Jump to content

The Scotsman Bergen


7CHP

Recommended Posts

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Kampen mot United går jo på en søndag... Er Scotsman open? aldergrense? noen som kan gi meg noe eksakt om hva som er mulig? :ph34r:

Scotsman er åpen ja. Aldersgrense er nok 18. Om den er 20 den dagen (noe den normalt ikke er) er fotballpuben et alternativ. Der er det alltid 18.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ser at fotballpuben i morgen sender FAcupfinalen for kvinner mellom Arsenal og Everton direkte 16.00. 2 timer før Blackburn-Arsenal. I den anledning har jeg to spørsmål.

1. Noen mulighet for at scotsman sender kampen? (jeg vet at den ikke står oppført på hjemmesiden deres)

2. Noen andre her inne som skal se denne kampen på fotballpuben (evt. scotsman, om ja på spm.1) som "forberedelse" til premierleaguekampen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Så Scotsman er ikke lengre den offisielle fotball puben for Arsenal fans i Bergen?

 

http://gunners.no/content/article.aspx?id=686

 

Ser på Tottenhamsvenner.no at samme pub er offisiell pub for Tott%&ham fans i Bergen også. Her står det også at Tottenhams kamper vil være prioritert. Ville ikke forundre meg om det samme gjelder for Liverpool, Manu og andre også. Her kan det bli konflikter utover høst og vinter......

Link to comment
Share on other sites

Kan anbefale Bryggen! Trivelige folk, god stemning, god drikke ;)

 

Mange trivelige folk ja, gjerne kledd i HVITT???!! Hva er dette for noe tull? :D

 

Tottene annonserer nytt stammsted for Bergens supportere og jaggu så gjør ikke "vi" det også samme dag og begge skriver at "Tottenham/Arsenal sine kamper blir alltid prioritert når de går på tv", selv om begge spiller samtidigt? Det kan da ikke være gøy det... <_<

 

Så hvorfor ikke beholde Scotsman som stamsted så som Tottene er ute av den? Jo mindre totter, jo bedre er det!! (Mer sentralt er det også :) )

Link to comment
Share on other sites

Mange trivelige folk ja, gjerne kledd i HVITT???!! Hva er dette for noe tull? :D

 

Tottene annonserer nytt stammsted for Bergens supportere og jaggu så gjør ikke "vi" det også samme dag og begge skriver at "Tottenham/Arsenal sine kamper blir alltid prioritert når de går på tv", selv om begge spiller samtidigt? Det kan da ikke være gøy det... <_<

 

Så hvorfor ikke beholde Scotsman som stamsted så som Tottene er ute av den? Jo mindre totter, jo bedre er det!! (Mer sentralt er det også :) )

 

 

Skåler for den!!

 

Hansa/ Heineken har de også!!

 

Send tottene der de hører hjemme, i Ringnesland!!

Link to comment
Share on other sites

Mange trivelige folk ja, gjerne kledd i HVITT???!! Hva er dette for noe tull? :D

 

Tottene annonserer nytt stammsted for Bergens supportere og jaggu så gjør ikke "vi" det også samme dag og begge skriver at "Tottenham/Arsenal sine kamper blir alltid prioritert når de går på tv", selv om begge spiller samtidigt? Det kan da ikke være gøy det... <_<

 

Så hvorfor ikke beholde Scotsman som stamsted så som Tottene er ute av den? Jo mindre totter, jo bedre er det!! (Mer sentralt er det også :) )

Stygg ripe i lakken for Bryggen dette..! Scotsman it is.. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har ankommet bergen for andre sesongen og lurer nå på hvordan ståa er blant goonere her borte i forhold til pubvalg denne sesongen. Har flesteparten byttet ettersom bryggen nå er vårt offisielle sted, eller holder man stort sett fremdeles til på scotsman? Var stort sett fornøyd med scotsman i fjor, men hvis stemningen nå blir bedre på bryggen enn scotsman regner jeg med å flytte over dit jeg også.

 

Og forresten, hva er aldersgrensa på bryggen pianobar?

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at vi valgte å gå for Bryggen er at Arsenal vil alltid bli vist. Denne garantien kan en ikke få hos Scotsman. Samtidig har Scotsman valgt å prioritere studentene nå i sesongåpningen.

 

En annen ting er at eieren av Brygge er STOR Arsenalfan. Vi har også forhandlet frem bedre avtaler enn vi fikk hos Scotsman.

 

Såvidt jeg vet er aldersgrensen 18 år på kamp.

