Jump to content

2005.10.02 Birmingham H


Andain

Recommended Posts

birmingham.gif

Arsenal - Birmingham

Highbury, Søndag 2 oktober klokken 14:30

 

Lagoppstilling :

Arsenal : Lehmann, Lauren, Toure, Campbell, Cole, Hleb, Fabregas, Silva, Pires, Ljungberg, Reyes. Innbyttere: Bergkamp, Van Persie, Flamini, Cygan, Almunia.

 

Birmingham : M. Taylor, Tebily, Cunningham, Upson, Clapham, Pennant, Johnson, Clemence, Gray, Pandiani, Heskey. Innbyttere : Forssell, Lazaridis, Vaesen, Painter, Aluko.

 

Dommer:

Chris Foy (St Helens)

 

TV kanaler:

SuperSport 7 SA

Diema 2

SKY Sports 1

C+ Blauw

C+ Deporte 2

Sport 2 HU

Diema 2

ART Sport 2

Sky Sport IT 3

SuperSport 2

TPS Foot

C+ Scandinavia

MegaSport

ART Sport 2

C+ Deporte 2

Sport TV

 

Radio/TV streams via nett:

Guangdong

Soccer Frequency Channel

PPLive

 

Skader/suspendert:

Thierry Henry (skadet)

Gilberto (skadet)

Philippe Senderos (skadet)

 

Tidligere møter:

15.05.2005 Birmingham 2-1 Arsenal

04.12.2004 Arsenal 3-0 Birmingham

 

Før avspark:

Vi har frem til denne kampen 9 strake seirer hjemme på Highbury men får nok hard motstand av Birmingham i denne kampen. Gjestene har etter sine første 3 bortekamper enda tilgode å tape på fremmed gress, men det skal nevnes at dem kun står med 1 seier sålangt denne sesongen. Sist gang Birmingham gikk seirende ut av en seriekamp på Highbury var i 1957 da dem slo oss 3-1.

 

Dette blir det første gjennsynet med Jermaine Pennant på Highbury etter hans overgang til Birmingham. Pennant har funnet seg godt til rette i sin nye klubb hvor manager Steve Bruce er full av lovord over sin nye høyrekantspiller. Sålangt har Pennant oppført seg eksemplarisk både på og utenfor banen, kanskje ikke så rart når Steve Bruce sier følgende "If Jermaine steps out of line again i'll hit him with a big stick". Det skal bli morsomt å følge duellen mellom vår egen Ashley Cole Vs Jermaine Pennant.

 

+ + + Konkurranse + + +

Hva blir sluttresultatet i denne kampen ? Send inn svaret via PM til undertegnede og bruk overskriften Svar på Quiz. Dersom det blir flere riktige svar, så vil den som sendte inn korrekt svar først bli annonsert som vinneren og få tilsendt en liten overraskelse i posten.

 

- Svar kan sendes inn via PM helt frem til avspark

- Kun lovt å sende inn et svar

- Ikke tillatt å endre på innsendt svar

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply
Denne kampen sitter jeg på North Bank. :o

 

Vil se:

Lehmann

Lauren-Toure-Campbell-Cole

Freddie-Fabregas-Gilberto/Flamini-Pires

Van Persie-Reyes

 

Benk: Flamini/Gilberto/Song,Almunia,Clichy,Hleb,Cygan

21941[/snapback]

Hvis du bytter Hleb og Pires har du laget søndag! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på grusing mot Birmingham jeg! ;)

Jeg tror at det kommer til å bli enveiskjørt, og det er ikke mot Lehmann iallefall. Enkel seier for Arsenal. Men heller ikke så veldig lett heller, men ca. 61 - 39% i ballbesittelse i slutten av kampen?

 

 

LAGET:

---------------Lehmann--------------

Lauren---Toure---Campbell---Cole

Ljungberg-Gilberto-Fabregas-Pires

---------v.Persie-----Reyes---------

 

Det blir vel helt klart det laget tror jeg.

 

 

BENKEN:

Almunia--Clichy--Flamini--Hleb--Quincy

 

Wenger vraker nok ikke Bergkamp til fordel for Quincy. men det hadde jeg gjort.

