Jump to content

The Scotsman Bergen


7CHP

Recommended Posts

Dårlig med scotsman på meg for tida. Mykje reising, trening og litt jobbing fører til at det er vanskelig for meg å innfinne meg. Kjem ikkje i måra heller, men tirsdag håpar eg å vere på plass.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

misn siste kamp på scotsman nå imorgen mot Everton på noen uker, siden eg skal vekk..kampen går som sagt som Jostein Solstad sier oppe kl 17.00.

 

denne kampen skal vi vinne, satser på 2 plass i år!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

er det andre enn meg som stiller på lørdag?? har ikke vært der på noen uker nå, men nå skal Bolton bankes. Dette er en veldig viktig kamp for oss angående en eventuelt 4 plass i serien, men håper og tror på en 3 plass..

 

Kampen går på Lørdag kl 4 oppe. BE THERE!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noen som skal se Spudz mot Arsenal i morgen?? blir min siste kamp på noen uker så denne må vi vinne.

 

lurer på hvor folket sitter (oppe eller nede), btw vil ikke sitte blant Spudz fansen..

Link to comment
Share on other sites

Har ikke vært på denne tråden på en stund. Når det gjelder rabatter, så får du det så lenge det er fotball på skjermen og du kan fremvise gyldig medlemskort. Det 20,- for brus, 25,- for Heineken og 25% på maten.

 

Når det gjelder kampen i dag, så stiller jeg på Scotsman. Dersom det er ok plass oppe, så setter jeg meg der tror jeg. Ellers blir det nede.

 

Ikke fått helt med meg hvem du er Jazze, har du noe navn på drakta?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

i følge Scotsman så sender de hele Emirates Cup på storskjerm den 28 og 29 juli, samt Ajax cupen 2 og 4 august der Arsenal er med i, men det eg lurer litt på her da: Arsenal vs Fulham vises også den 12 august som er serie åpningen i England, vil det da si at det går løs på en ny sesong med Arsenal på Scotsman?? kanskje du vet noe Internettansvarlig..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

i følge Scotsman så sender de hele Emirates Cup på storskjerm den 28 og 29 juli, samt Ajax cupen 2 og 4 august der Arsenal er med i, men det eg lurer litt på her da: Arsenal vs Fulham vises også den 12 august som er serie åpningen i England, vil det da si at det går løs på en ny sesong med Arsenal på Scotsman?? kanskje du vet noe Internettansvarlig..

 

Hei. Ja, Scotsman er med i å også. Jeg er der på søndag!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Reiser til Bergen i morgen og blir i litt over en uke..

Lurte på hvordan mulighetene er for en 17-åring til å få se Arsenal - Sunderland der i helgen..

Fordi jeg var der i sommer å så på Emirates Cup der, men fikk beskjed om at jeg måtte dra når kampen var ferdig pga spritsalg.. Hva tror dere? :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

hva skjedde egentlig på scotsman i går? Etter ca 85 minutter kom det en del spudz fans og begynte å synge ydiz sanger og "we hates Arsenal"..eg må innrømme at det var dråpen før eg snudde meg og deljet til de.. Andre som merket dette?

Link to comment
Share on other sites

hva skjedde egentlig på scotsman i går? Etter ca 85 minutter kom det en del spudz fans og begynte å synge ydiz sanger og "we hates Arsenal"..eg må innrømme at det var dråpen før eg snudde meg og deljet til de.. Andre som merket dette?

 

Regner med det var fordi kampen ble vist såpass sent at det mot slutten begynte å komme en del folk

som ikke var der for å se fotball, og noen tottenham fans så sitt snitt til å vise verden hvilke usympatiske

svin de er.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nope, desverre. Det har blitt flytting sørover for meg, så eg ser kampene på "den blå time" på Stord.

Men man kommer jo av og til til Scotsman for å se kamper, det er mye mer liv der..men det blir nok sjeldnere ja.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...