Optimus Prime Posted March 9, 2006 Report Share Posted March 9, 2006 Kom litt sent på Scotsman i går kveld. Stinn brakke og god stemning. Regner med folket stiller på søndag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted March 12, 2006 Report Share Posted March 12, 2006 I'll be there Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Ny kamp på lørdag mot Charlton. Kampen blir vist oppe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 noen som kommer i kveld?? drar med meg noen kompiser eg :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 noen som kommer i kveld?? drar med meg noen kompiser eg :> Dessverre blitt smitta av E.Coli, Gardia, eller noko i den kategorien, så det blir senga og forhåpentligvis stream på meg i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 noen som kommer i kveld?? drar med meg noen kompiser eg :> Dessverre blitt smitta av E.Coli, Gardia, eller noko i den kategorien, så det blir senga og forhåpentligvis stream på meg i dag. Tuller du nå eller er det sant? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 noen som kommer i kveld?? drar med meg noen kompiser eg :> Dessverre blitt smitta av E.Coli, Gardia, eller noko i den kategorien, så det blir senga og forhåpentligvis stream på meg i dag. Tuller du nå eller er det sant? Har vel berre det man på godt gammaldags norsk kallar for "renneræv" med dertil uttørkenheit og uggen kjensle. Ikkje noko meir alvorlig enn det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 The Scotsman i Bergen viser Arsenal mot Aston Villa direkte på lørdag klokken 1600. Canal + viser ikke kampen, men The Scotsman har ART Sport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Då tar eg muligens turen, heilt fra sommarøya. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Stord ja...men når eg var på scotsman måtte eg sitte inne på peppes og se kampen, var så grævla mange folk på andre siden.. eller går det an å gå oppe denne kampen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Når bør eg ankomme Scotsman for å få brukbare plasser til kampen i morgon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Når bør eg ankomme Scotsman for å få brukbare plasser til kampen i morgon? Berre du kjem etter meg, så er det greit! Neida, men kan nok bli mykje folk, ettersom det er einaste moglegheit for å sjå kampen. Det beste er vel å vere der før den første kampen for dagen er ferdig! Stord ja...men når eg var på scotsman måtte eg sitte inne på peppes og se kampen, var så grævla mange folk på andre siden.. eller går det an å gå oppe denne kampen?? Inne på Peppes? Kva meiner du? Denne kampen blir KUN vist oppe. Nede er det Tottenham som blir vist. Enn så lenge er scummet fleire enn oss på desse kampane, og får dermed det største lokalet. Dersom vi møter opp mange også på vanlige seriekampar, så vil vi kunne få det store lokalet etterkvart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted April 1, 2006 Report Share Posted April 1, 2006 I'll be the one wearing Comical-Wenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted April 4, 2006 Report Share Posted April 4, 2006 Klart for kamp igjen. Juventus-Arsenal vises nede i morgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted April 5, 2006 Report Share Posted April 5, 2006 Eg kjem, klar for å humpe på den gamle dame. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted April 9, 2006 Report Share Posted April 9, 2006 SKal på scotsman idag, så da er det bare å håpe at det blir litt stemning der!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Dessverre fikk vi aldri no jubelbrøl fra Arsenalfansen Wurku Ny kamp i morgen mot Potsmouth. Vises oppe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted April 19, 2006 Report Share Posted April 19, 2006 Dessverre fikk vi aldri no jubelbrøl fra Arsenalfansen Wurku Ny kamp i morgen mot Potsmouth. Vises oppe. Dessverre ja....Er dessverre ikke i Bergen idag, men forventer noen jubelbrøl ikveld;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted June 7, 2006 Report Share Posted June 7, 2006 At det er folk som holder med det andre laget, det får en tåle Når det gjelder testimonialkampen, så er det vel fortsatt usikkert hvilken kanal som sender den (og om den blir sendt). Skal sjekke opp med Scotsman når dette er klart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Viser de CL kvalikken neste uke på scotsman? Noen som vet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Ja jeg vet! Kampen blir vist på The Scotsman. Vi fortsetter som i fjor samarbeidet så ta med kortet for gode priser på mat og drikke! Kampen blir vist nede og dørene åpner klokken 1900. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 det er bra, i`ll be there (Hleb 13) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted August 8, 2006 Report Share Posted August 8, 2006 Eg har nett flytta til Bergen, og er selfølgelig klar for å møte opp på Scotsman! Endeleg mogelegheit til å møte andre likesinnede. Har vore litt demoralisert i nokre år no, Hamar skuffa stort på fotballfronten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted August 8, 2006 Report Share Posted August 8, 2006 Eg var der ikkje i dag, men til seriestart er eg på plass! I år MÅ vi få til en god gjeng kara! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted August 15, 2006 Report Share Posted August 15, 2006 Eg har høyrt at Scotsman også har tilbod til Liverpool supportere, kva skjer når vi møter dei, eller kampane går samtidig? Har skumlest gjennom alle trådane og skjønt at det er to etasjer, ein gjeng nede og ein oppe da sikkert? Når gjeld tilbodet om billig mat/drikke? Og man får det ved å vise medl.kort? Eg stiller på laurdag, spørsmålet er kor tidleg eg må stille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.