Jump to content

2006.01.21 Everton B


Andain

Recommended Posts

Regner med

                            Lehmann

    Gilbert    Senderos      Campbell    Lauren

    Pires      Cesc            Gilberto      Reyes

                  Henry          Quincy

36563[/snapback]

 

Aldri i verden om vår venn med det lille egoet Quincy starter!

Tipper Reyes fortsetter fremme sammen med Henry.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror på en skikkelig dominans av Arsenal i dag, og vi tar helt sikkert 3 poeng hjem til Highbury!

 

Laget:

------------------Lehmann------------------

Lauren---Senderos---Campbell---Gilbert

Ljungberg---Gilberto--Fabregas---Reyes

------------Bergkamp----Henry------------

:::::::::::::

Jeg håper og tror at jeg får se Gilbert for første gang i dag, i og med at både Cygan, Cole og Clichy er skada. Campbell er heldigvis tilbake og jeg håper at han er i form. Selv om Djourou var hakket bedre enn Senderos mot 'boro så er Phillipe hakket mer rutinert og sterkere overall. Lauren er jo selvsagt på høyreback, og vi har flaks med at han ikke spiller på landslaget lenger... det hadde blitt et stort problem for oss når Afrikamesteerskapet pågår!

 

Ljungberg hadde sesongbeste mot 'boro og jeg tror og håper at han er i form, så han starter på høyrevingen. Gilberto har ikke vært helt i form denne sesongen føler jeg, men allikevel så starter han, egentlig, selvsagt! Fabregas har vært den beste på den sentrale midtbanen vår denne sesongen og han er fryktelig god for tiden, starter helt klart! Reyes var en av de beste mot 'boro og han har egentlig vært i form hele sesongen, han har så mange målgivende at det er stort! Kanskje den beste på midtbanen vår så langt denne sesongen.

 

Bergkamp er vel skadefri, og hvis han er det så starter han helt klart. Jeg tror at dette er en sånn kamp som han passer til, for her kommer Arsenal til å styre hele tiden, og her får Dennis rom til de herlige pasningene sine og fintene, så dette er helt klart en kamp som Bergkamp skal starte hvis han er skadefri. Og Henry er jo selvsagt.. jeg tror at Henry og Bergkamp passer godt sammen i en sånn kamp som dette: Bergkamp som henger igjen oppe og Henry som henter ball.

 

Benken:

Almunia--Djourou--Hleb--Diaby--Lupoli

:::::::::::::

Almunia er jo helt klar på keeperplassen på benken.

 

Djourou var skamgod i "debuten hans for meg" mot 'boro og jeg håper at han får prøve seg litt i denne kampen også, enten som midtbanespiller eller på midtstopperplass. Kanskje det egentlig var han som skulle startet på venstreback istedenfor Gilbert...

 

Hleb har blitt en del slaktet her inne på forumet, men jeg står liteforstående til dette.. Han har vært veldig god i år mener jeg, og vi kan heller ikke forvente alt av ham den første sesongen hans heller! Jeg håper at han får komme inn i løpet av kampen! Jeg håper at Diaby allerede får sin debut i dag. Han kommer inn for Gilberto, for er det hans plass jeg tror Diaby passer best til, for jeg tror ikke at Diaby har en så ypperlig pasningskapastet som Cesc har, og den er Arsenal avhengig av etter hvert!

 

Lupoli har vært ekstrem på reservelaget, og han viser seg som en målmaskin av klasse, iallfall på den nivået som er litt lenger nede. Jeg har stor sans for Quincy også, og jeg digger fintene hans osv. Men allikevel så mangler han nok litt enda, for å kunne spille på PL-nivå! Jeg håper også at Lupoli kommer inn.

 

(Nå har jeg jo skrevet at jeg vil at både Djourou, Hleb, Diaby og Lupoli kommer inn.. men det er jo bare lov til å ha 3 innbyttere på banen... Kanskje det er Djourou vi må droppe av de jeg har skrevet visste..

Jeg bare skrev dette som info. fordi ellers så kunne dere tro at jeg er så dum at jeg trodde at vi kunne bruke 4 innbyttere... ;) )

 

Resultatet:

En urettferdig 4-2 seier til oss.... Altså så kjører vi hele kampen, og vi burde vunnet mye mer, og vi slipper inn to uheldige mål. Men samma det.. vi vinner!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

står på første siden- andain legger ut alle kanaler

 

vil forresten gi skryt til andain for kampinfo og videklipp- keep up the good work

 

en time igjen til dagens høydepunkt

Link to comment
Share on other sites

Bekreftet lagoppstilling:

 

Everton : Martyn, Hibbert, Ferrari, Weir, Nuno Valente, Neville, Osman, Arteta, Kilbane, Cahill, Beattie. Innbyttere : McFadden, Ferguson, Stubbs, Naysmith, Wright.

