Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Legger herved en kopi av posten som Jazze la på kamptråden. Passer jo fint her også!

 

SPURS' SISTE HJEMME- OG BORTESEIER:

 

22.12.07: Arsenal - Tottenham 2-1

15.09.07: Tottenham - Arsenal 1-3

21.04.07: Tottenham - Arsenal 2-2

31.01.07: Arsenal - Totteham 3-1 (ligacup)

24.01.07: Tottenham - Arsenal 2-2 (ligacup)

02.12.06: Arsenal - Tottenham 3-0

22.04.06: Arsenal - Tottenham 1-1

29.10.05: Tottenham - Arsenal 1-1

25.04.05: Arsenal - Tottenham 1-0

13.11.04: Tottenham - Arsenal 4-5

25.04.04: Tottenham - Arsenal 2-2

08.11.03: Arsenal - Tottenham 2-1

15.12.02: Tottenham - Arsenal 1-1

16.11.02: Arsenal - Tottenham 3-0

06.04.02: Arsenal - Tottenham 2-1

17.11.01: Tottenham - Arsenal 1-1

08.04.01: Arsenal - Tottenham 2-1 (FA-cupen)

31.03.01: Arsenal - Tottenham 2-0

18.12.00: Tottenham - Arsenal 1-1

19.03.00: Arsenal - Tottenham 2-1

07.11.99: Tottenham - Arsenal 2-1

05.05.99: Tottenham - Arsenal 1-3

14.11.98: Arsenal - Tottenham 0-0

28.12.97: Tottenham - Arsenal 1-1

30.08.97: Arsenal - Tottenham 0-0

15.02.97: Tottenham - Arsenal 0-0

24.11.96: Arsenal - Tottenham 3-1

15.04.96: Arsenal - Tottenham 0-0

18.11.95: Tottenham - Arsenal 2-1

29.04.95: Arsenal - Tottenham 1-1

02.01.95: Tottenham - Arsenal 1-0

06.12.93: Arsenal - Tottenham 1-1

16.08.93: Tottenham - Arsenal 0-1

11.05.93: Arsenal - Tottenham 1-3

 

 

Ja det er lenge siden de har slått oss! :unsure:

Du glemte:

09.01.08 Arsenal - Tottenham 1 - 1 :huh:

Link to comment
Share on other sites

Synst synd på spurs fansen som går i en motbakke som aldri tar slutt :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg så ikke kampen, men Goodplaya sa det veldig bra i dag :D

 

And what of Spurs?

 

What a feeble, pathetic, toothless, bollockless shower of chokers.

 

How, in the name of humanity, did they fail to win that game? Forget talk of a flukey equaliser - it should have made it 4 or 5-1.

 

Honestly, that football club should just cease. It should face the footballistic equivalent of being put down.

 

The players should be auctioned for charity, the ground converted into a landscaped water feature and the board of directors just sent somewhere far away.

 

Then the fans should be divided into those who are fans by nature and those who are fans by nurture.

 

Where it is by nature (ie they were just born with it and are the first generation of Spurs supporter in the household), some kind of reprogramming using electronic impulses would be appropriate. Where there is evidence of supporting Spurs being passed from generation to generation then, reluctantly, the only realistic answer is sterilisation.

 

You may, at this stage, be thinking I’ve gone a little mad. But their sheer ineptitude actually made me angry at one stage.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham er en bakgårdklubb bokstavelig talt.

De er i skyggen av den suksessrike naboen.

 

Målet til Walcott var ikke hands, men derimot frisparket som Arsenal fikk (Traore`s mesterverk) var straffe. Fellinga var innenfor 16-meteren.

 

Ballen var uten tvil innom hånda før den gikk forbi Cerny. Det kan ingen si noe på. Når det gjelder frisparket som burde vært straffe, så var dette utenfor 16-meteren. Man må kunne se realitet selvom man er supporter.

 

Tottenham hadde absolutt fortjent et mål til, men dyktighet fra Fabianski og udyktighet fra spurs gjorde at det ble 1-1.

Link to comment
Share on other sites

Sliter litt med å se hvordan målet til Walcott ikke var hands.

 

Målet til Walcott er ikke hands, da det er ett klassiks tilfelle av ballen som søker hånden. Ballen går via Tottenhams forsvarer, opp i hånda til Walcott, uten at han gjør noe for å treffe ballen, over Cerny og i mål.

