Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Merkelig at det ikke er noen her inne på furumet som har fått med seg at vår kjære Mido er kasta ut av landslaget til Egypt på grunn av å ha klikka på treneren fordi han ble bytta ut. :)

DA har men selvtillit! B)  :-|

40744[/snapback]

Jepp jeg fikk se det i kveld når finalen ble spilt på euro sport . latterlig oppførsel !

40842[/snapback]

 

 

Selvfølgelig, men det er jo greit for oss i Spurs. Han slapp å spille finalen, og er fit i morra mot Sunderland :P

 

Synd med cuntbell også igrunn :)

 

 

Men angående den diskusjonen om at TV har stengt alle andre enn Spurs-supporterne ute, synes jeg er litt synd. For det er alltid gøy å diskutere fotball med andre supportere av andre lag. Og så lenge folk oppfører seg ånkli, og det gjelder jo uansett om du holder med Spurs eller Arsanal, så synes jeg det er greit med "gjester". Men på en annen side, man har jo forum for eks. på VG som man kan bruke til det.

Link to comment
Share on other sites

Denne er bedre:

 

celebrationhassan.jpeg

40702[/snapback]

Denne så i det minste realistisk ut! :-|

40872[/snapback]

 

 

Denne er jo bare morsom, har hatt den som bakrunn på dataen lenge jeg :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Og det som gjør tapet enda vakrere, er måten det skjer på. På overtid. Igjen. Forstår ikke disse lillebrødrene oppi gata at en kamp varer i 2x90minutter, PLUSS OVERTID! Loooooosers!!!! ;) :) :)

 

Når de ikke forstår at sesongen ikke er over før mai, så kan man ikke forvente at de skjønner at en kamp varer i 90 mins. :D

Link to comment
Share on other sites

Og det som gjør tapet enda vakrere, er måten det skjer på. På overtid. Igjen. Forstår ikke disse lillebrødrene oppi gata at en kamp varer i 2x90minutter, PLUSS OVERTID! Loooooosers!!!! ;) :) :)

 

Når de ikke forstår at sesongen ikke er over før mai, så kan man ikke forvente at de skjønner at en kamp varer i 90 mins. :D

 

Excellent point Gjermund, excellent! :D

Link to comment
Share on other sites

Når de ikke forstår at sesongen ikke er over før mai, så kan man ikke forvente at de skjønner at en kamp varer i 90 mins. ;)

 

Det var jo nettopp det de trodde, at kampen BARE varte i 90 minutter! :D Men den varte da jammen meg helt til dommeren blåste av denne gangen også! :) Nå er jo det mer et akademisk poeng, men at Tottenham uansett sliter med å forstå dette har du rett i Tusmo...! :)

Link to comment
Share on other sites

Og det som gjør tapet enda vakrere, er måten det skjer på. På overtid. Igjen. Forstår ikke disse lillebrødrene oppi gata at en kamp varer i 2x90minutter, PLUSS OVERTID! Loooooosers!!!! ;) :) :)

 

Nå lever du i en verden med Champions League, så for oss varer nok gjerne en kamp i 2x90, men for lag som Tottenh*m, så varer kampene bare 90 minutter, og, som du sier, PLUSS OVERTID :D

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

HEEEERLIG!

 

De mister alle poengene på overtid IGJEN!!!! :lol: :lol: :lol:

 

Alle poengene var kanskje litt drøyt men at vi mister et på overtid på tull er udiskutabelt.

 

Men men,i morgen er det vår tur til å kose oss. ;)

Link to comment
Share on other sites

HEEEERLIG!

 

De mister alle poengene på overtid IGJEN!!!! :lol: :lol: :lol:

 

Alle poengene var kanskje litt drøyt men at vi mister et på overtid på tull er udiskutabelt.

 

Men men,i morgen er det vår tur til å kose oss. ;)

 

Helgen er reddet uansett. Ikke fordi dere tapte, men på grunn av måten. På overtid. Igjen. Lækkert, berre lækkert! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

herlig uke, vi banker real ut av cl.... og dere taqper på overtid

 

håper vi kroner uka med poeng mot pool i morgen....

 

sitter og ser på fever pitch igjen med arsenal-skjerfet rundt halsen

 

come on gunners

 

PROUD TO A GOONER

 

proud to be a gooner skulle det stå

Link to comment
Share on other sites

Guest RomanOfChelsea

herlig uke, vi banker real ut av cl.... og dere taqper på overtid

 

håper vi kroner uka med poeng mot pool i morgen....

 

sitter og ser på fever pitch igjen med arsenal-skjerfet rundt halsen

 

come on gunners

 

PROUD TO A GOONER

 

proud to be a gooner skulle det stå

 

Fever pitch er faktisk en bra film selv om den handler om en Arsenal supporter. Den tar opp endel ting i forhold Fotball/damer som gjelder selv for andre klubber!

 

Liker spesielt scenen der dama kommer inn på kjøkkenet og sier "Det er jo BARE en fotballkamp" Måten han svarer på i sinne sier alt, og forteller hvor lite enkelte damer egentlig forstår om fotball.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

der er vi enig Roman, det kunne vært hvilket som helst lag egentlig, men jeg synes det er kult at det er Arsenal da

 

kan hele filmen utenat snart

 

It's only a footballmatch... don't say that. do you think I would care so much if it was. it's quite obvious isn't

 

18 years. 18 fuckin years..

 

og så har jeg sansen for denne: maybe meaning of life after all is football results

Link to comment
Share on other sites

Guest RomanOfChelsea

der er vi enig Roman, det kunne vært hvilket som helst lag egentlig, men jeg synes det er kult at det er Arsenal da

 

kan hele filmen utenat snart

 

It's only a footballmatch... don't say that. do you think I would care so much if it was. it's quite obvious isn't

 

18 years. 18 fuckin years..

 

og så har jeg sansen for denne: maybe meaning of life after all is football results

 

Eller hva med; Hva gjør du i ferien når det ikke er noen fotballkamper da?? "sitter i parken og venter på terminlista" Den er jævlig god.........

 

(Når det gjelder "18 years" kommentaren så kjenner jeg meg så jævlig godt igjen i den delen. Har holdt med LSK siden farfar tok meg med på Åråsen som 6 åring. Sist vi vant noe var 1989 (16 år) så etter cupfinalen i fjor så var beskjeden til samboeren klar; IKKE snakk til meg!!!)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

you know you will be seeing your sister next season... Paul, sisters don't have seasons

 

genial film

 

your like George Graham, den er konge

 

eller en som passer på dette temaet: if you see him, tell him to fuck off to spurs

 

og når de har foreldremøte og han snakker med ei mor som vil at sønnen skal få se Arsenal:

"my ex will pay you know" your ex is a a spursfan, charge him dobbel, that bastard

Link to comment
Share on other sites

Da var helga komplett!

 

Spurvs taper, vi vinner!!! :)

 

Enig med deg!

 

Måtte denne trenden fortsette!

 

Må si at det varmet når Spudz nok en gang slipper en baklengs på overtid. Her har klubben skapt et skikkelig varemerke! De la nok grunnlaget i de to cupkampene mot Grimsby og Leicester!! ;) :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...