Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

* What do Sp*rs and a toothpick have in common?

 

They both have 2 points....

 

*In fact, whats the difference between Sp*rs and a triangle? A triangle has 3 points.

 

* What do the Premier League and a cowboy have in common?

 

They both have spurs at the foot.

 

* All trains through WHL have been cancelled due to a massive points failure

 

* Q. What is the difference between a dead dog in the road and a dead Sp*rs fan in the road?

 

A. The dog has skid marks before it

 

* What does THFC stand for?

 

Tottenham Heading For Championship.

Link to comment
Share on other sites

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1774190.ece

 

Virker jo som Arshavin har hodet på rett plass. Jeg tror nok ikke chelsea eller manu kommer til å kjøpe han. Arsenal blir ikke til å betale så mye og LFC har brukt for mye penger enn hva de faktisk har til rådighet.

Jeg tipper Man City kommer til å kjøpe denne spilleren i januar når overgangsvinduet åpnes.

 

1912!!! B)

1961!!! :)

SSE!!! :)

 

Storkosa meg. Klarer de å gjøre det værre enn i 1912? Noen burde ordne et bilde av titanic som synker med spudzene klamrende fast til rekkverket ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1774190.ece

 

Virker jo som Arshavin har hodet på rett plass. Jeg tror nok ikke chelsea eller manu kommer til å kjøpe han. Arsenal blir ikke til å betale så mye og LFC har brukt for mye penger enn hva de faktisk har til rådighet.

Jeg tipper Man City kommer til å kjøpe denne spilleren i januar når overgangsvinduet åpnes.

 

1912!!! B)

1961!!! :)

SSE!!! :)

 

Storkosa meg. Klarer de å gjøre det værre enn i 1912? Noen burde ordne et bilde av titanic som synker med spudzene klamrende fast til rekkverket ;)

Ikke håp for mye på en 1912. Arsenal rykket jo faktisk ned det året..

Link to comment
Share on other sites

UEFA cup trekninga er i morgen, og det hadde vært utrolig morro å trekt spurvene til Lerkendal!

 

Ikke f*** om jeg er interessert i å se Trondheim bli invadert av Tottenhamsupportere fra England og alle landets kanter

Link to comment
Share on other sites

UEFA cup trekninga er i morgen, og det hadde vært utrolig morro å trekt spurvene til Lerkendal!

 

Ikke f*** om jeg er interessert i å se Trondheim bli invadert av Tottenhamsupportere fra England og alle landets kanter

Trenger jo ikke være så dumt med et gratis freak-show? Samt at det nok ville blitt lettkjøpte poeng for RBK B)

Link to comment
Share on other sites

UEFA cup trekninga er i morgen, og det hadde vært utrolig morro å trekt spurvene til Lerkendal!

 

Ikke f*** om jeg er interessert i å se Trondheim bli invadert av Tottenhamsupportere fra England og alle landets kanter

Trenger jo ikke være så dumt med et gratis freak-show? Samt at det nok ville blitt lettkjøpte poeng for RBK B)

 

Lettkjøpte poeng for RBK er forsåvidt greit nok, men en invasjon av Tottenhamsupportere til byen, er ett freak-show jeg klarer meg klarer meg helt fint uten. Det er nok med de supporterne som allerede er bosatt i byen

Link to comment
Share on other sites

Tatt fra artikkelen til Brian Dawes fra onlinegooner.com

 

"Spurs approached Richard Branson about a sponsorship deal but Branson commented, ‘I would not like my company name Virgin emblazoned on those shirts and then see them go out and get f**ked every week’!!!"

Link to comment
Share on other sites

Må bare få si at dette er den verste starten for spudz siden Titanic sank i 1912 og dem er dårligere enn det Derby var på denne tid av sesongen ifjor!

 

Siden du nevner Titanic. så passer vel bildet i denne artikkelen fra The Online Gooner.

 

 

Tatt fra artikkelen til Brian Dawes fra onlinegooner.com

 

"Spurs approached Richard Branson about a sponsorship deal but Branson commented, ‘I would not like my company name Virgin emblazoned on those shirts and then see them go out and get f**ked every week’!!!"

 

Likte den vitsen så godt at eg måtte ta den med i signaturen min. B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

68 Vedran Corluka får kneet til lagkamerat Gomes i brystet, og forsvareren blir liggende.

 

70 Et Stoke-frispark fra venstre løftes inn i feltet og Gomes er ute og bokser. Samtidig treffer han Corluka med kneet nok en gang! Denne gangen i ansiktet.

 

 

Corluka ligger nede og får behandling. Dette ser alvorlig ut - han får blant annet ekstra oksygen.

Corluka bæres av banen med oksygenmaske og nakkestøtte. Det ser ikke bra ut i det hele tatt

 

En måte og få ut frustrasjon på! :lol:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...