy er klar for å bli vår faste venstre-back... han er ikkje god nok defensivt, og flamini er ikkje god nok offensvit enda..

Link to comment
Share on other sites

Med forbehold om at sitatene The Sun gjenngir er korrekte så sier jeg : S E L G H A N !. Det fremgår tydelig og er ikke til å misforstå, Ashley Cole ønsker seg bort fra klubben og blir kun holdt tilbake av en 'hemmelig kontrakt' iflg han selv. Selger vi nå mister vi kanskje verdens beste venstreback, men vi får også inn en god del penger som forhåpentligvis blir brukt på en fornuftig måte.

 

Forsvinner Cole, sitter vi igjen med Gael Clichy som det naturlige førstevalget på venstreback, men Mathieu Flamini i bakhånd som cover.

 

Hvorfor ikke la Flamini fortsette der han slapp? Han var jo fabelaktig på venstrebacken. Jeg har aldri sett Clichy så god som Flamini. Det er sikkert! Er Bernabeu allerede glemt? :angry:

Link to comment
Share on other sites

Med forbehold om at sitatene The Sun gjenngir er korrekte så sier jeg : S E L G H A N !. Det fremgår tydelig og er ikke til å misforstå, Ashley Cole ønsker seg bort fra klubben og blir kun holdt tilbake av en 'hemmelig kontrakt' iflg han selv. Selger vi nå mister vi kanskje verdens beste venstreback, men vi får også inn en god del penger som forhåpentligvis blir brukt på en fornuftig måte.

 

Forsvinner Cole, sitter vi igjen med Gael Clichy som det naturlige førstevalget på venstreback, men Mathieu Flamini i bakhånd som cover.

 

Hvorfor ikke la Flamini fortsette der han slapp? Han var jo fabelaktig på venstrebacken. Jeg har aldri sett Clichy så god som Flamini. Det er sikkert! Er Bernabeu allerede glemt? ;)

 

 

Clichy er en mye bere venstreback enn Flamini det er 100% sikkert. Ingen tvil om at Flamini gjorde en god jobb på backen, men det var også sett i betraktning av hans forutsetninger. Clichy er bedre både defensivt, og ikke minst offensivt og bær være et klart førstevalg om Cole takker for seg.

Link to comment
Share on other sites

Med forbehold om at sitatene The Sun gjenngir er korrekte så sier jeg : S E L G H A N !. Det fremgår tydelig og er ikke til å misforstå, Ashley Cole ønsker seg bort fra klubben og blir kun holdt tilbake av en 'hemmelig kontrakt' iflg han selv. Selger vi nå mister vi kanskje verdens beste venstreback, men vi får også inn en god del penger som forhåpentligvis blir brukt på en fornuftig måte.

 

Forsvinner Cole, sitter vi igjen med Gael Clichy som det naturlige førstevalget på venstreback, men Mathieu Flamini i bakhånd som cover.

 

Hvorfor ikke la Flamini fortsette der han slapp? Han var jo fabelaktig på venstrebacken. Jeg har aldri sett Clichy så god som Flamini. Det er sikkert! Er Bernabeu allerede glemt? ;)

 

 

Clichy er en mye bere venstreback enn Flamini det er 100% sikkert. Ingen tvil om at Flamini gjorde en god jobb på backen, men det var også sett i betraktning av hans forutsetninger. Clichy er bedre både defensivt, og ikke minst offensivt og bær være et klart førstevalg om Cole takker for seg.

 

Det er jeg fullstendig uenig i! Den eneste grunnen til at Clichy skal foran Flamini i køen, er at han har venstrefot. Ellers har Flamini vel så gode defensive som offensive egenskaper som Clichy. Når dette er sagt, er det fremdeles ikke bekreftet at Cole drar. Jeg har en følelse av at vi alle har tatt litt av. Det som har satt sinnene i kok, er The Sun. Og det er ikke den beste kilden. Jeg tror vi må vente og se...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en følelse av at vi alle har tatt litt av. Det som har satt sinnene i kok, er The Sun. Og det er ikke den beste kilden. Jeg tror vi må vente og se...

 

Med såpass sterke anklager burde Cole rykka ut med eit dementi umiddelbart. Det har ikkje skjedd. Han er sikkert ikkje så opptatt med denne Tweedy-dama at han ikkje har tid til det. Så får kvar og ein av oss trekkje sin konklusjon om kor landet ligg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en følelse av at vi alle har tatt litt av. Det som har satt sinnene i kok, er The Sun. Og det er ikke den beste kilden. Jeg tror vi må vente og se...

 

Med såpass sterke anklager burde Cole rykka ut med eit dementi umiddelbart. Det har ikkje skjedd. Han er sikkert ikkje så opptatt med denne Tweedy-dama at han ikkje har tid til det. Så får kvar og ein av oss trekkje sin konklusjon om kor landet ligg.

 

Jeg tar selvsagt konklusjonen etter at vi har fått bekreftet noe fra sentrale hold. Ikke etter at The Sun har "lekket". Det er ikke alltid disse lekasjene holder ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...