Link to comment
Share on other sites

Uansett om ballen treffer armen / hånda til Walcott eller ikke er det helt irrelevant. Ballen sparkes inn i han og ballen søker dermed han. Walcott sprinter mot mål og da er det naturlig at han har den armbevegelsen han hadde. Jeg skjønner ikke at det engang er noe å diskutere. Har dere noen gang sett at mål er blitt annulerte når en keeper skyter ballen inn i en rusende spiss selv om den treffer armen hans? Nettopp.

 

Det som derimot kan diskuteres er om det var offside i forkant av målet dems. Ikke gjennomspillet til Berba, men ett eller to trekk i forkant. Jeg har ikke fått sett noen flere repriser enn de jeg så i kampen, men jeg synes den virket tvilsom. Noen som har link? Det må dog sies at de fortjente målet, men det var deres egen udugelighet som gjorde at de ikke vant.

Link to comment
Share on other sites

Den regelen blir vel praktisert ut fra hvor handa er? Dersom handa til Walcott i dette tilfelle hadde hindret mål, så regner jeg med det hadde blitt blåst for hands?

 

Det er riktig. Problemet med den regelen er at noen praktiserer den, og noen ikke. Dommeren så absolutt ikke hva ballen traff, og linje dommeren hadde nok med å holde følge med Walcott.

 

Det skjer ofte at det dømmes frispark/straffespark når ball søker hånd, hvertfall når det er til så hinder, eller fordell for det ene laget som akkurat hånda til Walcott var. Jeg turte ikke juble før jeg så at dommeren dømte mål, da jeg var sikker på at det skulle bli blåst!

 

Når det gjelder målet til tottenham, så kan jeg ikke si jeg har sett noen offsider der. Ikke par trekk før berba eller etter, så den er grei. Når det gjelder link, så koster det 500kr for et år via Arsenal.com. Det er det vel vært. så gå for det, eller betale 50 kr i måneden.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham er en bakgårdklubb bokstavelig talt.

De er i skyggen av den suksessrike naboen.

 

Målet til Walcott var ikke hands, men derimot frisparket som Arsenal fikk (Traore`s mesterverk) var straffe. Fellinga var innenfor 16-meteren.

 

Ballen var uten tvil innom hånda før den gikk forbi Cerny. Det kan ingen si noe på. Når det gjelder frisparket som burde vært straffe, så var dette utenfor 16-meteren. Man må kunne se realitet selvom man er supporter.

 

Tottenham hadde absolutt fortjent et mål til, men dyktighet fra Fabianski og udyktighet fra spurs gjorde at det ble 1-1.

 

Her tar du ganske feil på mange punkt. Målet til Arsenal var helt klart innom hånda, men det var ikke hands. Hadde det vært hands så hadde målet vært annulert. Frisparket Arsenal fikk var også helt klart feil. Det var helt klart innenfor 16-meteren.

Link to comment
Share on other sites

Alltid kjekt når Spudz taper Daniel, men i dag hadde eg heller sett at dei klarte å få poeng mot Chel$ki, frykter at dei vil bli meget sterke utover våren.

Link to comment
Share on other sites

Tottene er 4 poeng fra nedryksposisjon. Siden de flyr så høyt for tida, så lurer jeg egentlig på om de innser dette selv? Ramos og noen seire har jo tent håpet på Sheit hard Lame. Hadde ledd godt hvis de er blandt de 3 siste når sesongen er over :o. Uefa cup spill tror jeg de kan se langt etter, selv om de forsterker i januar.

Link to comment
Share on other sites

Tottene er 4 poeng fra nedryksposisjon. Siden de flyr så høyt for tida, så lurer jeg egentlig på om de innser dette selv? Ramos og noen seire har jo tent håpet på Sheit hard Lame. Hadde ledd godt hvis de er blandt de 3 siste når sesongen er over :o. Uefa cup spill tror jeg de kan se langt etter, selv om de forsterker i januar.

 

Har hørt rykter frå sikre kilder om at Buffon, Messi, Rio Ferdinand og Ronaldinho er på vei til Shit Fart Lane.

Så dei vil nok kome med ein kjempespurt og kapre ein CL-plass

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...