Jump to content

The Scotsman Bergen


7CHP

Recommended Posts

Scotsman har samarbeid med oss, Liverpool og Hottentotts. Lokalet har to etasjar, og det er mogleg å dele inn begge etasjane i forskjellige kampar. Det er vanleg at ein kamp går oppe, og to andre går nede, eventuelt ein nede og ein annan oppe dersom det er store oppgjer.

 

Ein får 25 % rabatt på mat ved å vise medlemskortet, samstundes kostar Carlsberg 25 og Cola 20! :D

 

Tviler på du må stille så veldig tidlig, ettersom Arsenal-Villa nok får ei eiga "avdeling" - men det kjem heilt an på kor mange goonera som stiller opp.

 

Eg stiller!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Eg har høyrt at Scotsman også har tilbod til Liverpool supportere, kva skjer når vi møter dei, eller kampane går samtidig? Har skumlest gjennom alle trådane og skjønt at det er to etasjer, ein gjeng nede og ein oppe da sikkert? Når gjeld tilbodet om billig mat/drikke? Og man får det ved å vise medl.kort?

 

Eg stiller på laurdag, spørsmålet er kor tidleg eg må stille.

 

 

når eg kom til Zagreb kampen i forrige uke, var eg der ca en halvtime før kampen startet, det var noen folk der da, men det kom jo ganske mange etterhvert, men nå er det den første kampen i Permier League så eg skal være der en time før kamp start for å være sikker en sitte plass..

 

anbefaler deg å være der 45-60 min før avspark.. og kampen vises fortsatt nede vil eg tro, siden de holder på med ombygging oppe?!...

 

eg stiller (Hleb 13 drakta) :>

Link to comment
Share on other sites

Ok, er det mogeleg å gi ei nokonlunde detaljrik forklaring på kor eg går frå torgallmenningen (blå steinen, galleriet etc) til Scotsman, vet den ikkje skal vere så langt vekke.

 

Eg stiller!!

HER

hat du et kart over hvor The Scotsman i Bergen ligger :D

Link to comment
Share on other sites

Da har eg allereie byrja å glede meg til onsdag og kamp på Scotsman mot Zagreb. Denne gangen påstår eg og at eg stiller... Fleire som er med? Denne gangen skal eg drikke min eigen ølkvote!

 

Eg har til og med funnet scotsman no så eg går av bussen ved Olav Kyrres vei så e alt i orden! Møtetidspunkt? Tja, er der ihvertfall ein halvtime før.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er Scotsman plassen på onsdag? Chaz er nemlig i Bergen på jobb.

 

 

Regner med det ja, masse liv, mange folk og forhåpentligvis mange Arsenal scoringer...kampen vises vel oppe som vanlig... (me: HLEB 13)

Link to comment
Share on other sites

Var du innom? Kunne ikke se deg der? Stemningen er nok ikke den helt store. Der er mye forbedringspotensiale! Til vårt forsvar så er det slik at om du hadde kommet der på denne tiden forrige sesong, så ville det vært 5 Arsenalsupportere der. Det tar litt tid å få en ny plass til å sette seg.

 

Produserte forresten du noen god stemning? Du er erfaren og må sette en standard for de yngre ;)

Link to comment
Share on other sites

Var du innom? Kunne ikke se deg der? Stemningen er nok ikke den helt store. Der er mye forbedringspotensiale! Til vårt forsvar så er det slik at om du hadde kommet der på denne tiden forrige sesong, så ville det vært 5 Arsenalsupportere der. Det tar litt tid å få en ny plass til å sette seg.

 

Produserte forresten du noen god stemning? Du er erfaren og må sette en standard for de yngre ;)

 

Jepp. Jeg var han "gamlingen" som satt i bakkant, mot storskjermen, som bannet og skrek! :P

 

Og ja, det tar tid å bygge opp stemning på en plass, jeg kjøper den.

Link to comment
Share on other sites

Gutter, gutter, gutter......

 

Fullsatt Scotsman i går kveld. Men hvilken stemning er det som "produseres"? Undertegnede var ikke imponert. Er det slik hver gang?

 

Ta deg en tur til Three Lions i Trondheim Jørn, så kan jeg garantere deg topp stemning :P

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-Sheffield United går ikkje på canal+ på lørdag, men desse kanalene viser kampen:

 

ART Sport 3

 

Galaxie Sport

 

TPS Foot.

 

Har ikkje Scotsman ART? I så tilfelle, og dei viser kampen, så tar eg turen til by'n på lørdag :D .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...