Jump to content

2006.02.01 West Ham H


Andain

Recommended Posts

westham.gif

Arsenal - West Ham United

Highbury, Onsdag 1 Februar klokken 21:00

 

Lagoppstilling:

Arsenal: Lehmann, Gilbert, Djourou, Campbell, Senderos, Ljungberg, Diaby, Gilberto, Pires, Henry, van Persie. Innbyttere : Bergkamp, Larsson, Flamini, Hleb, Almunia.

 

West Ham United: Hislop, Clarke, Ferdinand, Gabbidon, Konchesky, Mullins, Benayoun, Reo-Coker, Etherington, Harewood, Zamora. Innbyttere : Ashton, Sheringham, Newton, Fletcher, Bywater.

 

Dommer:

Mark Halsey (Lancashire)

 

TV kanaler:

Diema +

SuperSport8 SA

NTV+ Football

SKY Sports 2

Digit Alb 6

ART Sport 2

Canal+ Sport (Polen)

SKY Calcio 4

TPS Foot

 

TV / Radio streams:

- Football EPL (TvKoo) (Taes forbehold at denne blir streamet på TVKoo)

- GreatSports Channel (SHTV) *PPLive 1 | PPLive 2 | SopCast | PPStream | PPStream

 

*) Kampen går kun i opptak fra klokken 23:00

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

Gael Clichy

Ashley Cole

Lauren (skadet)

Pascal Cygan (skadet)

Cesc Fabregas (suspendert)

Jose Antonio Reyes (suspendert)

Emmanuel Eboue (Afrikanske Mesterskapet)

Kolo Toure (Afrikanske Mesterskapet)

Emmanuel Adebayor (Afrikanske Mesterskapet)

 

Tidligere møter:

24.09.2005 West Ham Utd 0-0 Arsenal (Premier League)

 

Troppene:

Arsenal : Lehmann, Almunia, Gilbert, Senderos, Campbell, Djourou, Hleb, Diaby, Flamini, Gilberto, van Persie, Ljungberg, Henry, Pires, Bergkamp, Lupoli, Larsson, Bendtner, Muamba.

 

West Ham United : Carroll, Hislop, Ferdinand, Gabbidon, Konchesky, Benayoun, Fletcher, Mullins, Reo-Coker, Etherington, Sheringham, Harewood, Zamora, Katan, Ashton, Bywater, Newton, Noble, Collins, Clarke, Aliadiere.

 

Før avspark:

Kommer

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply
Hvis vi ikke vinner denne kampen begynner jeg å lure på om Arsene Wenger begynner å bli senil. For hvis ikke West Ham United er lett match på hjemmebane da vet ike jeg.

Men jeg tror vi vinner 3-1:P

37990[/snapback]

 

West Ham; lett match??? Vel, vel.......

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi ikke vinner denne kampen begynner jeg å lure på om Arsene Wenger begynner å bli senil. For hvis ikke West Ham United er lett match på hjemmebane da vet ike jeg.

Men jeg tror vi vinner 3-1:P

37990[/snapback]

 

West Ham; lett match??? Vel, vel.......

38004[/snapback]

 

Jo, da - dette skal være tre poeng for Arsenal. Det blir ingen lett match, men tre poeng skal vi ha. Jeg går svært optmistisk ut og forventer seier.

 

Ser for meg at de rutinerte spillerene skraper frem det som finnes av vilje og evne til å spille fotball. På hjemmebane har vi fremdeles den avgjørende selvtilliten.

 

West Ham har 4 spisser som viser bra form for tiden. Blir spennende å se hvordan vi demmer opp for dette på onsdag.

Link to comment
Share on other sites

Ashley Cole er vel klar til denne kampen (?), så da får vi kanskje litt sårt tiltrengt rutine på venstreback. Håper isåfall at Gilbert får fortsette på høyreback. Vil helst slippe å se Phil og Sol sammen, men er vel ingen vei utenom. På midten soner Fabregas sin 3. og siste kamp, håper da på Diaby sammen med Flamini. Gilberto håper jeg å slippe å se mer i år.

Reyes venstre, Ljungberg høyre, håper de spiller like godt som mot 'boro... v.Persie og Thierry på topp (om TH4 ikke er skadet enda, da setter vi DB10 der...)

 

Lehmann

Gilbert-Phil-Sol-Cole

Ljung-Flamini-Diaby-Reyes

v.Persie-Henry

 

 

Håper på maks innsats, at Wenger har klart å få laget til å innse at full innsats og fokus på PL er et must nå, er jo eneste de har å spille for. Vil de være med i europa til neste år må de gi jernet. Satser på at det jeg har hørt om Diaby er toneangivende, og at han bringer sårt tiltrengt stabilitet til midtbanen.

West Ham ligger for øvrig bare 5p bak oss på tabellen med en kamp mer spilt enn oss, på 9.plass...så er neppe noen walkover for oss dette. De har så langt 4 bortesiere, 2 mer enn oss, så vi bør absolutt være på vakt. Seirene deres har dog kommet mot lag på nedre halvdel av tabellen. Dessuten er Highbury fremdeles vårt fort, og noe annet enn tre poeng vil være uvanlig. Hvis behovet for å "bounce back" noensinne har vært der, så er det nå!

 

Tottene spiller borte mot Fulham, måtte Fulham klare å ta skalpen deres! Da vil vi med seier bare være 1p bak.

Link to comment
Share on other sites

Londonderby mot et lag som passer oss godt spillemessig.

Spiller Cole må det bli Djorou/Campbell i midten. Fungerte bedre enn Senderos/Campbell.

