Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Spurs-"stjerner" skal slankes 100 kg.

 

"At fotballmillionærer ikke kan spise søtsaker og kaker er kanskje en selvfølge for noen. Men slik var det ikke i Spurs fram til i fjor høst.

Alvarez ble så sjokkert av lunsjbuffeten i klubben at han måtte ta bilder av det spillerne ble tilbudt.

- Det var mye sauser, mange kaker, sjokolademuffins og en eske med konfekt. Vi har prøvd å endre på dette, sier treneren."

 

Mon tro om lasagne fortsatt er tillatt?

Link to comment
Share on other sites

Ser at Slavia Praha, som vi slo 7-0 hjemme, holdt Spurs til 1-1 på WHL.

 

Hvordan gikk det i den første kampen? Hvem gikk videre? ;)

 

Samme hvordan du vrir og vender på dette Helmik'n, Spudz er klart bedre enn Arsenal når det gjelder innbyrdes oppgjør denne sesongen. I følge de selv hadde de fortjent å vinne begge ligakampene, samt at de viste enorm styrke ved å slå et toppet Arsenalmannskap hele 5-1 i ligacupen. :)

 

Ellers må vi nevne at Spudz gikk videre med et nødskrik.

Link to comment
Share on other sites

Ser at Slavia Praha, som vi slo 7-0 hjemme, holdt Spurs til 1-1 på WHL.

 

Hvordan gikk det i den første kampen? Hvem gikk videre? :P

 

Samme hvordan du vrir og vender på dette Helmik'n, Spudz er klart bedre enn Arsenal når det gjelder innbyrdes oppgjør denne sesongen. I følge de selv hadde de fortjent å vinne begge ligakampene, samt at de viste enorm styrke ved å slå et toppet Arsenalmannskap hele 5-1 i ligacupen. ;)

 

Ellers må vi nevne at Spudz gikk videre med et nødskrik.

 

Hehe, sant det. Gidder ikke å prøve å argumentere mot det en gang. :P

 

Forresten så jeg nettopp høydepunkter fra Spurs 1-1 Slavia. Svært imponerende keeperspill av frelser Radek Cerny på 1-1 målet til Slavia. Cech skjelver nok i buksene når det gjelder førstelagsplassen til sommerens Europamesterskap.

Link to comment
Share on other sites

En honnør til brorparten av yids`en på TV forumet, de synes Eduardo skaden var forferdelig, og ønsker ham god bedring. Noen henger seg selvsagt opp i Wenger`s uttalelser om Taylor, men det får nå så være. Uansett; all ære til de fleste av TV yids`en for skikkelig oppførsel.

Link to comment
Share on other sites

En honnør til brorparten av yids`en på TV forumet, de synes Eduardo skaden var forferdelig, og ønsker ham god bedring. Noen henger seg selvsagt opp i Wenger`s uttalelser om Taylor, men det får nå så være. Uansett; all ære til de fleste av TV yids`en for skikkelig oppførsel.

 

Tok en tur innom TV tidligere i dag, og gjengen viste fine takter.

 

Rivaliseringen til tross, et sted går grensen. En sånn skade håper man ingen får, det måtte være seg en Spudz-spiller.

 

Men i morgen er det kamp for spurvene. Da er alt som før! :)

Link to comment
Share on other sites

Der vant bottenham sitt første trofe siden 1999. Patetisk.

 

Og dommeren har vel sikkert blitt lovt en blowjob av Poyet etter kampen, siden han blåser av i det Chelsea skyter ballen i stolpen og kan fort score på returen.

 

En gratualsjon er vel uansett på sin plass: Gratulerer bottenham, det eneste laget, med unntak fra lag i laverere divisjoner, som hele veien toppet laget i Mikke Mus cup og vant!

Link to comment
Share on other sites

Fytti svarte...... :)

 

 

He, he.

 

I dag skal jeg vise såpass storsinn at jeg gratulerer Spurs med "eggeglasset". Jeg vet hvordan det føles. Husker fortsatt 1979 og 1987.

 

Sånn. Nå får det være nok!!

 

Nyt dagen yid's. Dette blir noe å fortelle oldebarna om, hvodan Spurs vant noe i 2008.

 

Gratulerer!!

Link to comment
Share on other sites

Du leder meg på den "rette" vei, Sir John. For all del, det første trofeet siden 1999, selvsagt skal man gratulere. Det var jo bortimot fortjent også. Gratulerer yids. Men det blir lenge til neste gang! ;) Eller har vi sett nok et vendepunkt?!?!? :P

 

Btw; jeg tror jeg avstår fra å gå inn på TV forumet, var det sterke scener på St. Andrews i går, så er nok ikke "scenene" mindre sterke på TV forumet nå! De har jo f*** ikke vinnerkultur! :P :) :P

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer alle yids, dere var klart best i dag.

Litt morsomt å se de feire som det var Champions League eller noe, men forstår selvfølgelig det er stort for de sultefora folka der.

 

Og leser diverse steder at dette er starten på et "paradigmeskifte" i London igjen, hørt den før?

Ja kos dere i kveld yids, så får vi andre se fram mot kampen om det som virkelig gjelder.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...