Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Uansett hvordan man vrir og vender på dette, er jo dette utrolig flaut for Tottenham. De var 3 minutter unna å rote bort en 4-1-ledelse mot et Championship-lag. Jeg klarer ikke helt å se for meg at jubelen står i taket i Tottenham-garderoben nå :D Og hvis den gjør det, understreker den vel bare hva slags forventninger dette laget har til seg selv :D

Link to comment
Share on other sites

se nrk nå

 

edit: De viste målene på nrk nå. kun 2 av målene var keepertabber. Det betyr at denne keeperen som står i dag høyst sannsynlig er bedre enn Gomez

 

BE

:D

 

Flott avslutning på en slitsom dag, på tross av at spurvene greide å surre seg til finalen.

Link to comment
Share on other sites

Var den nede, eller sikter du til noe innhold på siden? Jeg finner ikke noe usedvanlig iallfall. :D

 

Merkelig. I natt sto det at siden var hacket..Så var det bare mange bilder fra Gaza :D

 

Såpass, ja. De bør virkelig se til å gardere seg mot hacking. Som Hermes sa, er det ikke første gangen. Tror nok dette handler mer om dårlig sikkerhet enn at de er et attraktivt hacke-objekt.

 

Kor får Spudz pengane frå??

 

Skjøter vel på gjelda? Kan ikke være noe annet. Dette er kanskje gambling? Om det berger dem fra nedrykk, vil de ha fått mye igjen for det, men kjøpet i seg selv var vel ikke kjempelurt med mindre de faktisk har fått penger fra ett eller annet sted.

 

Tottenham er eigd (82%) av eit investerings-selskap, Enic, som igjen er kontrollert av Joe Lewis. (Enic både har, og har hatt interesser i andre fotballklubbar, Slavia Praha, Glasgow Rangers, AEK Aten m.m.) Lewis bur på Bahamas, og hadde før finanskrisa ei formue på over 25 milliardar kroner. Han har imidlertid blødd kraftig etter kollapsen i ein investeringsbank. Han tek lita interesse i drifta av klubben, og bidreg heller ikkje i særleg grad økonomisk. Enic's Daniel Levy, som også har eigarinteresser i Spurs , er den som driftar klubben.

 

Når det gjeld spelarkjøp kan eg tenkje meg at ein del av midlane må ha komme i form av "investeringar" frå Enic, altså ikkje i form av lån (gjelda er relativt beskjeden). Det er uvanleg at eit investerings-selskap går inn som eigar av ein fotballklubb. Dei fleste slike selskap er jo ute etter å tene pengar, og då verkar det mildt sagt underleg å satse på eit slikt pengesluk som Tottenham (og premier league klubbar generelt) er.

 

Ein skal imidlertid være klar over at Tottenham dei siste åra har selt spelarar for over £80mill., og det rettar jo opp balansen noko. Men ikkje nok til at dette må ha vore eit solid tapsprosjekt. Snakk om fiaskoklubb.

Link to comment
Share on other sites

Nå gråter folk av glede på TV-forumet...

 

Jeg satser på at Fergie stiller med et bra lag på Wembley og knuser dette klovne-laget i MikkeMus-finalen. Synd for Burnley, takk for en heroisk innsats!

Haha, kjedelig at dem klarte å få inn et mål helt på tampen.

 

Anbefaler alle og gå innom kamptråden fra i går på tuttenes venner og se litt. Det er jo en komedie i seg selv. Det verste er egentlig at noen kamptråder i høst var like jævlige her inne, men det kan vi glemme nå :D

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvordan man vrir og vender på dette, er jo dette utrolig flaut for Tottenham. De var 3 minutter unna å rote bort en 4-1-ledelse mot et Championship-lag. Jeg klarer ikke helt å se for meg at jubelen står i taket i Tottenham-garderoben nå :) Og hvis den gjør det, understreker den vel bare hva slags forventninger dette laget har til seg selv :(

 

Ikke til å tru!

 

Her leder Spudz 4-1 fra første kamp. Nå venter returkampen, og Spudz skal bare trygge dette inn. Som vanlig stiller det med et sterkt lag, selv om noen de selv vil hevde at det ikke er tilfelle. Og hva klarer de? Gi fra seg hele ledelsen. Er jo faktisk synd at de gikk videre. Hadde sett for meg bortemålsregelen etter 90. ;)

 

Amatører!!

