Jump to content

The Scotsman Bergen


7CHP

Recommended Posts

Personleg tykkjer eg det er merkeleg at øl-typen skal ha så mykje å sei. Greit at du er Bergens-patriot, men et du kun mat frå Toro eller andre Bergens-bedrifter?

 

No drikk eg ikkje mykje øl, og det er sjeldan Hansa når eg drikk det, for å sei det slik, men respekterar jo at andre føretrekk Hansa. Tykkjer på den andre sida at supporterklubben ikkje har noko ansvar for å ivareta Hansa sine interesser i denne saken, for det er jo i bunn og grunn det vi gjer i tilfelle...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Tror det er viktig å tenke på at i dette tilfellet er det Arsenal som gjelder, og ikke Bergen og Brann. Er selv Brannsupporter med partourkort på stadion.

 

Nå er det faktisk slik at Scotsman fra starten av desember bytter til Hansa og Heineken. Da bør de som setter ølet i første rekke også være fornøyd :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Avspark er vel klokken 21. Holder vel å være der 30 min før for å få med seg litt av sendingen før kampen og en ok plass.

 

 

tja, må kanksje være der en GOD halv time før hvis det er sånne viktige kamper som det var mot Spudz, eg stiller for første gang på drøye to uker (har vært bortreist) og tenkte eg skal stille opp en time før iallefall på Bolton kampen.

 

Regner med det kommer en del Gunners folk.

 

enn du da Paddy, kommer som vanligt?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...