Link to comment
Share on other sites

Har ankommet bergen for andre sesongen og lurer nå på hvordan ståa er blant goonere her borte i forhold til pubvalg denne sesongen. Har flesteparten byttet ettersom bryggen nå er vårt offisielle sted, eller holder man stort sett fremdeles til på scotsman? Var stort sett fornøyd med scotsman i fjor, men hvis stemningen nå blir bedre på bryggen enn scotsman regner jeg med å flytte over dit jeg også.

 

Er i min andre sesong i Bergen selv. Scotsman i fjor var ganske greit det, men må si Bryggen Pianobar leverer sakene sine mye bedre. På slutten av sesongen i fjor gikk jeg heller på Fotballpubben pga. ALT for mye folk på Scotsman. Man måtte komme opptil en time før kamp for å sikre seg plass etc..

For oss som ikke har så altfor stort budsjett også, så er prisene veldig fine på bryggen! 35kr for en pils er en meget overkommelig pris:) Minner om prisene Scotsman hadde når vi var prioritert.

Link to comment
Share on other sites

En annen ting er at eieren av Brygge er STOR Arsenalfan. Vi har også forhandlet frem bedre avtaler enn vi fikk hos Scotsman.
Hvis han er så stor Arsenal fan, hvorfor blir Tottenham prioritert også da? Eg må si at eg hadde ikke gjort dette, men det er mulig han tenker business fremfor noe annet?!? Men uansett så skal eg teste pianobaren i morgen, har snakket med paddy fra forumet her og han sa det var en bra plass, så man må jo prøve.. :huh:
Link to comment
Share on other sites

Hvis han er så stor Arsenal fan, hvorfor blir Tottenham prioritert også da? Eg må si at eg hadde ikke gjort dette, men det er mulig han tenker business fremfor noe annet?!? Men uansett så skal eg teste pianobaren i morgen, har snakket med paddy fra forumet her og han sa det var en bra plass, så man må jo prøve.. :huh:

 

Nå er ikke jeg noen ekspert på økonomi, men tror det vanskelig lar seg gjøre å drive fotballpub i Bergen kun med Arsenalfansen som grunnlag. Lokalene er store nok til å kunne vise begge lag samtidig., og så lenge Arsenal alltid blir vist ser ikke jeg noe problem med dette.

Link to comment
Share on other sites

. Lokalene er store nok til å kunne vise begge lag samtidig., og så lenge Arsenal alltid blir vist ser ikke jeg noe problem med dette.

 

Bryggen har vell dobbelt så mange storskjermer som Scotsman har, Så at det blir skapt litt stemning med supportere fra flere lag samtidig, ser ikkje jeg på som noe negativt:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hvor ser alle kampene for tiden. Var veldig få til stede på bryggen på lørdag. Er nesten flaut å se hvor få vi er sammenlignet med spurs. Fortsetter det slik tviler jeg på at vi kommer til å bli vist på hovedskjermen når vi spiller på likt med spurs i fremtiden.

 

Og en annen ting; Hvem er det egentlig som driver/skriver på "Bryggens Arsenal venner" (http://www.facebook.com/profile.php?id=100001416610497) på facebook? Vedkommende kan vel ikke være arsenalsupporter med kommentarer som:

"Eg kan godta et tap mot Chelsea på søndag, sålenge det er Almunia som har skylden" ?

Link to comment
Share on other sites

Hvor ser alle kampene for tiden. Var veldig få til stede på bryggen på lørdag. Er nesten flaut å se hvor få vi er sammenlignet med spurs. Fortsetter det slik tviler jeg på at vi kommer til å bli vist på hovedskjermen når vi spiller på likt med spurs i fremtiden.

 

Og en annen ting; Hvem er det egentlig som driver/skriver på "Bryggens Arsenal venner" (http://www.facebook.com/profile.php?id=100001416610497) på facebook? Vedkommende kan vel ikke være arsenalsupporter med kommentarer som:

"Eg kan godta et tap mot Chelsea på søndag, sålenge det er Almunia som har skylden" ?

 

 

Gå på scotsman så finner du folk. Fremdeles samme priser som tidligere og bedre lokale for fotball om du spør meg. Var innom og kikket på bryggen men for min del er det ikke interesant å sitte på barkrakker i 2 timer. Men hver sin lyst:)

Link to comment
Share on other sites

Gå på scotsman så finner du folk. Fremdeles samme priser som tidligere og bedre lokale for fotball om du spør meg. Var innom og kikket på bryggen men for min del er det ikke interesant å sitte på barkrakker i 2 timer. Men hver sin lyst:)

Var på scotsman gjennom hele fjordårssesongen og trivdes vel egentlig bedre der enn jeg gjør på bryggen. Men når vi først har valgt ett sted som vårt offisielle sted for arsenalsupportere i bergen synes jeg det bør være det stedet der flest ser kampene. Om alle velger scotsman i steden bør vi vel heller ha dette som vårt offisielle sted.