 

 

TIPSET:

Wenger må bruke byttene tidligere enn han pleier, og det kanskje ikke etter 60 min. iallefall. Og han må da sette Quincy inn til bakdel for Pires, og Reyes må gå ned og da blir det Quincy og van Persie på topp, og det må sjekkes om det funker også! Men akkurat det er det lite trolig at Wenger gjør, men jeg ville gjort det. Hvis han ikke velger å bytte Quincy --> Pires så må han la Clichy få sesongdebuten også det til bakdel for Pires. Men det er heller ikke så profft av meg å bare bestemme FØR kampen at Pires skal byttes ut. Men han er ikke i form, og jeg ville kanskje ha begynt med han på benken også...

 

 

RESULTATET:

3-0 eller 2-0

 

Reyes

v.Persie

Cole

Link to comment
Share on other sites

LAGET:

---------------Lehmann--------------

Lauren---Toure---Campbell---Cole

Ljungberg-Gilberto-Fabregas-Pires

---------v.Persie-----Reyes---------

 

Det blir vel helt klart det laget tror jeg.

 

 

BENKEN:

Almunia--Clichy--Flamini--Hleb--Quincy

 

Wenger vraker nok ikke Bergkamp til fordel for Quincy. men det hadde jeg gjort.

21990[/snapback]

 

Men så har det seg slik at hverken Gilberto eller DB10 ser ut til å rekke kampen. Dette åpner nok for Flamini-Fabregas og Quincy inn på benken.

Gilberto and Bergkamp unlikely to return for Blues game

 

Får håpe Quincy får litt mer enn 10 minutter på å vise seg fram. Og Song kommer nok på benken igjen. Han vil nok også få seg noen få minutter på slutten. Ellers skal ikke Birmingham kunne klare å gi oss altfor mye vanskeligheter bakover, hvis back-fireren har dagen, og Francesc og Flamini (The double F's of Arsenal ;)) kan klare å spille slik vi vet at de kan.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på grusing mot Birmingham jeg! :angry:

Jeg tror at det kommer til å bli enveiskjørt, og det er ikke mot Lehmann iallefall. Enkel seier for Arsenal. Men heller ikke så veldig lett heller, men ca. 61 - 39% i ballbesittelse i slutten av kampen?

21990[/snapback]

 

Jeg håper du har rett. Men jeg for min del er glad for hver seier vi får. Synes vi har fått mye ut av en periode med mye skader. Og mest på vilje og et meget godt forsvar. I fjor var forsvaret vår akilleshæl så jeg ser med glede frem til angrepet er på plass.

Tror ikke på grusing, men tror på seier.

Laget bør bli:

Lehman

Lauren Toure Campbell Cole

Ljungberg Fabregas Flamini Pires

v.Persie Reyes

 

Benk

Almunia, Cygan, Hleb, Clicy, Lupoli, Quincy

(Gilberto er jo selvskrevet, men sliter med skade og kan vel bli spart, de unge gutta ordner dette uansett, tipper jeg)

Link to comment
Share on other sites

Laget bør bli:

Lehman

Lauren Toure Campbell Cole

Ljungberg Fabregas Flamini Pires

v.Persie Reyes

 

Benk

Almunia, Cygan, Hleb, Clicy, Lupoli, Quincy

(Gilberto er jo selvskrevet, men sliter med skade og kan vel bli spart, de unge gutta ordner dette uansett, tipper jeg)

22013[/snapback]

Voldsom benk du har :angry: Tipper Lupoli ikkje sit der.

Ellers har du nok for det meste rett i laget, men Gilberto spelar nok. Er også spent på kva Wenger gjer med vingane. Einaste plassen vi har "luksusproblem" for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Gilberto og Bergkamp er ute så ser laget langt mer spennende ut! :angry:

 

--------------Lehmann--------------

Lauren--Toure----Campbell--Cole

Ljungberg-Flamini-Fabregas-Pires

--------v.Persie-----Reyes---------

 

Bytter: Almunia--Clichy--Song--Hleb--Quincy

 

Kunne kanskje for første gang prøvd med Hleb på plassen som jeg har satt opp til Flamini?