 

Blir en tøff og jevn kamp som vi vinner 2-0.

 

Laget blir som jeg vil ha det denne gangen. ;)

 

Lehmann

 

Gilbert Djorou Campbell Senderos/Cole

 

Ljungberg Diaby Flamini Pires

 

Henry VP

Link to comment
Share on other sites

jeg syns dette burde bli en match der vi vinner ganske klart, men vi burde skjerpe oss hvis vi skal ha sjans til og vinne, men jeg tror vi vinner 3-0 eller 3-1

 

henry, reyes og van persie skårer ;)

Link to comment
Share on other sites

Hurra for TPS som viser de kampene Canl + ikke viser!

 

Tipper dette blir en 2-0 seier med et Arsenal tilbake i godt Highbury-slag.

 

Laget blir vel:

 

Lehmann

Lauren??? - Senderos - Campbell - Cole

Ljungberg - Flamini - Diaby - Pires

Van Persie - Henry

 

Håper på at Reyes blir benket, hans elendige spill i det siste bør få konsekvenser. Bergkamp...

Link to comment
Share on other sites

Dette er kampen Arsenal bør gå utpå matta og vise Arsenalfansen og resten av fotballverdenen at de ikke har blitt noen Middelhavsfarere.. Håper disse skal være med å knuse West Ham:

 

Lehmann

 

Lauren-Djorou-Campbell-Cole

 

Hleb-Diaby-Flamini-Pires

 

v.Persie-Henry

 

Subs: Almunia,Reyes,Bergkamp,Ljungberg,Senderos

 

Fasit: Arsenal-West Ham 4-1.. ;)

 

Mål: A:Pires,Henry 2,v.Persie

WH: Harewood

Link to comment
Share on other sites

Da var troppen for begge lagene offentliggjort:

 

Arsenal: Lehmann, Almunia, Gilbert, Senderos, Campbell, Djourou, Hleb, Diaby, Flamini, Gilberto, van Persie, Ljungberg, Henry, Pires, Bergkamp, Lupoli, Larsson, Bendtner, Muamba.

 

West Ham: Carroll, Hislop, Ferdinand, Gabbidon, Konchesky, Benayoun, Fletcher, Mullins, Reo-Coker, Etherington, Sheringham, Harewood, Zamora, Katan, Ashton, Bywater, Newton, Noble, Collins, Clarke, Aliadiere.

Link to comment
Share on other sites

Da var troppen for begge lagene offentliggjort:

 

Arsenal: Lehmann, Almunia, Gilbert, Senderos, Campbell, Djourou, Hleb, Diaby, Flamini, Gilberto, van Persie, Ljungberg, Henry, Pires, Bergkamp, Lupoli, Larsson, Bendtner, Muamba.

 

West Ham: Carroll, Hislop, Ferdinand, Gabbidon, Konchesky, Benayoun, Fletcher, Mullins, Reo-Coker, Etherington, Sheringham, Harewood, Zamora, Katan, Ashton, Bywater, Newton, Noble, Collins, Clarke, Aliadiere.

38541[/snapback]

 

.. og da blir vel laget som følger:

 

Lehmann

Gilbert - Djorou - Campell - Senderos

Ljungberg - Flamini - Gilberto - Pires

Henry - Van Persie

 

Sub: Almunia, Diaby, Hleb, Muamba og Bergkamp

 

Kan ikke Muamba spille forsvar? Vi har jammen ikke mange forsvarsspillere i denne troppen!!!

Link to comment
Share on other sites

Da var troppen for begge lagene offentliggjort:

 

Arsenal: Lehmann, Almunia, Gilbert, Senderos, Campbell, Djourou, Hleb, Diaby, Flamini, Gilberto, van Persie, Ljungberg, Henry, Pires, Bergkamp, Lupoli, Larsson, Bendtner, Muamba.

 

West Ham: Carroll, Hislop, Ferdinand, Gabbidon, Konchesky, Benayoun, Fletcher, Mullins, Reo-Coker, Etherington, Sheringham, Harewood, Zamora, Katan, Ashton, Bywater, Newton, Noble, Collins, Clarke, Aliadiere.

38541[/snapback]

 

.. og da blir vel laget som følger:

 

Lehmann

Gilbert - Djorou - Campell - Senderos

Ljungberg - Flamini - Gilberto - Pires

Henry - Van Persie

 

Sub: Almunia, Diaby, Hleb, Muamba og Bergkamp

 

Kan ikke Muamba spille forsvar? Vi har jammen ikke mange forsvarsspillere i denne troppen!!!

38558[/snapback]

Kjøper laget ditt Helge, men hadde heller håpet

på at Diaby startet sammen med Flamini. Gilberto's spill i de siste kampene

er under all kritikk!

Jeg tåler snart ikke trynet hans mer, med så elendig pasningsspill

og løsninger som han har valgt i det siste.

Vær så snill Wenger, la Diaby spille!!!

 

Forå svare på det siste spørsmaålet ditt Helge; jeg tror Muamba

kan spille forsvar og midtbane...

Link to comment
Share on other sites

Aliadiere kan vel ikkje spele?

38542[/snapback]

 

Aliadiere kan spille jo, ingen klausul i låneavtale om at han ikke skal spille mot Arsenal. Justin Hoyte spilte vel også mot Arsenal for Sunderland iår.

38545[/snapback]

 

Er ikkje reglane i pl slik at spelarar på lån ikkje kan spele mot klubben dei er utlånt fra då?

 

Hoyte spelte i ligacupkampen, der eg meiner reglane for pl ikkje gjelde. Han spelte ikkje i ligakampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...