Jump to content

Neste blad?


Guest thorchristian

Recommended Posts

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply
Vil gjerne ha plakater iblant også!

11485[/snapback]

 

Ja, det er jeg enig i!

(selv om bladet nesten er like bra uten! B) )

 

Men en plakat i hvert blad hadde vært STOOORT!

Eller kanskje i annenhvert...? :P

 

Kommer det "noen gang"? :P ;)

Link to comment
Share on other sites

Blad? er det norsk? Jeg har råd til å bli med i denne klubb greia nå som jeg nettop har sluttet i BOING-klubben.. Annbefaler dere meg å bli med?

11594[/snapback]

 

Ærlig talt Jannis, medlemskap i supporterklubben er obligatorisk. :lol: Har selv vært medlem siden 1990 og har hatt mange store øyeblikk med The Gunners Post.

 

For 175 kroner (mange betaler gladlig ekstra høy kontingent B) ) får du seks medlemsblad som oser av kvalitet og glødende engasjement. The Gunners Post har en rekke ganger blitt kåret til årets supporterblad av supporterunionen.

 

Innmelding skjer her..

Link to comment
Share on other sites

Eivind's skråblikk tar av nok ein gong! ;)

11645[/snapback]

 

Veldig artig! Like moro hver gang!

 

flott blad igjen. kjipt at medlemsbladet til glazier buccaneers gikk av med seieren i kampen om årets medlemsblad, men det er vel kansje ingen som vinner to år på rad?.

11662[/snapback]

 

Man U vant tre/fire år på rad tidlig på 90-tallet. Synes det står respekt at The Gunners Post som har vunnet denne prisen hele tre ganger. Sammenliknet med Man U og Liverpool, er Arsenal en liten supporterklubb når det gjelder medlemstall. Derfor har det helt andre midler til rådighet.

 

Synes det også er flott at Supporterunionen gir prisen til klubber som Scarborough, Macclesfield Town, Stockport County og Derby County. Til syvende og sist er det innhold som teller, og ikke antall farger og antall plakater.

 

Synes det siste nummeret av TGP var flott. Kanskje det blir vår tur neste år?

Link to comment
Share on other sites

Uten å overdrive er dette et helt fantastisk blad. Er dere Journalistere dere gutta som skriver dette?

 

Arrtikelen er veldig gode. De er spennende å lese, de engasjerer, samtidig som de fenger utrolig. Jeg finner sjeldent noe kjedelig i bladet.

 

Jeg mener seriøst at dette er et av de bedre fotballbladene du får på markedet.

Link to comment
Share on other sites

Guest eXilAz

Genialt blad nok en gang, gutta! Stå på, dere er helt fantastiske! Blir like glad hver gang jeg kikker ned i postkassa, og med et bredt smil kan plukke påå e tjukt, deilig og seksuelt opphissende hefte fylt med geniale artikler! Tusen takk noe engang! Og Eivind - faen til genial du er, ler meg skakk hver gang :huh:

Link to comment
Share on other sites

Genialt blad nok en gang, gutta! Stå på, dere er helt fantastiske! Blir like glad hver gang jeg kikker ned i postkassa, og med et bredt smil kan plukke påå e tjukt, deilig og seksuelt opphissende hefte fylt med geniale artikler! Tusen takk noe engang! Og Eivind - faen til genial du er, ler meg skakk hver gang  <_<

11792[/snapback]

seksuellt opphisende har jeg ærlig talt ikke blitt enda. Men de fleste andre ting har jeg blit tilfredstilt av. Gratulerer til dere som lager det, tenk så mye glede dere sprer;)

Link to comment
Share on other sites

Genialt blad nok en gang, gutta! Stå på, dere er helt fantastiske! Blir like glad hver gang jeg kikker ned i postkassa, og med et bredt smil kan plukke påå e tjukt, deilig og seksuelt opphissende hefte fylt med geniale artikler! Tusen takk noe engang! Og Eivind - faen til genial du er, ler meg skakk hver gang  :ph34r:

11792[/snapback]

 

takker for hyggelige tilbakemeldinger. det er inspirasjon å drive på med det, for ingen av oss holder på på grunn av pengene... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

2 ønsker: Den lille plastikkdelen med alle kampene var glimrende.

Klarer dere noe sånt igjen hadde det vært konge.

Håper også dere har den vanlige terminlisten i bladet en kan rive ut.

Den er også blitt uunværlig etter hvert.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...