Haraldac Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 TGP 5 ble postlagt i dag. Da gjennstår bare de sedvanlige 3 til 5 dager i postgang før det ligger i kassa. I dag er dag 0 forøvrig og Lørdag og Søndag telles ikke med) God lesning Tusen takk for verdens beste supporterblad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 8, 2006 Report Share Posted April 8, 2006 Noen som har fått det allerede? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 ikke jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 håper jeg fårr det i morgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 jeg har eller ikke fått det, håper det kommer i morgen. Spent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 I dag kom det nytt blad i postkassa min i Drammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Det dumpet et nytt nummer av TGP i postkassa hos meg også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 2104. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Jeg fikk mitt første Gunnerspost i Postkassen i dag, MEN jeg har ikke fått noe medlemskort. Kan noen hjelpe/forklare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Jeg fikk også TGP i dag, har ikke lest alt enda, det er ikke så lenge siden jeg meldte meg inn heller, fikk det i blad nr 2 jeg fikk. fikk først det siste som hadde kommet ut og så fikk jeg det som var fra gangen før med medlemmskortet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Jeg fikk mitt første Gunnerspost i Postkassen i dag, MEN jeg har ikke fått noe medlemskort. Kan noen hjelpe/forklare? Det kommer, det tar kansje en/et par uker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestleder Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 2104. Jeg har vært på hæla en periode på grunn av mye jobb og et par ferieturer. Regner med å være ajour i løpet av kvelden slik at velkomstpakker til nye medlemmer postlegges i morgen. Petter Randmæl Nestleder/medlemskontakt Arsenal Norway Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted April 10, 2006 Report Share Posted April 10, 2006 Krise hvis jeg ikke får det i morgen! Må sitte på flyet til Oslo å lese noe bra, og ikke vg og dagbladet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 I dag fikk jegbaldet. My godt lesestoff der. Osså om ho derre iglesias da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Nok ei bra utgave. TGP redder påsken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Burde jeg være bekymret i.o.m at jeg ikke har fått TGP enda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
the gunners Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 det som er litt synd at det er ikke plaketer? plakater mener jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 det som er litt synd at det er ikke plaketer? plakater mener jeg Jo midt i bladet er det en plakat av vår godeste Adebayor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 De som ikke har fått lest Barry Fersts innlegg bør sette seg ned og lese nå. Han skriver bra, vår kjære medGooner. Jeg er stor fan av innleggene hans, som for hver gang viser seg å være kvalitetsvare. Innimellom kan de sammenlignes med Nick Hornbys skrivemåte, og Hornby er jo bare genial!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Enig! Nok et flott blad! Likte intervjuet med Triana Iglesias ganske godt! Ellers var resten av bladet...Konge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Hehe Imers. Likte det jeg osså... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Nytt kjempeblad, som alltid! Alltid en fornøyelse å lese. Gleder meg allerede til neste blad, hvor jeg håper det står om fjerde plassen vi har sikret og CL gullet vi har vunnet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Jeg vil igjen takke de som produserer TGP, og de som har noe som helst med bladet å gjøre, for nok et genialt blad! Dette bladet er vel et av de jeg har likt best til å nå av de bladene jeg har mottatt.. det, nok, på grunn av de korte artiklene. Det gjør at det er mye variert lesestoff, og for en 13-åring, som meg, kan det bli litt langdrygt å lese de 5-sider lang artiklene som har vært før. Sånne artikler som den artikkelen om Toure og Eboue, er det perfekt lengde på. Den artikkelen, om Eboue & Toure, var det også veldig bra lesestoff i. Den som skrev (Jan Petter Leidland) artikkelen har vært veldig flink til å få frem viktigheten i de to ivorianerne. Bra skrevet! Den om Mannone også. Hvis Rune Jøraandstad er så flink som han virker å være, i artikkelen han skrev, så virker det som om vi har erstatteren til Lehmann, når han legger opp! Flott! Den artikkelen som handler BARE om Eboue også, var digg! Snart kommer Lauren til å gi opp, og vi har enda en ung spiller som vokser og vokser! Takker nok en gang for et strålende blad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 TGP holder fantastisk bra kvalitet, med tanke på at det er få av artikkelskriverne som har dette som yrke. Noe av grunnen til at vi synes det er bra stoff er nok også pga at Arsenal er av felles interesse, men likevel holder tekstene høyt nivå, med bra og saklig stoff. Alle som skriver, har skrevet og har tenkt å skrive artikler til TGP skal ha takk for at de tar seg tid til å gjøre supporterbladet vårt et av Nordens beste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 16, 2006 Report Share Posted April 16, 2006 Jeg er MEGET stolt av TGP. jeg viser så gjerne bort disse bladene til kamerater. Till og med fattern som er WBA fan leser vårt fantastiske blad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.