Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

En vakker sesongavslutning!!!

 

Arsenl 3 poeng ute, yidsen 0 poeng hjemme. Arsenal på 3 plass, Spurs 8 plasser bak. Arsenal 83 poeng, Spurs 46 poeng. 37 poeng bak. Arsenal med + 43 mål, Spurs + 5. Arsenal med i CL til neste år også. Spurs med i UEFA cupen. Og dette i en medioker Arsenal sesong. Og ja, for all del, gratulerer med en fortjent ligacup seier. Takk for sesongen 2007/08 yids, nå begynner silly season, lykke til med nesten-signeringene! :o

 

Pluss at Spurs er 10 poeng unna nedrykk, 30 poeng unna Champions League og 41 poeng unna tabelltopp.

 

Det er bare å ta av seg hatten for Spudz. En imponerende klubb! :o

 

Før sesongen fløy spurvene høyt. Noen aviser klarte det kunststykket å tippe Spudz foran Arsenal. Selvsagt gikk yidsa fem på. Fasiten ser vi i oppsummeringene til Chaz og Sir John.

 

Man kan si at favoritten vår, Martin Jol, fikk en uheldig start. Da fikk klubben med ambisjonene nok. Inn med Ramos. Dette ble et av mange vendepunkt. Etter en god start, er nå Spudz til å kjenne igjen.

 

Det blir en spennende sommer. Mon tro om det skal handles inn noen nye Benter?

Link to comment
Share on other sites

Jol var en fin fyr! Kjent for god utstråling og flott grilldress.

 

Tror ikke bare det var Jol sin feil at ting ikke gikk i orden hos naboen. Ting har jo gått på tverke både før og etter hans tid. :P

 

Før ønsket vi Jol som president. Nå går vi for kansler Jol!

Link to comment
Share on other sites

Jol er nok en god manager han, skal se han tar HSV til gull i Bundeliga neste sesong. Men som Tottenham-manager er man jo bare sjanseløs. Lillebror-tradisjonene sitter for godt i veggene...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

FFKs Tarik til Spudz?

 

Da ser du ut til at Spudz er i gang med å svi av enda flere penger. Denne gang er det Tarik som skal hentes. Tror det blir vanskelig for Tarik, men hvem vet? Spudz trenger jo mange løft!!

 

Ellers må det glede yidsa at Ramos foretrekker utlendinger! Slikt varmer! :P

Link to comment
Share on other sites

Dos Santos til Spurvene?!

 

De har jo mange nesten-signeringer hvert år, men når de skriver dette i Sky begynner jeg faktisk å lure litt.

 

Jeg skjønner ingenting. Hvorfor vil et av verdens største fotballtalenter dra fra Barcelona til et drittlag som ikke spiller i Uefa-cupen til neste år en gang?!

 

spurz spiller faktisk i UEFA cupen neste år. dei vant Liga cupen. derme er dei kvalifisert til UEFA cupen

Link to comment
Share on other sites

Dos Santos til Spurvene?!

 

De har jo mange nesten-signeringer hvert år, men når de skriver dette i Sky begynner jeg faktisk å lure litt.

 

Jeg skjønner ingenting. Hvorfor vil et av verdens største fotballtalenter dra fra Barcelona til et drittlag som ikke spiller i Uefa-cupen til neste år en gang?!

 

spurz spiller faktisk i UEFA cupen neste år. dei vant Liga cupen. derme er dei kvalifisert til UEFA cupen

Den regelen var ukjent for meg... Men uansett, han vil vel heller spille CL?!

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett denne Dos Santos spille, så skal ikke uttale meg om det, men går rykter på diverse nettsteder om at han er en skikkelig partyløve :-) La han feste litt sammen med King, Jenas, Lennon så blir det nok "bra" :-)

Men uansett er prisen så lav at de ikke taper så mye på det selv om det skulle gå dårlig med han.

Modric tror jeg er et bedre kjøp for Spurs, skulle gjerne sett han i Arsenal.

Men å kjøpe inn 2 offensive spillere? Spurs sitt problem ligger vel ikke akkurat der.... men for min del kan de gjerne satse mot en ny sesong med Robinson, Dawson, Kaboul og gjengen bak....

Link to comment
Share on other sites

Typisk Spudz å kjøpe inn en haug med utlendinger!

 

Yidsa møter seg nok selv i døra nok en gang når det gjelder holdning til antall utlendinger på laget. :)

Er ikke det å kaste stein i egent glass hus ??? Vi er ikke Kjent for Engelsk-menn Akuratt :P

Link to comment
Share on other sites

Typisk Spudz å kjøpe inn en haug med utlendinger!

 

Yidsa møter seg nok selv i døra nok en gang når det gjelder holdning til antall utlendinger på laget. :)

Er ikke det å kaste stein i egent glass hus ??? Vi er ikke Kjent for Engelsk-menn Akuratt :P

Tror den smiley'en på Charlie George's innlegg signaliserer "ironi"...

Link to comment
Share on other sites

Poenget er jo at Yidsa bruker argumentet om at de satser engelsk, mens Arsenal kun kjøper utlendinger. De har selvsagt gitt oss mye pepper for vår innkjøpspolitikk, men spørsmålet er hva de selv gjør nå. Ramos har trolig sett man ikke kan bygge et topplag bestående av engelskmenn som Robinson, Dawson m.fl. Derfor retter han blikket mot Europa.

 

Når det gjelder det å kaste stein i glasshus, så er det dette Yidsa mester best av alt! :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...