Jump to content

Nacer Barazite


sandis

Recommended Posts

Helt ukjent spiller!

 

For å være helt ærlig så overasker det meg at dette kommer på "nyhetene". Håper for en gangs skyld at vi får et SUPER TALENT som vi bruker...

Link to comment
Share on other sites

Helt ukjent spiller!

 

For å være helt ærlig så overasker det meg at dette kommer på "nyhetene". Håper for en gangs skyld at vi får et SUPER TALENT som vi bruker...

 

Det er da en av de merkeligste uttalelsene jeg har hørt. Cesc og Senderos var begge blant de helt ypperste talentene i Europa da de ble hentet, og Cesc spillte mer eller mindre fast et par måneder etter at han fyllte 17. Senderos mistet en og en halv sesong på grunn av skade ellers ville han gått rett inn i førstelags diskusjonen fra første dag.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Helt ukjent spiller!

 

For å være helt ærlig så overasker det meg at dette kommer på "nyhetene". Håper for en gangs skyld at vi får et SUPER TALENT som vi bruker...

 

Pleier ikke vi å bruke talentene vi kjøper? Wenger er jo en av de som er flinkest på det der med å bruke talentene til rett tid og det der. Hvis du ser på line-upen til Arsenal de seneste kampene, hva ser du da? Jo, mange UNGE, NYINNKJØPTE talenter ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 10 months later...

Han kommer til en klubb som har noe å spille for. Det tror jeg er bra, blir press om plasser og spilletid. Dette er bra for utviklingen hans. Tenker samme resonnement kan brukes på Håvard Nordtveit. Det blir ikke det samme med reservelagsfotball, hvor det kjøres en mer alle-får-spille-filosofi. Og så får man kanskje være med på cc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ja, og da er han en forferdelig dommer?!

 

Er det mulig at det var riktige avgjørelser?

Ja det var en dårlig dommer.

Derby scorte men fikk straffe i stede.

Og Derby scorte på corner men dommeren annullerte det målet også.

Bare se på kampen så skjønner du hva jeg mener.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Barazite har allerede rukket å bli en legende av mange Derby County fans rundt om i England og mange ønsker at 'Naz' skal bli værende på Pride Park etter at låne perioden er over til sommern. Og da Derby møtte Blackpool for noen dager siden fikk Barazite avslutte scorings festen og satte inn et mål som lignet veldig på det målet Henry scoret mot Tottenham for en noen sesonger siden. (Det ble også kåret til årets mål i Premier League den sesongen)

 

Se Derby målene her.

Link to comment
Share on other sites

Barazite har allerede rukket å bli en legende av mange Derby County fans rundt om i England og mange ønsker at 'Naz' skal bli værende på Pride Park etter at låne perioden er over til sommern. Og da Derby møtte Blackpool for noen dager siden fikk Barazite avslutte scorings festen og satte inn et mål som lignet veldig på det målet Henry scoret mot Tottenham for en noen sesonger siden. (Det ble også kåret til årets mål i Premier League den sesongen)

 

Se Derby målene her.

Var et nydelig mål, men var ikke helt i samme klasse som det Henry gjorde mot tottene.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

http://www.arsenal.com/news/reserves-news/...glasgow-rangers

 

Hva betyr det at han er "on a trial"? Har han ikke fått ny kontrakt og prøvespiller for Rangers? Eller har han gått dit permanent?

 

Synes det er veldig synd om vi mister han i hvert fall, har lenge hatt stor tro på Barazite. Han er jo bare 90 modell, så det er jo ikke for sent enda

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/reserves-news/...glasgow-rangers

 

Hva betyr det at han er "on a trial"? Har han ikke fått ny kontrakt og prøvespiller for Rangers? Eller har han gått dit permanent?

 

Synes det er veldig synd om vi mister han i hvert fall, har lenge hatt stor tro på Barazite. Han er jo bare 90 modell, så det er jo ikke for sent enda

 

Barazite er fortsatt i Arsenal, men kommer til å bli utlånt pga de nye reservelags reglene, som gjør at det blir mindre reservelagskamper i løpet av en sesong. Arsenal er tydeligvis veldig hypp på å låne han ut, derfor har de sendt han på prøve i Rangers, slik at dem kan låne han om han imponerer.

Link to comment
Share on other sites

Barazite er fortsatt i Arsenal, men kommer til å bli utlånt pga de nye reservelags reglene, som gjør at det blir mindre reservelagskamper i løpet av en sesong. Arsenal er tydeligvis veldig hypp på å låne han ut, derfor har de sendt han på prøve i Rangers, slik at dem kan låne han om han imponerer.

Takk og lov! Godt det bare er utlån for denne gangen. Har likt Barazite lenge og håper han kan klare å slå igjennom på førstelaget vårt, selv om det ikke ser sånn ut pr dags dato(laaaang kø).

 

Får håpe Rangers vil ha ham på lån og at han får godt med kamper denne sesongen. Hadde vært gøy å få ham tilbake neste sommer og se om han har fått nok erfaring og nærmet seg en startplass.

Link to comment
Share on other sites

Takk og lov! Godt det bare er utlån for denne gangen. Har likt Barazite lenge og håper han kan klare å slå igjennom på førstelaget vårt, selv om det ikke ser sånn ut pr dags dato(laaaang kø).

 

Får håpe Rangers vil ha ham på lån og at han får godt med kamper denne sesongen. Hadde vært gøy å få ham tilbake neste sommer og se om han har fått nok erfaring og nærmet seg en startplass.

 

Arsenal would accept Barazite going on loan for the season, although a straight cash deal would be preferred.

Dette er hentet fra YoungGuns, som pleier å ha meget gode kilder. Virker ikke som om Barazite blir vurdert som god nok for AFC.

Link to comment
Share on other sites

Dette er hentet fra YoungGuns, som pleier å ha meget gode kilder. Virker ikke som om Barazite blir vurdert som god nok for AFC.

Det er isåfall synd siden jeg har hatt sansen for spillestilen hans(ifølge det lille jeg har sett av ham)... Skulle gjerne sett han med videre, men kanskje køen blir for lang?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...