Jump to content

2006.01.21 Everton B


Andain

Recommended Posts

everton.gif

Everton - Arsenal

Goodison Park, Lørdag 21 Januar klokken 13:45

 

Lagoppstilling:

Everton : Martyn, Hibbert, Ferrari, Weir, Nuno Valente, Neville, Osman, Arteta, Kilbane, Cahill, Beattie. Innbyttere : McFadden, Ferguson, Stubbs, Naysmith, Wright.

 

Arsenal : Lehmann, Gilbert, Campbell, Senderos, Lauren, Ljungberg, Gilberto, Fabregas, Pires, Henry, Reyes. Innbyttere: Flamini, Hleb, Diaby, Djourou, Almunia.

 

Dommer:

Alan Wiley (Burntwood, Staffordshire)

 

TV kanaler:

SuperSport 6 SA

TV8 Turkey

Diema Xtra

NTV+ Football

PremPlus (ppv)

Galaxie Sport

C+ Blauw

C+ Deporte 3

Prem Sport Portal

Sport 1 HU

Digit Alb 5

ART Sport 4

SKY Sport IT 1

SKY Calcio 1

SuperSport 3

TPS Star

TeleSport RO

C+ Sport (Danmark/Finland/Sverige/Norge)

Kanal 5 (Danmark)

MegaSport

Sport TV

C+ Deporte 1 (opptak fra kl 16:00)

SuperSport 1 (opptak fra kl 02:15)

 

TV / Radio streams:

GreatSports Channel (SHTV) 370 kbps

Guangdong (GDTV-Sport)

Guangdong (GDTV-Sport)

Guangdong (GDTV-Sport)

Sandong Sport (SDTV-Sport)

Sandong Sport (SDTV-Sport)

Wuhan Sport

Wuhan Sport

Super Sports (Peaceful star U35)

Super Sports (Peaceful star U35)

Tainjin 5

ESPN Asia

Shanghai Sports

BTV6

Fujian8

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

Robin van Persie (skadet)

Gael Clichy (skadet)

Ashley Cole (skadet)

Pascal Cygan (skadet)

Kolo Toure (Afrikanske Mesterskapet)

Emanuel Eboue (Afrikanske Mesterskapet)

Emmanuel Adebayor (Afrikanske Mesterskapet)

 

Tidligere møter:

15.08.2004 Everton 1-4 Arsenal (Premier League)

09.11.2004 Arsenal 3-1 Everton (Carling Cup)

11.05.2005 Arsenal 7-0 Everton (Premier League)

19.09.2005 Arsenal 2-0 Everton (Premier League)

 

Troppene:

Everton: Martyn, Hibbert, Ferrari, Weir, Nuno Valente, Stubbs, Osman, Cahill, Arteta, Neville, Kilbane, Beattie, McFadden, Ferguson, Anichebe, Davies, Wright, Naysmith.

 

Arsenal : Lehmann, Lauren, Djourou, Senderos, Campbell, Gilbert, Ljungberg, Gilberto, Hleb, Fabregas, Pires, Flamini, Henry, Reyes, Bergkamp, Lupoli, Quincy, Larsson, Almunia, Diaby.

 

Før avspark:

Forrige sesong dominerte Arsenal stort i kampene mot Everton, og vi vant tilsvarende kamp 4-1 på Goodison Park. Denne sesongen kan på ingen måter sammenlignes med fjorårets sesong og jeg har på ingen måter troen på at denne kampen blir like enkel som i 2004. Ashley Cole var tilbake for Arsenal i kampen mot Middlesbrough, men ubekreftede rykter sier at han nå desverre er ute med skadet igjen. Dersom dette stemmer vil nok en av våre midtstoppere trå til som vikarierende venstreback.

 

For de av dere som ønsker å mimre litt over tidligere Arsenal scoringer mot Everton, så har bencey fra www.soccerpulse.com satt sammen scoringer tilbake fra 1995/96 til og med 2005/06. Last ned målene her.

 

Dette er seriekamp 50 etter tapet mot Manchester United 24 oktober 2004, som den gang satte en stopper for rekorden vår med 49 seriekamper uten tap.

 

Vi har ikke sluppet inn noen baklengsmål på de siste 5 Premier League kampene eller for å være eksagt 467 minutter.

 

Thierry Henry står etter hans hat-trick mot Middlesbrough likt i antall ligascoringer med Cliff Baston og trenger kun 1 mål for å tangere rekorden.

