Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Flere stjernetrenere kobles til den ledige managerjobben...

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=540680

 

Kan sjå ut som om eg var inne på noko når eg nevnte Hiddink, Abramovich har vel nok makt til å kunne drage i trådane og få lånt Hiddink frå landslaget.

Begynner å lure litt på om ikke snart trenere vil takke nei til Chelsea. Hvem har lyst og overta et lag og bare får noen mnd til å bygge det opp på? Et par dårlige resultater så er det på hue og ræva ut.

At dem sparker Grant etter fjor årets sesong viser tydlig at dem som styrer mangler litt på og spille med full kortstokk! Han var en straffebom unna og vinne CL og var med i gullkampen til siste runde i PL. Da mener jeg at du ikke er noe stor fiasko, og mener at Grant nesten hadde hatt rett på en sesong til i sjefsstolen.

Men men, gleder meg over at den Abramovich er en utolmodig og lettere tilbakestående tosk!

Synest mest synd på Grant og Scolari som ikke har fått mulighet til å vise hva dem er god for.

 

Eg er heilt enig i det du skriv, men slik fotballen har blitt idag, er det pengane som rår. Det hadde nok aldri skjedd, men det er nesten slik at om SAF hadde blitt tilbydd nok grunkar hadde han tatt neste tog til hovedstaden og tatt over laget på brua.

I alle andre klubbar hadde Avram blitt hylla som helt, men når forventingane er så høge, er det nesten slik at dei ikkje ein gong hadde vore nøgde om dei hadde tatt ein kvadruppel.

 

 

Hva med Adams :blink:

 

Det hadde vore ein bra mann. Hadde han hatt fått heile sesongen kunne vi ha vore 2 londonlag mindre i PL.

Link to comment
Share on other sites

Chelskis største tabbe var å sparke Mourinho. Han er en av de få managerene som klarer å kjøpe seg til suksess. Det er jo helt latterlig å holde på slik Chelsea gjør nå. De ansetter nye managere, gir dem et par måneder på å bygge opp et lag, og sparker de slik at en ny manager kan prøve bygge opp et nytt lag. Med denne taktikken kommer Chelsea aldri til å bli et ordentlig topplag.

Link to comment
Share on other sites

Chelskis største tabbe var å sparke Mourinho. Han er en av de få managerene som klarer å kjøpe seg til suksess. Det er jo helt latterlig å holde på slik Chelsea gjør nå. De ansetter nye managere, gir dem et par måneder på å bygge opp et lag, og sparker de slik at en ny manager kan prøve bygge opp et nytt lag. Med denne taktikken kommer Chelsea aldri til å bli et ordentlig topplag.

Helt enig, eneste det ender opp med at dem bruker millioner på spillere som aldri får tid til å blomstre. Og dette gjøre hver eneste manager. Men nå satser jeg på at dem får en manager som ikke vil ha Essien og at dem selger han til oss for småpenger :blink: Og Diaby i bytte :D

Link to comment
Share on other sites

Det var godt dette ikke skjedde før overgangsvinduet stengte. Da hadde nok Arsjavin vært ettertraktet i vestlige delen av London...

Link to comment
Share on other sites

Igjen får ansetter Mr. Ruben en va sine venner/bekjente. Begynner å bli en del av dem nå. Det er som om han trur han driver et kompis lag, på samme måte som jeg og kompisene mine spiller fotball hver søndag. (Så sant det ikke er fotball på tv da, da gidder vi ikke). Det begynner å bli gjennomført useriøst spør du meg. Håper dette her også blir en flopp og at Abramovich blir dritt lei og trekker seg ut av fotballen, slik at vi kan begynne og konkurere på like grunnlag, og med "sunne" lønninger og overgangsummer!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes i det hele tatt det er rart at det er lov å være trener/manager for to lag samtidig. Det en situasjon som kan utnyttes. Hiddink vil i sin landslagstropp ha 2 spillere fra mer eller mindre rivaliserende londonklubber, og det kan oppstå situasjoner hvor utnyttelse, eller i det minste spekulasjoner om det, vil kunne oppstå. Jeg tror på ingen måte Hiddink er en juksemaker, men det er ikke nødvendig å legge opp til at utnyttelse kan forekomme.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg tipper Frank Rijkard.

 

For en drittklubb Chelsea er, sparke manageren sin nå, håpløst.

Det dummeste er jo helt klart at de ansatte Scolari. Han er jo ingen god trener! Skjønner meg ikke på de som ansatte han. Med Chelseas form nå, og med deres egentlige ambisjoner langt unna, hadde de intet annet valg enn å sparke amatøren

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper Frank Rijkard.

 

For en drittklubb Chelsea er, sparke manageren sin nå, håpløst.

Det dummeste er jo helt klart at de ansatte Scolari. Han er jo ingen god trener! Skjønner meg ikke på de som ansatte han. Med Chelseas form nå, og med deres egentlige ambisjoner langt unna, hadde de intet annet valg enn å sparke amatøren

 

Jeg syns det er litt rart at en "amatør" kan vinne verdensmesterskapet i fotball, syns ikke du?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sinnsyk(!!!) scoring av Essien. Hel-volley med venstre fra 30 meter, helt utagbart tverrligger inn. En helt vanvittig scoring...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...