Jesper Posted August 2, 2005 Report Share Posted August 2, 2005 Hva er status for TGP nr 1? Fra nyhetsbrevet å dømme, så det veldig lovende ut hvertfall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansvarlig redaktør Posted August 2, 2005 Report Share Posted August 2, 2005 TGP 1 ble sendt til trykkeriet på mandag. Ennå uvisst når de er ferdige å trykke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 2, 2005 Report Share Posted August 2, 2005 Nice! Sier dere ifra når de er lagt i posten?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billettboss Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 TGP 1 for sesongen 2005/06 ble postlagt idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 TGP 1 for sesongen 2005/06 ble postlagt idag 17515[/snapback] Genialt! Da er det bare å sette av tid. Tipper at TGP holder høy kvalitet som vanlig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 TGP 1 for sesongen 2005/06 ble postlagt idag 17515[/snapback] kjempe bra. trenger litt medisin for salget av Vieira. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Har tenkt til å melde meg inn i ASCN, og lurte bare på en ting: Er TGP så bra som alle påstår det er? Er det vært alle penga, selv om du bare får 6 numre av det i året? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Har tenkt til å melde meg inn i ASCN, og lurte bare på en ting: Er TGP så bra som alle påstår det er? Er det vært alle penga, selv om du bare får 6 numre av det i året? 17797[/snapback] Kvart blad er verd medlemsprisen aleine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Har tenkt til å melde meg inn i ASCN, og lurte bare på en ting: Er TGP så bra som alle påstår det er? Er det vært alle penga, selv om du bare får 6 numre av det i året? 17797[/snapback] Kvart blad er verd medlemsprisen aleine. 17803[/snapback] bladet er bare helt genialt. du vil ikke komme til å angre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Har tenkt til å melde meg inn i ASCN, og lurte bare på en ting: Er TGP så bra som alle påstår det er? Er det vært alle penga, selv om du bare får 6 numre av det i året? 17797[/snapback] Til syvende og sist er det du selv som avgjør hvor høyt du verdsetter The Gunners Post. 175 kroner for seks blader gir en gjennomsnittspris på cirka 30 kroner. 175 kroner er ikke all verden. Til og med billigere enn f.eks. DVD-filmer. Meld deg inn nå! Du vil neppe angre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 15, 2005 Report Share Posted August 15, 2005 Har tenkt til å melde meg inn i ASCN, og lurte bare på en ting: Er TGP så bra som alle påstår det er? Er det vært alle penga, selv om du bare får 6 numre av det i året? 17797[/snapback] Bladet er verdt hvert øre du betaler! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 Noen som har fått bladet idag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 Har tenkt til å melde meg inn i ASCN, og lurte bare på en ting: Er TGP så bra som alle påstår det er? Er det vært alle penga, selv om du bare får 6 numre av det i året? 17797[/snapback] Kvart blad er verd medlemsprisen aleine. 17803[/snapback] bladet er bare helt genialt. du vil ikke komme til å angre. 17843[/snapback] Da melder jeg meg nok inn i løpet av uka tenker jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 17, 2005 Report Share Posted August 17, 2005 Noen som har fått bladet idag? 17895[/snapback] Er det denne uka det skal komme? Ikke fått det ennå, men spenningen stiger desto mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted August 17, 2005 Report Share Posted August 17, 2005 Tipper vi har det i morgen, glade og fornøyde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 Venter i spenning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 Venter i spenning. 18121[/snapback] når regner dere med at det kommer til medlemmene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 Imorgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 Imorgen! 18144[/snapback] Det sa vel du i går og, jesper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 No er det gått ei veke sida bladet vart postlagt, og her i Bergen sit eg utan blad i alle fall! Kva er det som skjer med posten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 Har ikke fått deg jeg heller En eller annen begynner å ligge tynt ann her nå.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 hmmm???!! Har ikke fått det jeg heller? begynner vel å bil på tide at vi får det nå vel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 Puh.. er godt å vite at jeg ikke er alene om ikke å ha fått bladet enda Syns dette har gått veldig seint, er jo en stund siden den ble sendt nå... Men, å vente på noe godt (TGP) vil ikke være å vente forgjeves... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 Vil gjerne ha et svar fra redaktører. (hvis de vet noe) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 Satser på at bladet kommer i morgen. Blir ein bra build up det, til chelseakampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.