 

Robert Pires har scoret 4 mål på 5 seriekamper mot Everton

 

Dersom Fredrik Ljungberg spiller fra start, blir dette hans 250 kamp for Arsenal fra start.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Syns ikke vi skal forvente en storseier mot Everton, selv om vi vant veldig mye i går. Everton har begynt å finne tilbake til formen og det er aldri lett å møte dem på Goodison. Det viktigste er at vi vinner og jeg tror vi kan ha en god sjanse til å vinne, hvis vi slipper unna noen flere skader nå og hvis Wenger får gutta ned på jorda igjen ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Håpet og troen går på at vi gjentar bedriften fra sist vi spilte borte klokken 13.45 på Lørdag: 3-2 seier og mer Henry-magi ;)

Utifra formkurve og taket vi har på Everton skal dette gå greit.

Link to comment
Share on other sites

Guest vestfold ultras

det så veldig lyst ut etter boro kampen personelig har jeg stor tro på 2 plassen i år å langt i cl hadde vært kult vikan til og med vinne den i år(alle så jo hva som skjedde med lfc i fjor flere som er enige i dette? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
begynner arsenal å komme tilbake på sporet av sitt gammle jeg nåeller møter vi everton å taper til helga igjen?

36020[/snapback]

Ja, den som var synsk.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
begynner arsenal å komme tilbake på sporet av sitt gammle jeg nåeller møter vi everton å taper til helga igjen?

36020[/snapback]

 

 

vanskelig å si. kampen mot boro var strålende, men bortekampen mot wigan var tilsvarende dårlig. litt opp og litt ned. det som i hvert fall er sikkert er at laget trenger poeng på bortebane.

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Skal ikke se bort i fra at hele laget får et løft av at det er kommet nye spillere til klubben og at det kanskje kommer flere.. Tror de aller fleste er interessert i å beholde sine plasser.. I tillegg er Cole tilbake! Det er utrolig viktig for klubben.. Han er mange nivåer over hans vikar..Så det blir en forsterkning til i Januar.. Og kanskje viktigst av alt.. Henry har lovet å bli.. Så nå har jeg STOR tro på 2.plassen! Var en periode redd for at vi ikke skulle få CL plass en gang.. Og det hadde vært krise! Men nå ser alt mye lysere ut!

Link to comment
Share on other sites

begynner arsenal å komme tilbake på sporet av sitt gammle jeg nåeller møter vi everton å taper til helga igjen?

36020[/snapback]

 

 

vanskelig å si. kampen mot boro var strålende, men bortekampen mot wigan var tilsvarende dårlig. litt opp og litt ned. det som i hvert fall er sikkert er at laget trenger poeng på bortebane.

36038[/snapback]

 

Da spilte vi ikke med topp a-lag

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
begynner arsenal å komme tilbake på sporet av sitt gammle jeg nåeller møter vi everton å taper til helga igjen?

36020[/snapback]

 

 

vanskelig å si. kampen mot boro var strålende, men bortekampen mot wigan var tilsvarende dårlig. litt opp og litt ned. det som i hvert fall er sikkert er at laget trenger poeng på bortebane.

36038[/snapback]

 

Da spilte vi ikke med topp a-lag

36095[/snapback]

 

det var ikke mange som hvilte. lehmann, henry og...?

Link to comment
Share on other sites

begynner arsenal å komme tilbake på sporet av sitt gammle jeg nåeller møter vi everton å taper til helga igjen?

36020[/snapback]

 

 

vanskelig å si. kampen mot boro var strålende, men bortekampen mot wigan var tilsvarende dårlig. litt opp og litt ned. det som i hvert fall er sikkert er at laget trenger poeng på bortebane.

36038[/snapback]

 

Da spilte vi ikke med topp a-lag

36095[/snapback]

 

det var ikke mange som hvilte. lehmann, henry og...?

36102[/snapback]

Det husker jeg ikke... Er en stund siden sist, men jeg husker at vi ikke stilte med topp a-lag...

Link to comment
Share on other sites

Diaby er vel i realiteten klar men spørs om han spiller..

 

Gleder meg voldsomt til denne kampen.. Fikk ikke sett forrige helgs brakseier så gleder meg virkelig til å krølle meg sammen i godstolen og se gutta vise Everton hvordan fotball skal spilles ;)

 

Håper på følgende lag:

 

Lehmann-Campbell-Senderos-Cole

 

Ljungberg-Cesc-Gilberto-Pires

 

Reyes

Henry

 

Subs: Almunia,Flamini,Cygan,Bergkamp,Diaby

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim

Blir nok vanskelig detta her. Everton er aldri lette å mot på hjemmebane.

Men tror allikevel at vi skal ta dem her!!

Hadde vært fint med en riprise fra i fjor :D

Link to comment
Share on other sites

Guest vestfold ultras

rett det du sier everton er aldri lette på hjemmebane men med cole(kanskje) fra start så tar vi dem tror jeg vi burde i hvertfallmed det laget vi har;) :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...