Jump to content

Neste blad?


Guest thorchristian

Recommended Posts

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply
Jeg har fått et blad.. Nr 6 fra forrige sesong.. Det er vel bare for at jeg er ny innmeldt, eller det det nyeste jeg har fått?

18292[/snapback]

 

Jeg tror det er et gammelt, det du skal få nå er vel Nr. 1 denne sesongen...(?)

 

Men jeg har heller ikke fått noe enda...venter "tålmodig" ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fått et blad.. Nr 6 fra forrige sesong.. Det er vel bare for at jeg er ny innmeldt, eller det det nyeste jeg har fått?

18292[/snapback]

 

Jeg tror det er et gammelt, det du skal få nå er vel Nr. 1 denne sesongen...(?)

 

Men jeg har heller ikke fått noe enda...venter "tålmodig" :D

18320[/snapback]

ja venter ennå og nå blir tålmodigheten litt tynn snart.

 

er det noen nye design på dette bladet siden det er siste året på Highbury?

Link to comment
Share on other sites

Komme i postkassen kl 9.

Og har leste det frem og tilbake helt siden da :huh:

Og dommen er det samme som sist HBAAAxQqn4_.gif

pga er og blir et mega bra blad!

Så 1000 takk til alle som bidra meg stoff og bruker all sin fritid på det bladet, slik at det blir mega bra hver gang ;)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk blad, har bare kommet halvveis, så det betyr at moroa ikke er over enda! :huh:

 

Vil benytte anledningen til å skryte av den nye skribent Jan Petter Leiland, meget dypt og reflektert artikkel om Professor Wenger som fikk meg til å se litt annerledes på ting faktisk! ;)

Link to comment
Share on other sites

Blir bare mer og mer imponert over dette bladet vi er så

heldig å få 6 ganger i året. Tusen takk for miniterminliste!

Den er et must.

Ellers må jeg gi en honnør til disse i redaksjonen som

får dette til gang på gang. Utrolig bra jobba!

Takk for nok et fantastisk Gunners Post.

Link to comment
Share on other sites

Hei Bård og Magnus.

 

Fikk TGP hjem i posten i går :D Er kjempe fornøyd med det, spesiellt det om treningsleiren i Østreike, vi hadde det kjempe kjekt der nede håper å gjenta samme turen neste år. kjekt at dere fikk med noen av bildene våre også (både fra treningsleiren og fra Stavanger sportscafé på FA cup finalen)

 

Hilsen Hege :D :huh:

Link to comment
Share on other sites

Bra blad som vanlig, bortsett fra fremsiden. Den er tragisk.

18942[/snapback]

Syns den er bra eg. Interessant å sjå at også fotballspelarar gjer stabilitetsøvelsar.

18969[/snapback]

 

ja, men den skulle vel kanskje hatt et merke hvor det står Highbury 1913-2006 eller hva nå hvor lenge vi har hatt den stadionen.

Link to comment
Share on other sites

Jævla bra B) fornøyd til de grader.

Ett ønske til neste gang, plakat av Fabregas i midten ikke bare Reyes og Henry, ikke noe galt med Henry og Reyes men Fab er yndlingspilleren min og har ikke noen skikkelige plakater av ham :) .

Link to comment
Share on other sites

Takk for nok et deilig blad...

jeg har ikke lest gjennom absolutt hele enda...grunn: jeg la det på en pult, og dagen etter var det borte...men fant det igjen akkurat nå! B)

Det er INGENTING som eg galt med dette bladet nei...men det hadde vært digg hvis dere hadde klart å lurt inn en eller flere plakater som ligger inni, sånne som kan tas ut, uten å ta bort noen dyrebare sider i bladet...!

 

men jeg ser at noen av bildene som er tatt av spillerne i Østerrike så ser det ut som de ser ned på noe som de skriver...kan det bety at dere har autografer til utloddning eller salgs???

Link to comment
Share on other sites

Takk for nok et deilig blad...

jeg har ikke lest gjennom absolutt hele enda...grunn: jeg la det på en pult, og dagen etter var det borte...men fant det igjen akkurat nå! :P

Det er INGENTING som eg galt med dette bladet nei...men det hadde vært digg hvis dere hadde klart å lurt inn en eller flere plakater som ligger inni, sånne som kan tas ut, uten å ta bort noen dyrebare sider i bladet...!

 

men jeg ser at noen av bildene som er tatt av spillerne i Østerrike så ser det ut som de ser ned på noe som de skriver...kan det bety at dere har autografer til utloddning eller salgs???

19092[/snapback]

 

 

 

På det ene bildet signerer i hvertfall Ashley Cole min Arsenal drakt (så nå har jeg en Arsenaldrakt innrammet med autografer fra nesten alle spillerene :D ) , hvis du vil ha autografer kan du reise ned på treningsleiren neste år, jeg var der i år, kjempe kjekk tur som anbefales på det sterkeste til ALLE Arsenal fans (og hvis du vil se et bilde fra leiren, gå inn på min hjemmeside: hegegooner.blogspot.com

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...