Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Satt å så kampen igår, og når det ble 2-1, så øynet jeg ikke håp.. Men for en avslutning. Måtte bare le og le... Fantastisk av Seb! Så vanvittig rått!!! Se på reaksjonene bak mål, hehe. For en avslutning av helga :D Go on you spurs, fumble your way to the Championship!

Link to comment
Share on other sites

For en avslutning av Seb, for et mål!

 

Blir mer og mer imponert over dette. Målet er knallfint, men gutten skal mye ros for den innsatsen han gjør i det han vinner ballen. Kult at årets mål kom mot nettopp Spudz! Med det kan man jo si at de har vunnet noe denne sesongen! :(

Link to comment
Share on other sites

Så ikke målet før nå, men du verden for en kulinarisk henrykkelse. Her snakker vi Brady-prestasjon. Blir ikke dette årets mål så vet ikke jeg.

 

Ja det var en lekkerbisken, som fikk tennene til å løpe i vann...! :D Men årets mål? Det var det vel Adebayor som scoret på samme bane, og vel i samme goal, bare i motsatt kryss? :P Så kanskje vi her har nok et område Tottenham er best på; de flotteste baklengsmålene!? :huh: :P

Link to comment
Share on other sites

Så ikke målet før nå, men du verden for en kulinarisk henrykkelse. Her snakker vi Brady-prestasjon. Blir ikke dette årets mål så vet ikke jeg.

 

Ja det var en lekkerbisken, som fikk tennene til å løpe i vann...! :D Men årets mål? Det var det vel Adebayor som scoret på samme bane, og vel i samme goal, bare i motsatt kryss? :P Så kanskje vi her har nok et område Tottenham er best på; de flotteste baklengsmålene!? :huh: :P

Det er i alle fall det Tottenhamfansen sei, og skuldar på uflaks at alle får drømmetreff mot Tottenham..

Link to comment
Share on other sites

Så ikke målet før nå, men du verden for en kulinarisk henrykkelse. Her snakker vi Brady-prestasjon. Blir ikke dette årets mål så vet ikke jeg.

 

Ja det var en lekkerbisken, som fikk tennene til å løpe i vann...! :huh: Men årets mål? Det var det vel Adebayor som scoret på samme bane, og vel i samme goal, bare i motsatt kryss? B) Så kanskje vi her har nok et område Tottenham er best på; de flotteste baklengsmålene!? :P :P

Det er i alle fall det Tottenhamfansen sei, og skuldar på uflaks at alle får drømmetreff mot Tottenham..

 

Det må jo være fordi de lar spillernefå drømmetreff mot dem.....

De presser jo ikke i det hele tatt, og jeg må si at det er en fryd å se på :D

Link to comment
Share on other sites

16 Tottenham 15 2 6 7 26 28 -2 12

17 Bolton 15 2 5 8 12 22 -10 11

18 Middlesbro 15 2 5 8 13 27 -14 11

19 Wigan 15 2 3 10 11 26 -15 9

20 Derby 15 1 3 11 5 34 -29 6

 

Nesten halvspillt sesong. 6 poeng skiller spurvene og Derby. :D

Hvordan tar de det når Arsenal spiller Champions League, og Tottene Championship?

Rykk de ned så blir eg til å Rofl!! :P

Link to comment
Share on other sites

16 Tottenham 15 2 6 7 26 28 -2 12

17 Bolton 15 2 5 8 12 22 -10 11

18 Middlesbro 15 2 5 8 13 27 -14 11

19 Wigan 15 2 3 10 11 26 -15 9

20 Derby 15 1 3 11 5 34 -29 6

 

Ha også i mente at Tottenhams to seire har kommet hjemme mot Wigan og Derby. Jeg mener derfor tabellen lyver og at Tottenham ligger kunstig høyt...

Link to comment
Share on other sites

16 Tottenham 15 2 6 7 26 28 -2 12

17 Bolton 15 2 5 8 12 22 -10 11

18 Middlesbro 15 2 5 8 13 27 -14 11

19 Wigan 15 2 3 10 11 26 -15 9

20 Derby 15 1 3 11 5 34 -29 6

 

Ha også i mente at Tottenhams to seire har kommet hjemme mot Wigan og Derby. Jeg mener derfor tabellen lyver og at Tottenham ligger kunstig høyt...

 

:P

 

I år kjem juleafta og St.Totteringsday samtidig.. :D

Link to comment
Share on other sites

Tottenhams poengfangst og plassering siden opprettelsen av Premier League.

Plasseringene i '06 og '07 springer virkelig i øyet, og en solid korreksjon er og var kanskje ikke annet enn hva vi måtte forvente - selv om det er lenge igjen av sesongen.

 

2008 Nr. 16 - 12 poeng (15 kamper)

 

2007 Nr. 5 - 60 poeng

2006 Nr. 5 - 65 poeng

2005 Nr. 9 - 52 poeng

2004 Nr. 14 - 45 poeng

2003 Nr. 10 - 50 poeng

2002 Nr. 9 - 50 poeng

2001 Nr. 12 - 49 poeng

2000 Nr. 10 - 53 poeng

1999 Nr. 16 - 41 poeng

1998 Nr. 14 - 44 poeng

1997 Nr. 10 - 46 poeng

1996 Nr. 8 - 61 poeng

1995 Nr. 7 - 62 poeng

1994 Nr. 15 - 45 poeng

1993 Nr. 8 - 59 poeng

Link to comment
Share on other sites

15 poeng på 12 kampar skulle vel bli eit snitt på 0,8 poeng per kamp.. Dersom dette blir snittet for spurvane gjennom heile sesongen, vil dei hamne på omtrent 30 poeng.. I og med at ein som regel må ha rundt 40 poeng og vel så det, for å overleve i PL, ser dette veldig bra ut så langt.. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Nesten halvspillt sesong. 6 poeng skiller spurvene og Derby. :D

Hvordan tar de det når Arsenal spiller Champions League, og Tottene Championship?

Rykk de ned så blir eg til å Rofl!! :P

 

Dei bør no vere nøgde med det. forskjellen mellom champions league og Championship er no ikkje so mange bokstavane. Så rekner med at dei vil vere vel nøgde.

Link to comment
Share on other sites

NÅ begynner vi å snakke her, Ledley King spilte en hel omgang av en reservelagskamp i dag! Med King tilbake er spurvene som kjent "bunnsolide" defensivt og i Kings nærvær spiller alle andre forsvarere som guder (i følge store deler av spursfansen på tv). Enkelte har faktisk prestert å si at King er bankers for Englands landslag <_< Faen, noen fler som er nervøse for at CL plassen ryker nå? :P For all del, en meget god spiller, men litt overdreven tror jeg nok rosen av King er.

Link to comment
Share on other sites

scumz fan skrevet på et forum:

 

i gave up

I got to say I am a spurs fan but having seen how poor we are I am thinking about supporting Arsenal, The way I see it is if Cambell can switch over & enjoy some glory then i should be allowed to as well & there is no way spurs are ever going to win the title- the only thing is will the gooners accept my sorry a** in to their mighty stadium & let me bask in their wonderful football & laugh at my old spuds chumps as they fight for Uefa cup football if they are even that lucky!!!

 

<_< :P :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...