 

Arsenal : Lehmann, Gilbert, Campbell, Senderos, Lauren, Ljungberg, Gilberto, Fabregas, Pires, Henry, Reyes. Innbyttere: Flamini, Hleb, Diaby, Djourou, Almunia.

Link to comment
Share on other sites

Når freddy ikke klarer å putte den enkle ballen i mål så fortjener vi faen meg å tape dette,blir så teike forbanna..å gilberto er jo helt på tryne i år,kan jo ikke slå en enkel passning å taper til stadighet ballen!vi blir nok enganh kjempet ut av kampen,begynner virkelig å bli dritlei av dette.Må jo være mulig å beholde ballen litt i laget slik at everton spillerene får sprunget ifra seg.Slik vi spiller nå så gir vi bare mere motivasjon til motstanderen ,å di kan sikkert løpe som gal i 90 minutter vist di til stadighet får ballen!!!!!!!!!!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele
Det var mer dårlig forsvarsspill enn god enkeltsmannsprestasjon. Campbell burde ha klart å tatt ballen! Men vi kommer tilbake! Vi hadde en enorm trippelsjanse i forkant av målet dems!

36597[/snapback]

 

Virker som om Senderos og Campbell har problemer med rollefordelingen - begge nøler for lenge med å ta jobben som førsteforsvarer....og ærlig talt Gilberto; idag har du en feilprosent som er langt over det som er akseptabelt for et midtbaneanker..for håpe sola har skylden for mye av det dårlig spillet..

Link to comment
Share on other sites

Uff... For en 1. omgang... Arsenak var ikke noe spessielt gode i den første omgangen, men de 10 første minuttene var det helt ille... Etter det var det bedre..

 

Det er uflaks at rett etter arsenal har en kjempe sjangse så skorer Everton et mål som stopperne kunne ha gjort noe med! Senderos og Campbell har ikke vert de beste. Gilbert hadde den ene fine taklingen, og har hatt mange fine løp offensivt...

 

Men hva er det Fabregas driver med når han sender balle rett i beina på Beattie? Der kunne det blitt 2-0... Flaks for oss... Eller så har fabregas hatt et par gode skudd... Får håpe arsenal blir bedre i 2. omgangen... Tipper 2-1 til Arsenal :)

Link to comment
Share on other sites

En jevn 1.omgang, hvor everton får mere igjen for kjempingen i nærdueller enn Arsenal.

2 sjanser til begge lag, men Everton scorer på en dårlig forsvarsjobb av Senderos og til dels av Sol.

 

Synes hele første omgangen bærer preg av usikkerhet, dårlig plasseringsevne og feil passninger av Sol, Senderos, Gilberto, Ljungberg og Pires.

Mange sentrale brikker som IKKE har kommet inn i kampen, og har skapt usikkerhet i laget i denne første omgangen.

 

Gilbert har vært meget god på høyre back, og jeg er rett og slett imponert selv om laget spiller med usikkerhet gjør han likevel en god figur.

 

Uansett, kampen er ikke avgjort......

Link to comment
Share on other sites

Meget svak første omgang av Arsenal og fortjent 1-0 ledelse til Everton.

 

Her er det mye å sette fingeren på. Hele sentral-linja har vært under enhver kritikk, samtidig som venstre sida nærmest er lammet.

 

Ved baklengsmålet ble Senderos og Campbell løpt fra og nedkjempet av målscoreren. Før dette hadde forsvaret virket nervøst og ubesluttsomt. I tillegg tapte Gilberto og delvis Fabregas det meste på midtbanen. Angrepsspillet har lidd veldig under en manglende midtbane.

Som sagt har også venstre kant med Reyes vært elendig.

 

Følgende spillere har rett og slett ikke holdt premier league nivå så langt i dag:

Senderos

Campbell

Fabregas

Gilberto

Reyes

 

I tillegg gjør Pires og Ljungberg en første omgang under det jevne.

 

Lehmann og Henry får godkjent.

 

De eneste som har stått fram i dag er backene Lauren og ikke minst unge Gilbert. Meget bra.

 

Det er ennå ikke for sent å vinne denne kampen men da må Wenger tørre å vrake Gilberto som er tolvte mann for Everton i dag. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Hæl*>te nå er jeg lei av å se at de spiller somm kjæringer borte. Hvordan det er mulig å gå fra 7-0 til dette er langt over min fatteevne :)

Ut med Fabregas og gi Diaby debuten sin og la oss og Reyes slippe å lide mer. Inn med DB10

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...