Jump to content

2006.02.01 West Ham H


Andain

Recommended Posts

Aliadiere kan vel ikkje spele?

38542[/snapback]

 

Aliadiere kan spille jo, ingen klausul i låneavtale om at han ikke skal spille mot Arsenal. Justin Hoyte spilte vel også mot Arsenal for Sunderland iår.

38545[/snapback]

 

Er ikkje reglane i pl slik at spelarar på lån ikkje kan spele mot klubben dei er utlånt fra då?

 

Hoyte spelte i ligacupkampen, der eg meiner reglane for pl ikkje gjelde. Han spelte ikkje i ligakampen.

38574[/snapback]

Sorry Andain, men Sindre har nok rett.

Var på Highbury selv å så Sunderland-kampen, og kunne ikke se noen Hoyte.

Men som sagt, så spilte han mot oss i Carling Cup.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply
Guest Ola Løvsletten

enig med deg imers i at jeg håper diaby starter, men..

Jeg har ikke gitt opp Gilberto,selv om jeg også kunne tenkt meg at han ble benket i noen kamper..

Jeg har sett Gilberto på et helt annet nivå før, og tror han kommer seg igjen,men han er jo totalt blottet for selvtillit

 

Benk han gjerne noe kamper, men Gilberto kommer igjen på et bedre nivå...

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Med alle venstreback-problemene våres forstår eg ikkje kvifor Wenger ikkje henter tilbake Hoyte. Sunderland er fortapt på bunn av tabellen uansett, så det er ikkje store poenget i at han skal fortsetta å spela der.

Link to comment
Share on other sites

Det er like greit! Kjipt å få det av sine egne. Rart han er med i troppen.

 

Det åpner for et gjensyn med Sheringham! :ph34r:

38606[/snapback]

Kor er troppen offentliggjort? Frå offisielt hold?

Link to comment
Share on other sites

BBC ramser bare opp de tilgengelige førstelagsspillerne som er, uten å sjekke nærmere for karanterer etc. Blant disse vil man sannsynligvis finne de XVI som utgjøre selve troppen på matchdagen.

 

Kjapt spørsmål - er Song skadet? Lenge siden vi har sett eller hørt noe fra den kanten. Ikke holder han seg varm ved å spille reservelagsfotball heller. Det er vel mindre og mindre som tyder på at han blir i Arsenal over sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen er jeg helt sikker på at vi vinner. Vi har skapt mye de siste kampene, men har ikke klart å sette sjansene. Denne gangen kommer det til å komme et skjerpet mannskap ut på banen. Diaby tror jeg gjør nok en god kamp. Gilberto forventer jeg at begynner å spille bra igjen. Jeg tipper vi får et tildlig mål og sier blir aldri truet.

 

Resultat: 4 - 1 --> Henry 2, Van Persie, pires. |||| Harewood

Link to comment
Share on other sites

Aliadiere kan vel ikkje spele?

38542[/snapback]

 

Aliadiere kan spille jo, ingen klausul i låneavtale om at han ikke skal spille mot Arsenal. Justin Hoyte spilte vel også mot Arsenal for Sunderland iår.

38545[/snapback]

 

Er ikkje reglane i pl slik at spelarar på lån ikkje kan spele mot klubben dei er utlånt fra då?

 

Hoyte spelte i ligacupkampen, der eg meiner reglane for pl ikkje gjelde. Han spelte ikkje i ligakampen.

38574[/snapback]

Sorry Andain, men Sindre har nok rett.

Var på Highbury selv å så Sunderland-kampen, og kunne ikke se noen Hoyte.

Men som sagt, så spilte han mot oss i Carling Cup.

38575[/snapback]

Mener at Hoyte var ute med susp/skade mot oss. Men kan jo også hende at det har med klausulen å gjøre at han han ikke spilte.

 

Og;

*) Kampen går kun i opptak fra klokken 23:00

 

Betyr dette at kampen går i opptak på Canal+, Andain? :(

Link to comment
Share on other sites

Det er like greit! Kjipt å få det av sine egne. Rart han er med i troppen.

 

Det åpner for et gjensyn med Sheringham! :(

38606[/snapback]

Kor er troppen offentliggjort? Frå offisielt hold?

38608[/snapback]

 

Det er nok som du og flere har vært inne på at det ikke er noen "offisiell" tropp som er offentligjort. Denne gangen hentet jeg ut troppen utifra BBC og on-the-terrace (West Ham Fanzine). Om on-the-terrace også gjenngir BBC's nettside skal være usagt, men Aliadiere figurerer på samtlige nettsider som oppgir troppen de ulike lagene skal ha.

 

Men realiteten er nok som dere er inne på at dette ikke er noe offisiellt, i så tilfelle hadde denne nok vært lagt ut på www.arsenal.com og ikke dukket opp på f.eks. BBC sin nettside.

 

Når det gjelder Aliadiere så erindrer jeg også at det muligens var en endring i regelene for utlånte spillere i Premier League i forkant av denne sesongen. Men dette har i Aliadiere saken ingen lengre betydning da vi alle fikk stadfestet at han ikke lengre befinner seg hos West Ham United.

 

Ellers var det en nedtur å lese om kne skaden (?) til Lauren som mest sannynlig setter han ut av spill i 1 måneds tid. Det er vel iflg www.arsenal.com ikke bekreftet hva som er problemet foruten at kneet har hovnet opp.

Link to comment
Share on other sites

No har vi en fin-fin sjanse til å ta inpå totten ettersom dei tapte igår. Dette er en kamp eg meiner vi SKAL vinne.

 

tipper laget blir som følge :

Lehman

Gilbert-Djourou-Campbell-Senderos

Ljungberg-Flamini-Gilberto-Pires

Henry-Persie

 

Sjølv om eg kunne tenkt meg Diaby sammen med Gilberto.

Link to comment
Share on other sites

Betyr dette at kampen går i opptak på Canal+, Andain? :D

38653[/snapback]

Nei, den går i opptak via stream senere på kvelden:

 

- GreatSports Channel (SHTV) *

*) Kampen går kun i opptak fra klokken 23:00

38661[/snapback]

 

Kampen går på SkySports2 - er ikke det en kanal som finnes på de fleste fotballpub'er?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...