Jump to content

2006.01.21 Everton B


Andain

Recommended Posts

Vet du hva, nå vil jeg ha innpå Diaby. Friskt blod, muskler og garantert deby-energi.

Gilberto har vel ikke slått en pasning i beina på en Arsenalspiller. Det minner jo mer om Cygan enn Gilberto. Huff, jeg liker ikke dette bortsyndromet.

36601[/snapback]

 

Faktisk en smule enig med deg. Diaby er helt sikkert tent som juling og vil gjerne bevise. Stor og sterk mann, eller guttunge, som kunne gitt oss en dytt. Det blir for tamt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Everton 1-0 Arsenal; Pause

Selv om det ikke kommer som noen stor overraskelse for meg, er det skuffende å se at vi til de grader sliter på fremmed gress også i denne kampen. Sol Campbell og Senderos ser ikke ut til fungere sammen, mens mannen som skal vinne midtbanekrigen for oss, Gilberto har store problemer med å avlevere ballen til en medspiller sålangt. I mine øyne er det kanskje like greit at Wenger setter innpå Diaby for Gilberto iløpet av pausen.

 

Gilbert har etter min mening levert en godkjent debut i Premier League i de første 45 minuttene. La oss håpe at kampen tar seg opp for vår del i andre omgang.

 

Noen høydepunkter fra 1 omgang:

Noen Arsenal sjanser

Everton 1-0 Arsenal : Målet til Beatie

Målsjansen til Fabregas

Beatie alene med Lehmann etter feilpasning fra Fabregas

 

Credits : Richie2710 @ SoccerPulse

Link to comment
Share on other sites

Hæl*>te nå er jeg lei av å se  at de spiller somm kjæringer borte. Hvordan det er mulig å gå fra 7-0 til dette er langt over min fatteevne :)

Ut med Fabregas og gi Diaby debuten sin og la oss og Reyes slippe å lide mer. Inn med DB10

36605[/snapback]

 

Enig i at Diaby bør få debuten sin men ikke på bekostinig av Fabregas. Gilberto er dama som må settes ut. Hun er elendig.

Dessuten, Bergkamp er ikke en gang på benken. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

at ikke wenger innser hvor svak laget er i 4-5-1 er helt ufattelig. han sitter der og rister på hodet, men han må da forstå at dette er først og fremst hans skyld. henry som møtende spiss er pur idioti.

Link to comment
Share on other sites

Dette her må være arsenal dårligst kamp for sesongen i PL... Utrulig tamt i dag... nHva tenker Wenger med når han tar ut Gilbert og setter i hleb... Samtidig som han setter Ljungberg ned på bekkplass!? :)

 

Unødvendig av Fabregas å få rødt kort i den siuasjoenen

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker denne klubben av hele mitt hjerte!!

 

Idag skammer jeg meg av å være Arsenalsupporter.

 

Ikke bare blir vi RUNDSPILLT av et middelmådig PL lag, men vi syter, griner og har nykker jeg sjelden har sett på en engelsk fotballbane.

 

Vi blir taklet hjem til London og enkelte spillere melder seg ut, gjemmer seg bort og er IKKE SANNE ARSENALSPILLERE.

 

Gilberto, Ljungberg og Pires er ferdig i Arsenal og er ikke i stand til å prege kamper på dette nivået. De er ikke gode nok rett og slett.

 

Jeg gleder meg til fortsettelsen fordi vi er i ferd med å bygge opp noe stort, men dette var svakt, pinlig og til de grader latterlig.

 

Kjære Cesc Fabregas, dette var idiotisk!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor Arsenal skal være så forbanna dårlige når de får et mål imot. Dette er skamdårlig. Nok en gang blir vi slått av et lag med ferdigheter milevis unna det Arsenallaget har. Jeg fatter ikke hva som gjør at Gilberto, Henry, Reyes, Pires og de andre ikke tar tak i kampen, spiller Arsenals spill og knuser motstanden. Det holder ikke å si at Arsenal blir kjempet ut av stilen. HVilken stil er det snakk om? At Senderos og Sol pælmer ballen oppover? Spillestilen til Arsenal når de kommer under grenser til idioti. 4-5-1 i en hel omgang og drusing av ballen opp på enslig spiss.

 

Hvorfor ser det ut til at spillerne våre gir opp? Hvorfor blir de ikke mer tente når de får et mål imot. Hvorfor stoppe opp, innrømme nederlag og daffe helt til neste kamp på Highbury? Faen jeg blir så oppgitt av denne gjengen.

Link to comment
Share on other sites

Sørgelige greier!!!!!!!!!!

 

Gilberto"for-trange-sko" er snart ikke verd en plass på laget. Dritsvak!

Senderos; tempoproblemer som gjør han uegnet på dette nivået.

Hleb; et tabbekjøp!

36623[/snapback]

Ingen tvil om at vi har sett Gilberto langt bedre enn hva han presterte idag utpå banen. Men å gå så langt som å si at Hleb er et tabbekjøp finner jeg ingen dekning for. Det tar som regel 1 sesong for nye spillere å tilpasse seg den Engelske spillestillen, og ikke minst Arsenal's spillestil.

Link to comment
Share on other sites

Kommentatorne på Canal Plus slakter oss og det verste av alt er at jeg er helt enig!!

 

Alle lag kan spille dårlig, tape og prestere dårlig.

 

Måten vi taper på idag er så utrolig pinlig at jeg tør påstå at vi ikke tapte på denne måten i vår downperiode på 80- tallet.

 

Kampen idag er en av de mørkeste dagene i denne klubbnes historie i PL, det er en påstand jeg står for og mener 110%

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Okej, dette var rett og slett elendig. Det vil bli patetisk å si noe annet. To sjangser i førsteomgang er eneste lyspunkt. Gilberto Silva gjør årsverste - tendensen har vært der i lang tid - han slår katastrofalt mange feilpasninger i dag. Det er noe nytt han har begynt med i år - han har aldri hatt den enorme feilprosenten før.

 

Vi er altfor redde for beina våre i dag - står og tripper som små jenter. Vi må kaste oss etter ballen, møte, bryte foran...Vi gjør ikke det i det hele tatt.

 

Dessuten viser spillerne en utrolig liten vilje til å storme inn i boksen..Alle står utenfor å venter..Alle vil være playmakere, men ingen vil være target man....Det å prøve på vippe inn ballen to meter foran mål på stillingen 0-1 er rett og slett norsk 6.divisjonsnivå....

 

Dere som gikk glipp av kampen slipper traumene jeg må slite med resten av kvelden! Frustrert? Ja!

 

PS: Dommer'n var også ei håpløs kjerring! Aggresiv fotball er grei, men rugby er en annen sport.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...