Link to comment
Share on other sites

VG: "Gigantoppgjør i FA-cupen" Jeg måtte le da jeg leste dette. Giganten United som kjemper i toppen i PL, mot giganten Tottenham som kjemper i bunnen av PL.

 

VG er kjendt for å få det til. :)

 

Link: www.vg.no (Du må bla ned litt, så finner du det).

 

 

Edit: Oii, Manchester U. - Tottenham 0 - 1 Pavlyuchenko (5).

Link to comment
Share on other sites

Manu - Tott 0 - 1.

 

Hvem holder dere med?

 

Har en drøm om at det bryter ut masse slagsmål og at begge lagene blir diskvalifisert.

 

Men det blir nok Manu, rett og slett fordi jeg ikke unner Tottenham noe annet enn helvete :)

Link to comment
Share on other sites

Går ut fra at ALLE her inne skulle ønske at Tottenham hadde vunnet i dag!!

Hvorfor?

- de spiller mot Manu

- Tottenham ryker ut senere uansett, det er det ikke sikkert Manu gjør

- litt suksess i cupen kan gi Tott en falsk trygghet, slik at de gjør det dårligere i serien og rykker ned.

Link to comment
Share on other sites

Går ut fra at ALLE her inne skulle ønske at Tottenham hadde vunnet i dag!!

Hvorfor?

- de spiller mot Manu

- Tottenham ryker ut senere uansett, det er det ikke sikkert Manu gjør

- litt suksess i cupen kan gi Tott en falsk trygghet, slik at de gjør det dårligere i serien og rykker ned.

Eller det kan slå motsatt; De slår serielederen, får selvsagt selvtillit og kanskje de begynner å vinne kamper..

Men det er jo Tottenham vi snakker om her :)

Link to comment
Share on other sites

Dette er pest mot kolera. Bryr meg ikke veldig.

 

Satser på omkamp, ekstraomganger og straffer, samt en solid beholdning gule og røde kort. Ingen ting vil glede meg mer.

 

Ellers ser jeg at Spudz lar Man U snu sin ledelese på et minutt. Snakk om tegneserielag.

 

Skal jeg velge side, så går jeg for kolera! :)

Link to comment
Share on other sites

Dette er pest mot kolera. Bryr meg ikke veldig.

 

Satser på omkamp, ekstraomganger og straffer, samt en solid beholdning gule og røde kort. Ingen ting vil glede meg mer.

 

Ellers ser jeg at Spudz lar Man U snu sin ledelese på et minutt. Snakk om tegneserielag.

 

Skal jeg velge side, så går jeg for kolera! :)

Da går jeg ut fra at du mener Tott, siden pest er mer dødelig enn kolera :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dette er pest mot kolera. Bryr meg ikke veldig.

 

Satser på omkamp, ekstraomganger og straffer, samt en solid beholdning gule og røde kort. Ingen ting vil glede meg mer.

 

Ellers ser jeg at Spudz lar Man U snu sin ledelese på et minutt. Snakk om tegneserielag.

 

Skal jeg velge side, så går jeg for kolera! :)

Da går jeg ut fra at du mener Tott, siden pest er mer dødelig enn kolera ;)

 

Det finst gode vaksinar, og effektiv behandling, både mot pest og kolera. Det forklarar kvifor styggeskapen aldri har fått noko fotfeste i min heim.

Link to comment
Share on other sites

Masse rykter rundt Cudicini til Tottenham på free transfer nå. Skysports melder at det er klart og bare personlige betingelser gjenstår.

 

Skandale at han får gå gratis til Tottenham... Han er mye bedre enn noen av våre keepere idag... hrmf...

Link to comment
Share on other sites

Masse rykter rundt Cudicini til Tottenham på free transfer nå. Skysports melder at det er klart og bare personlige betingelser gjenstår.

 

Skandale at han får gå gratis til Tottenham... Han er mye bedre enn noen av våre keepere idag... hrmf...

Mange mente nok det samme før Gomes tok på seg den magiske keeperdrakten til Spurs :D.

Link to comment
Share on other sites

Masse rykter rundt Cudicini til Tottenham på free transfer nå. Skysports melder at det er klart og bare personlige betingelser gjenstår.

 

Skandale at han får gå gratis til Tottenham... Han er mye bedre enn noen av våre keepere idag... hrmf...

Mange mente nok det samme før Gomes tok på seg den magiske keeperdrakten til Spurs :D.

 

Uansett så holder jeg Cudicini høyere enn Gomes hvertfall. Og han ville uten tvil hevet oss på keeperplassen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...