Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Tottenham vinner igjen.

 

Satte ny klubbrekord i ettermiddag. 5 strake seire i PL (hahaha). Det svir ekstra at AdeTheWhore bidrar til suksessen.

 

Men høytflyvende spurver blir vel vingeklippet etterhvert, og da er fallhøyden rekordstor. St. Totteringhams Day 2012 blir den deiligste på mange år, hvis den kommer.

 

FOYS

Link to comment
Share on other sites

At de vinner kampen idag 3-1 uten Modric og van der Vaart beviser bare at Redknapp har klart å få frem et vinnerlag som ikke er like avhengige av enkeltspillernes form som tidligere. Eneste gleden man kan finne i dette, er at tottene kan hjelpe oss fremover med å ta poeng fra de andre lagene rundt oss på tabellen og om de taper selv er det en flott bonus ;)

Link to comment
Share on other sites

Ingredients needed: 1 lb. ground beef, 2-1/2 cups Kraft Shredded Low-Moisture Part-Skim Mozzarella Cheese, divided, 1 container (15 oz.) Polly-O Natural Part Skim Ricotta Cheese, 1/2 cup Kraft Grated Parmesan Cheese, divided, 1/4 cup chopped fresh parsley, 1 egg, lightly beaten, 1 jar (26 oz.) spaghetti sauce, 1 cup water and 12 lasagna noodles, uncooked. Heat oven to 350°F. Brown meat in large skillet on medium-high heat. Then, mix 1-1/4 cups mozzarella, ricotta cheese, 1/4 cup Parmesan, parsley and egg until well blended; set aside. Drain meat; return to skillet. Stir in spaghetti sauce. Add water to empty sauce jar; cover with lid and shake well. Add to meat mixture; stir until well blended. Spread 1 cup sauce onto bottom of 13x9-inch baking dish; top with layers of 3 lasagna noodles, 1/3 of the ricotta cheese mixture and 1 cup sauce. Repeat layers twice. Top with remaining noodles, sauce and cheeses. Cover with greased foil. Bake 1 hour or until heated through, removing foil after 45 min. Let stand 15 min. before cutting to serve.

 

Vi får satse på kokken på ny, om det skulle bli farlig.....

Link to comment
Share on other sites

 

Satte ny klubbrekord i ettermiddag. 5 strake seire i PL (hahaha). Det svir ekstra at AdeTheWhore bidrar til suksessen.

 

Men høytflyvende spurver blir vel vingeklippet etterhvert, og da er fallhøyden rekordstor. St. Totteringhams Day 2012 blir den deiligste på mange år, hvis den kommer.

 

FOYS

 

Hahah, bra sagt!

Link to comment
Share on other sites

De har brukt 5-6 reservespillere i hver eneste kamp i gruppespillet til nå? Med et litt bedre lag hadde de lett gått videre.

 

Det er åpenbart at de driter i EL.

 

Aye.

 

Målet til Tottenham er å prioritere ligaen nettopp fordi de vil tilbake til Champions League spill igjen, og pdd. går nærmest alt etter planen for Tottene.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Var ment generelt sett men du er vel fortsatt ung og forstår ikke sånt.

Generelt sett har vel Tottenham vunnet 9 av sine 10 siste kamper i ligaen elns? Spurs har til tider spilt fantastisk fotball denne sesongen og ligger meget godt an når vi snart skriver halvspilt PL-sesong. Hvis ikke det er "synonymt" med topp 6 i dine øyne, så ja, sier vel egentlig det alt om fotballforståelsen din. Beklager hvis jeg fornærmer deg nå, men av og til blir jeg oppgitt og oppriktig flau over arrogansen din og andre Arsenal-fans når det gjelder Tottenham.

 

I andre omgang var de for øvrig det klart beste laget og kunne fort ha vunnet denne kampen.

 

At du gang på gang må bruke alderen min for å rakke ned på meg, sier forresten alt om deg...

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...