Jump to content

Nacer Barazite


sandis

Recommended Posts

Irriterende om han blir solgt for har tro på han.. Veien hans til A-laget har vært lang fordi det virker som om Wenger har mindre tro på han enn de andre unge offensive spillerne, men Simpson, som Wenger aldri heller viste stor tro på som kremekseplet..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Skal spille sammen med Marcus Pedersen. Spent på eventuell nivåforskjell mellom disse. Kan jo risikere å sloss om samme plassen

Første jeg tenkte når jeg pånet HA idag og det sto om Pedersen overgangen.. Tror Barazite er bedre.. Og Barazite kan bekle alle offensive posisjoner

Link to comment
Share on other sites

Første jeg tenkte når jeg pånet HA idag og det sto om Pedersen overgangen.. Tror Barazite er bedre.. Og Barazite kan bekle alle offensive posisjoner

 

Dessuten er Pedersen en arrogant person som fort kan komme i krangler i den nye klubben hvis han ikke har realistiske mål og god selvinnsikt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Skal spille sammen med Marcus Pedersen. Spent på eventuell nivåforskjell mellom disse. Kan jo risikere å sloss om samme plassen

 

Vår mann sliter med spilletid, mens Pedersen putter gåller når han får en sjanse. Tror ingen av disse er gode nok for Arsenal desverre.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 3 months later...

JamieDalton82 Monaco to announce the signing soon of ex-Arsenal star Nacer Barazite from Austria Vienna for a fee of €3m on 4-year deal.

JamieDalton82 Arsenal will recoup €1.5m of the Barazite fee as part of a sell-on clause inserted when he left the club

 

Flott å høre. Alltid likt Barazite og mente han kom til å bli en god spiller, men dessverre hadde han utallige skader og en del uflaks hos oss. Da gjenstår det vel bare å se hvorvidt Monaco rykker opp igjen til Ligue 1 en gang i fremtiden. Akkurat nå så ligger de på nedrykksplass i Ligue 2 (!), men uansett så er det et steg opp fra Austria Wien såfremt de ikke rykker enda lengre ned i systemet.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig scoret Barazite 11 mål på 12 kamper for Austria Wien i Europa League i innledningen av sesongen. Temmelig brukbart må jeg si. Håper vi en dag i nær fremtid får se han i Premier League.

 

Forøvrig spør jeg igjen om å flytte tråden til nostalgi seksjonen av forumet.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig scoret Barazite 11 mål på 12 kamper for Austria Wien i Europa League i innledningen av sesongen. Temmelig brukbart må jeg si. Håper vi en dag i nær fremtid får se han i Premier League. Forøvrig spør jeg igjen om å flytte tråden til nostalgi seksjonen av forumet.

 

Han hadde sikkert ikke vært værre enn Chamack som vi spent ventet på et helt år før vi fikk han.

Link to comment
Share on other sites

Hvis en skulle puttet Barazite inn i Arsenals system tror jeg konkurrenten hadde vært Arshavin, ikke Chamakh.

 

Syntes alltid Barazite har minnet mye om Zlatan i spillestilen. Stor, sterk, meget god teknisk og temmelig god fart. At han spilte mye på kanten for reservene o.l. var mye for å bygge opp pasningsspillet og teknikken hans, men tror at hovedmålet var å forme han til en tilnærmet komplett spiss. Har dog ikke fulgt noe med på den østerriske Bundesligaen så skal ikke si hvor han har blitt spilt hen, men jeg klarer ikke å se bort ifra at han kunne spilt som ensom spiss i en formasjon lignende vår.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...