Jump to content

2006.02.01 West Ham H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply
For de som bor i Trondheim, så kan kampen sees på Three Lions...

38683[/snapback]

 

Går vel også på King's cross

38759[/snapback]

 

Etter at Dougie slutta på King's Cross, så har de fleste som fulgte Arsenal på King's Cross flyttet over til Three Lions. I perioden før Three Lions åpnet, så må jeg innrømme at jeg ble svært skuffet over Kings Cross. Dårlig service, og man fikk ikke den samme følelsen av at man var velkommen som man gjorde da Dougie drev stedet.

 

Så jeg oppfordrer alle Arsenalsupportere til å komme å se kampene på Three Lions. Det beste er jo å få samlet alle på ett sted, slik at vi kan vise andre lags supportere hvem som er best.

Link to comment
Share on other sites

Guest Wright Junior

Håper på:

 

-----Henry Van Persie

--Pires Diaby Gilberto Hleb

Senderos Campbell Djourou Gilbert

--------------Lehmann

 

Tipper og håper;): 3-0 Henry x2 v.Persie

Link to comment
Share on other sites

Er det slik at denne kampen visast i opptak kl 23.00 via stream ? Er på jobb så eg får ikkje sett kampen "live" likavell. Er det eventuelt en plass kvor ein kan poste ein dirkekte link til denne ,utan å røpe resultatet...?

38781[/snapback]

Sjekk denne tråden: http://www.gunners.no/forum/index.php?act=...st=0#entry38047

 

På denne tråden postes ikke resultater og det meste av info og nedlastinger av stream finner du også her!

Link to comment
Share on other sites

Er det slik at denne kampen visast i opptak kl 23.00 via stream ? Er på jobb så eg får ikkje sett kampen "live" likavell. Er det eventuelt en plass kvor ein kan poste ein dirkekte link til denne ,utan å røpe resultatet...?

38781[/snapback]

Sjekk denne tråden: http://www.gunners.no/forum/index.php?act=...st=0#entry38047

 

På denne tråden postes ikke resultater og det meste av info og nedlastinger av stream finner du også her!

38789[/snapback]

 

Takker !! Da er er kvelden redda :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstillingen :

 

Arsenal: Lehmann, Gilbert, Djourou, Campbell, Senderos, Ljungberg, Diaby, Gilberto, Pires, Henry, van Persie. Innbyttere : Bergkamp, Larsson, Flamini, Hleb, Almunia.

 

West Ham United: Hislop, Clarke, Ferdinand, Gabbidon, Konchesky, Mullins, Benayoun, Reo-Coker, Etherington, Harewood, Zamora. Innbyttere : Ashton, Sheringham, Newton, Fletcher, Bywater.

Link to comment
Share on other sites

Er det BBC som er kilden?

38828[/snapback]

 

Det er ihvertfall samme oppstilling på arsenal.com. Tror den er temmelig korrekt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...