Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Og så driter spudz fansen seg ut igjen i Europa. Trøbbel i Sevilla både før og etter kampen. Typisk? You bet.

 

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...=football_home&

Du er alltid først ute når det kommer til negative nyheter om spurs :blink:

 

Noen som så kampen? Var spurvene heldige som ikke tapte mere?

Link to comment
Share on other sites

scum hadde vell ikke dommeren på sin side .. men uansett driter i om de ikke hadde det bare de tapte så :blink:

Link to comment
Share on other sites

Og så driter spudz fansen seg ut igjen i Europa. Trøbbel i Sevilla både før og under kampen. Typisk? You bet.

 

Ser ut til at de også får litt trøbbel i etterkant. ;) Reaksjonene i etterkant virker nærmest litt desperate. Hva blir det neste trekket? Krav om omkamp? :P

 

Som forventet ble alt litt tøffere når også motstanderen ble vanskeligere.

 

Ellers er det greit å ha unnagjort hytteturen, slik at man kan kose med all elendigheten som finner sted hos våre naboer! :P

Link to comment
Share on other sites

Ja, nå er det slutt på skiturene her i distriktet også. Fascinerende å se hvordan den norske avdelingen av "snille gutter fra London N17" frenetisk forsvarer egne handlinger, hvor de SELVSAGT IKKE har gjort NOE GALT i det hele tatt!

 

http://main.tottenhamsvenner.no/e107_plugi...opic.php?112820

 

Vår gamle "venn" Petter`n har også fått sine 15 minutes of fame:

 

http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/06/497085.html

 

Joda, det er jo bleedin` obvious at spansk politi gikk "amok" uten noen som helst skjellig grunn. Det er jo liksom helt vanlig dèt! Selvsagt startet ikke yids`en noe som helst. Selvfornektelsens tid er ikke forbi. Jeg betviler definitivt ikke at spansk politi gikk hardhendt til verks, sikkert for hardhendt også, men de gjorde de neppe uten grunn!

 

Nå er det bare å håpe på en knusende Chelsea seier i dag! :P

Link to comment
Share on other sites

Nå er det bare å håpe på en knusende Chelsea seier i dag! :P

 

Selv om jeg er anti-Chelsea, så hadde det vært greit med nok en krasjlanding! :P

 

Ellers tror jeg svært lite på Spudz-teorien om at de selv ikke har gjort noe verdens ting galt i Spania. Enig med begrunnelsen din Chaz.

Link to comment
Share on other sites

Dagens (dvs gårsdagens nå, ettersom dette innlegget er postet natt til søndag) lille lyspunkt sammen med United-tapet for Pompey.

 

Men nok en gang reagerer Misses Robinson rimelig seint, denne gangen på skuddet til Carvalho.

 

7596carvalho%20tott.gif

 

Virker kjent?? :( Han ser ballbanen hele veien. At han ikke tar det skuddet er et mirakel for meg, men et mareritt for scum... :P

Link to comment
Share on other sites

Dagens (dvs gårsdagens nå, ettersom dette innlegget er postet natt til søndag) lille lyspunkt sammen med United-tapet for Pompey.

 

Men nok en gang reagerer Misses Robinson rimelig seint, denne gangen på skuddet til Carvalho.

 

7596carvalho%20tott.gif

 

Virker kjent?? :( Han ser ballbanen hele veien. At han ikke tar det skuddet er et mirakel for meg, men et mareritt for scum... ;)

Den skulle jo til og med jeg tatt! :P

Link to comment
Share on other sites

Dagens (dvs gårsdagens nå, ettersom dette innlegget er postet natt til søndag) lille lyspunkt sammen med United-tapet for Pompey.

 

Men nok en gang reagerer Misses Robinson rimelig seint, denne gangen på skuddet til Carvalho.

 

7596carvalho%20tott.gif

 

Virker kjent?? :( Han ser ballbanen hele veien. At han ikke tar det skuddet er et mirakel for meg, men et mareritt for scum... ;)

 

Fryktelig svak keeper ja,håper virkelig ikke han står fast på England :P

Ville heller brukt Almunia med Engelsk statborgerskap :P

Link to comment
Share on other sites

Til Robinsons forsvar ser det ut som at stopparen til Sc*m skal blokkere det skuddet og dermed tviler han litt. Likevel; Carson, James, Foster og Green er alle betre keeperar enn Feiten, og det er vel kun spørsmål om tid før han blir kasta ut at landslaget.

Link to comment
Share on other sites

Etter bråket i Sevilla, kommentar på TV forumet:

 

Dette er så absolutt klubben (Sevilla) sitt ansvar, uansett hvem sin feil det.

 

 

Herlig godgutter! Ordet selvmotsigelse får en helt ny mening når en leser slike innlegg!!! :o :ph34r: :P

Link to comment
Share on other sites

Tottenham - Sevilla 0-2 etter 15 minutter. Der var den drømmen over ;)

Link to comment
Share on other sites

Ekstra herlig at Kanoute scora ettersom at Martin "Grilldress" Jol, sa at han sjølv hadde scora på dei kjangsane Kanoute fekk... ;)

Nokon som har sett nokre "live" bilder av Jol i kjent stil, under dagens kamp? (armane i kors, stadig surare og surare ikledd grilldress) Vakkert syn!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...