Jump to content

2006.02.01 West Ham H


Andain

Recommended Posts

Guest Viggo Viking

Jeg har full forståelse for at det er vanskelig å være positiv når motgangen fortsetter.

 

Etter å ha sett høydepunktene fra kampen, samt match-statsen på skysports...

 

13eo.jpg

 

... så er min oppfatning at det ikke er mye annet enn forsvarsspillet ved de tre West-Ham som kan betegnes som "helsvart"?

 

Med atter en nykomponert forsvarrekke med Gilbert, Djourou, Campbell, Senderos er det ikke rart at det oppstår flere feil enn da backrekka besto av Lauren, Toure, Campbell, Cole. Det "eneste" overraskende er at det var Campbell som ble den store syndebukken. Ved tredjemålet til West-Ham fikk for øvrig også Senderos og Larsson erfare at feil i Premier Leauge blir straffet hardere enn på trening og på reservelag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply
Jeg har full forståelse for at det er vanskelig å være positiv når motgangen fortsetter.

 

Etter å ha sett høydepunktene fra kampen, samt match-statsen på skysports...

 

13eo.jpg

 

... så er min oppfatning at det ikke er mye annet enn forsvarsspillet ved de tre West-Ham som kan betegnes som "helsvart"?

 

Med atter en nykomponert forsvarrekke med Gilbert, Djourou, Campbell, Senderos er det ikke rart at det oppstår flere feil enn da backrekka besto av  Lauren, Toure, Campbell, Cole. Det "eneste" overraskende er at det var Campbell som ble den store syndebukken. Ved tredjemålet til West-Ham fikk for øvrig også Senderos og Larsson erfare at feil i Premier Leauge blir straffet hardere enn på trening og på reservelag.

39420[/snapback]

 

Veldig godt innlegg Viggo.

 

Den statistikken der er jo svært avslørende. Vi har hatt 12 cornere, mens de har hatt 2. Vi skjøt 13 ganger, mens de skjøt 4...

 

+ At vi hadde betraktelig yngre og urutinert forsvar enn de, + midtbane"kjempen" Cesc var suspandert. Jeg tror denne kampen viste hvor viktig Fabregas faktisk er... Nå så ikke jeg kampen selv, men resultatet sier vel sitt.

 

Forresten så er det urovekkende å se at 3 av 4 skudd ble mål for West Ham! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...