 

Internettansvarlig skrev:

Grunnen til at vi valgte å gå for Bryggen er at Arsenal vil alltid bli vist. Denne garantien kan en ikke få hos Scotsman.

Når Tottenham, Liverpool og Newcastle har gått over til bryggen vil det vel ikke være mange kampene som ikke blir vist på scotsman hvis vi velger dette som vårt hovedsted?

 

Om vi velger scotsman eller bryggen er egentlig ikke avgjørende for meg, selv om jeg nok synes scotsman er noe bedre. Det som for meg er viktig for meg er at vi har et offisielt sted der det er mange supportere. Blir rett og slett flaut om vi bare er en brøkdel av spurs på vårt offisielle sted. Om gode avtaler og prioritert visning ikke trekker massene fra scotsman til bryggen er det nok for meg bedre om vi hadde gått tilbake til scotsman som vårt offisielle sted.

 

samme priser som tidligere...

Vil dette si at vi fremdeles får rabatter hos scotsman? Hvis vi gjør det må jo det innebære at vi fremdeles også har avtale med dem? Hvis vi faktisk har avtaler med både scotsman og bryggen er det for meg merkelig at vi bare reklamerer for bryggen på hjemmesiden vår.

Link to comment
Share on other sites

Var på scotsman gjennom hele fjordårssesongen og trivdes vel egentlig bedre der enn jeg gjør på bryggen. Men når vi først har valgt ett sted som vårt offisielle sted for arsenalsupportere i bergen synes jeg det bør være det stedet der flest ser kampene. Om alle velger scotsman i steden bør vi vel heller ha dette som vårt offisielle sted.

 

Internettansvarlig skrev:

Når Tottenham, Liverpool og Newcastle har gått over til bryggen vil det vel ikke være mange kampene som ikke blir vist på scotsman hvis vi velger dette som vårt hovedsted?

 

Om vi velger scotsman eller bryggen er egentlig ikke avgjørende for meg, selv om jeg nok synes scotsman er noe bedre. Det som for meg er viktig for meg er at vi har et offisielt sted der det er mange supportere. Blir rett og slett flaut om vi bare er en brøkdel av spurs på vårt offisielle sted. Om gode avtaler og prioritert visning ikke trekker massene fra scotsman til bryggen er det nok for meg bedre om vi hadde gått tilbake til scotsman som vårt offisielle sted.

Vil dette si at vi fremdeles får rabatter hos scotsman? Hvis vi gjør det må jo det innebære at vi fremdeles også har avtale med dem? Hvis vi faktisk har avtaler med både scotsman og bryggen er det for meg merkelig at vi bare reklamerer for bryggen på hjemmesiden vår.

 

 

Litt rart ja.. Var samme rabatt som tidligere da jeg var der på forrige ch kamp. Om jeg ikke husker feil kom vel rabattene på schotsman også som følge av en deleier som holdt md rett lag...

Nå skal ikke jeg si at bryggen er dårligere en scotsman, det får folk avgjøre selv. Uansett kjekt at en kan få istand avtaler som gjør det litt billigere å kose seg med kampene, men er alltids flott om en kunne samles i byn, er ikke for mangen av oss.

Link to comment
Share on other sites

Får vell ikke rabatt på vanlig pils på Scotsman:) Kan nevnes at dette er Ringnes og ikke Hansa, men uansett.

Vil forresten argumentere for at Scotsman var veldig fult(!) i hele fjor. Kom man ikke minst 40 min før kamp var det umuli å finne plass. Vertfall på de litt større kampene.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hvor i bergen ligger The Scotsman?

Og bryggen pianobar, ligger vel på bryggen rekner jeg med ?

 

Flytter mulig til bergen/laksevåg pga. skole til høsten. Så en plass å gå å se Arsenal kamp med flere andre Gunners supportere hadde vert saker ! :) Noen som anbefaler steder å gå ?

Scotsman ligger nesten midt på torgalmenningen. Bryggen ligger på bryggen ja :P

Jeg går selv på bryggen, men oppmøtet er mildt sagt varierende

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...