Jump to content

2006.02.01 West Ham H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Jeg liker ikke at campbell og Senderos spiller side om side, men Wenger har ikke noe annet valg dessverre. I dag har de to noe å bevise når det kommer til samarbeidet dem i mellom. De eldre spillerne (Pires, Gilberto og Campbell) forventer jeg skal vise de yngre at det er eldste som er læremesterne!

Link to comment
Share on other sites

Tankekors! En såkalt "lett" kamp som noen nevnte...

38910[/snapback]

 

Slik som laget har fremstått så alt for ofte i år skulle man tro det er den tanken som har sneket seg inn i spillerenes hoder også. Forferdelig kjedelig når det skal bli slik.

Link to comment
Share on other sites

Bare nevner at Bentley nå har putta to mot United..

Ung, Engelsk og god. Ingen dum kombinasjon

 

Men kvifor er ikkje Walcott i troppen mot West Ham? (Ung engelsk og god)

Link to comment
Share on other sites

Kommentarer under kampen legges vel helst inn HER.

Link to comment
Share on other sites

Sebastian Larsson innpå!.

 

Herregud han er jo ikke god nok for reservelaget en gang.

38994[/snapback]

 

http://www.gunners.no/forum/index.php?show...=80entry38964

 

Kamp-kommentarer skal inn der.

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Ok, da var denne kjørt også. Interessant og se om ryktene om at Campbell forlot stadion i pausen stemmer.....Uansett; nå har det ikke gått gull for de andre lagene foran tabellen heller - så vi får bare reise kjerringa raskest mulig.

 

Det er noe gærn't for tida, men at Wenger er dyktig og at han rår over mange meget gode fotballspillere er hevet over enhver tvil. Når det først løsner, blir det meget bra.

 

Gleder meg til Ashburton Grove - med eller uten CL-fotball - med eller uten TH14 (selv om jeg i det lengste håper han blir...)

Link to comment
Share on other sites

Det er noe merkelig med Arsenal, det ser bare ikke ut til at vi makter å vinne jubileumskamper!!

Vi tapte i den 50. kampen i en rekke på kamper uten tap, som endte på 49 kamper.

I dag taper vi mot West Ham hjemme, i vår 2000. kamp på Highbury. Er det bare laget som ikke takler presset? eller har vi et "jubileumsspøkelse" hengende over oss?

Link to comment
Share on other sites

2-3 hjemme mot West Ham...!!!!! Nå går alt imot oss!!!!!

 

To ligatap på rad...utslått fra Ligacup og FA-cup...alt dette i løpet av noen få dager.

 

Litt oppløsningstendenser er det for øyeblikket:

* Henry drøyer med å signere ny kontrakt (dette har jeg faktisk forståelse for slik vi fremstår for tiden).

* Campbell byttet ut ved pause...etter nok en svak kamp...

* Bentley solgt...og scorer 3 mål mot ManU...litt skjebnens ironi...

 

nei...nå er bare alt trist og leit

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til Ashburton Grove - med eller uten CL-fotball - med eller uten TH14 (selv om jeg i det lengste håper han blir...)

39088[/snapback]

 

Samme her! Liver går videre! :P

 

Jeg er skuffet. Tre dårlige baklengs, samt at vi ikke klarer å scorer mål tidligere i kampen.

 

Blir "artig" å se hva som skjedde med Campbell. Høres ikke bra ut.

 

Nå venter nok to "lette" kamper mot Birmingham (borte) og Bolton (hjemme). Håper at ting snur.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...