Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Hjelper pent lite å si at Spurs er dårlige når fakta tilsier noe annet. Det blir som å si at økonomien til Hellas er stødig og god. Det er rett og slett ikke sant.

 

At de er patetiske, latterlige og useriøse kan jeg være enig i. Men, det er jaggu mange av folka her inne til tider også.

Link to comment
Share on other sites

Hjelper pent lite å si at Spurs er dårlige når fakta tilsier noe annet. Det blir som å si at økonomien til Hellas er stødig og god. Det er rett og slett ikke sant.

 

At de er patetiske, latterlige og useriøse kan jeg være enig i. Men, det er jaggu mange av folka her inne til tider også.

 

What the heck?!?!?

Link to comment
Share on other sites

 

What the heck?!?!?

 

Skjønner ikke at dette i det hele tatt skal være diskuterbart. Tottenham er en latterlig og useriøs klubb, men de er per i dag et topplag. Det har dem vist over tid, og klubben ser ut til å være i stadig utvikling. Arsenal er selvsagt fortsatt bedre, men vil si at Tottenham har tatt igjen Liverpool i kvalitet de siste 2-3 årene. De ligger i dag på 2 plass, med en ganske god margin ned til 5. (en kamp tilgode). Jeg tror Spurs klarer en topp 4 plass i år, sammen med oss, United og City.

Link to comment
Share on other sites

Det er rett og slett flaut å lese dette. Det må gå an å ha gangsyn på tross av at de er lillebror og vi ikke liker dem.

Av og til er det nok sånn det er og sånn det "skal" være .

 

ER det noen som tror at ManU-fans har gangsyn ovenfor City.

ER det noen som tror at Liverpool-fans har gangsyn ovenfor Everton.

ER det noen som tror at Ranger-fans har gangsyn ovenfor Celtic.

 

Av og til er det greit å ikke ha gangsyn, ikke minst i denne tråden som heter " Let's all laugh at Tottenham"!

Link to comment
Share on other sites

Noe av hensikten med å bruke så mye tid, energi og penger på fotball er at det er en flukt fra det rasjonelle i hverdagen. Alle våre "fiender" er latterlige og patetiske.

 

Hvis jeg skulle hatt et rasjonelt forhold til Arsenal så hadde det samtidig drept all gleden jeg har av å være fan.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham er (...) per i dag et topplag. Det har dem vist over tid, og klubben ser ut til å være i stadig utvikling.

 

2011 Nr. 5 med 62 poeng

2010 Nr. 4 med 70 poeng

2009 Nr. 8 med 51 poeng

2008 Nr. 11 med 46 poeng

2007 Nr. 5 med 60 poeng

2006 Nr. 5 med 65 poeng

2005 Nr. 9 med 52 poeng

2004 Nr. 14 med 45 poeng

2003 Nr. 10 med 50 poeng

2002 Nr. 9 med 50 poeng

2001 Nr. 12 med 49 poeng

2000 Nr. 10 med 53 poeng

1999 Nr. 11 med 47 poeng

1998 Nr. 14 med 44 poeng

1997 Nr. 10 med 46 poeng

1996 Nr. 8 med 61 poeng

1995 Nr. 7 med 62 poeng

1994 Nr. 15 med 45 poeng

1993 Nr. 8 med 59 poeng

Link to comment
Share on other sites

 

2011 Nr. 5 med 62 poeng

2010 Nr. 4 med 70 poeng

2009 Nr. 8 med 51 poeng

2008 Nr. 11 med 46 poeng

2007 Nr. 5 med 60 poeng

2006 Nr. 5 med 65 poeng

2005 Nr. 9 med 52 poeng

2004 Nr. 14 med 45 poeng

2003 Nr. 10 med 50 poeng

2002 Nr. 9 med 50 poeng

2001 Nr. 12 med 49 poeng

2000 Nr. 10 med 53 poeng

1999 Nr. 11 med 47 poeng

1998 Nr. 14 med 44 poeng

1997 Nr. 10 med 46 poeng

1996 Nr. 8 med 61 poeng

1995 Nr. 7 med 62 poeng

1994 Nr. 15 med 45 poeng

1993 Nr. 8 med 59 poeng

 

My point excactly! Helt udiskutabelt. En middelhavsfarer if ever there was one.

Link to comment
Share on other sites

Noe av hensikten med å bruke så mye tid, energi og penger på fotball er at det er en flukt fra det rasjonelle i hverdagen. Alle våre "fiender" er latterlige og patetiske.

 

Hvis jeg skulle hatt et rasjonelt forhold til Arsenal så hadde det samtidig drept all gleden jeg har av å være fan.

Jepp, den dagen rasjonaliteten tar helt overhånd og bare "politisk korrekthet" skal gjelde, den dagen er fotballen død for meg.

Får vel flytte min oppmerksomhet videre til synkronsvømming da. (en skjebne verre enn døden).

Link to comment
Share on other sites

Rasjonalitet og "politisk korrekthet" er to vidt forskjellige ting, selv om den ubegrunnede kritikken som her kommer mot Spurs ikke er noen av delene. Jeg kunne forestille meg at den er "politisk korrekt" innad i dette lille samfunnet, men det virker som om det har blitt en klar todeling her nå.

 

Jeg liker selv også å rakke ned på Arsenals motstandere, men det er utelukkende i et humor-perspektiv. Dersom flere av dere som skriver her jenvt over har et sinn gjennomsyret at de forestillingene dere her beskriver, så har jeg misforstått hele deres deltakelse på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Ha, ha. Her er det flammet opp i gamle glør igjen. Long time, no hverken see eller hear. There's good shit and there's bad shit, but shit is always shit anyway. Det er en konstant, vet du. Ha en fin kveld.

 

Jeg måtte rett og slett ta tak. Denne tråden begynte jo å nærme seg en skrytetråd for Spurs. Har du sett noe verre?

Link to comment
Share on other sites

 

Som hva da?

 

Nå kommuniserer vi på et veldig lavt nivå. Jeg sikter til all form for overvurdering av eget lag og undervurdering av alle andre.

 

Jeg må også be deg om å slutte med å dobbeltposte. Bruk endre-funksjonen. Hvis ikke du vet hvordan den brukes, så send meg en PM (noe jeg vet du klarer, men som er mye vanskeligere).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...