Link to comment
Share on other sites

Gilberto usikker i henhold til Wenger. Det betyr han spiller. :angry:

 

Vanskelig kamp men vi må vinne her.

 

Laget

 

Lehmann

 

Lauren Toure Campbell Cole

 

Ljungen Fab Gilberto Hleb

 

VP Reyes

 

2-0 til oss

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Så var det Birmingham ja, synes de har er et LIIIITE psykisk overtak på oss, siden vi tapte siste kamp mot dem. Men jeg tror/håper/vet at vi vinner denne kampen :angry:

Håper på mye vakker fotball:D Ooog et Arsenal lag på goood vei mot sitt beste B) Gilberto og Bergkamp rekker visst ikke kampen, men da tror jeg nok det blir Flamini og Fabregas sentralt, men svensken og Pires på hver sin kant :D På topp tror jeg nok det blir V.Persie og Reyes, men håper også ar Quincy får komme innpå litt tidligere enn vanlig :P Håper også at Song for en sjanse, så jeg kan se litt av hva han er god for ;)

 

Hadde vært deilig med Arsenal-seier, mens Chelski fikk bank av Liverpool.... :D

Link to comment
Share on other sites

Med henry, senderos, henry og gilberto ute, blir laget sånn:

 

Lehmann

Lauren Kolo Sol Ashley

Freddie Flamini Cesc Pires

v. Persie Reyes

22059[/snapback]

 

Skulle kanskje ha stått "Bergkamp" der som Henry står den siste gangen eller? :D

 

Men vi kommer til å spille pen fotball og kampen kommer til å bli morom å se på. Spesielt for AFC-fans! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Jeg skal ikke være særlig kravstor, men det forventes 3 poeng her!

Så absolutt! Vi kan revansjere for tapet sist sesong.

B`ham mangler mange spillere.....så jeg går for 5-0.

22051[/snapback]

 

 

Kravstor du Oskar, nei da, langt i fra.. :angry:

Tilsvarende kamp i fjor vant vi 3-0, den husker jeg godt da jeg var der.

Men vi tapte vel imidlertid bortekampen ja, så 5-0 høres helt ok ut. :D

Link to comment
Share on other sites

Håper og tror at Arsenal skal dra i land tre velfortjente poeng. Men jeg er sikker på at dette ikke blir noen lett kamp.

 

Laget bør se slik ut:

 

Lehmann

Lauren - Toure - Campbell - Cole

Ljungberg - Gilberto/Flimini - Fabregas - Pires

Persie Reyes

 

Hadde vært gøy med innhopp av Quincy og Clichy.

 

Tips: 2-0

Link to comment
Share on other sites

SÅ lenge Alexander Hleb er på banen er det ingen tvil om at vi vinner. Makan til fotballspiller har jeg sjeldent sett. Mine damer og herrer.. Han kommer til å bli stor. Så noen feks da han dro innover i banen finta 3 pers å la en fin pasning inn i feltet. Det er magisk. La han dribble så kommer måla garantert mot Birmingham

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Denne kampen vinner vi, uansett hvem vi har på banen. Tror AFC, både som lag og plass for plass er mye strekere enn 'Brum', og hvis spissene våre finner igjen litt effektivitet får Bluesfansen en lang og tung reise nordover igjen.

Link to comment
Share on other sites

SÅ lenge Alexander Hleb er på banen er det ingen tvil om at vi vinner. Makan til fotballspiller har jeg sjeldent sett. Mine damer og herrer.. Han kommer til å bli stor. Så noen feks da han dro innover i banen finta 3 pers å la en fin pasning inn i feltet. Det er magisk. La han dribble så kommer måla garantert mot Birmingham

22080[/snapback]

 

Det er synd å si det, men du kan ikke basere et lag på èn spiller! Og iallefall ikke en nyinnkjøpt spiller mener jeg. Men Hleb er og blir sesongens beste kjøp i PL. GARANTERT!

Og uansett så er ikke Hleb spilleren som avslutter. Han er mer en som gir nydelige, målgivende pasninger. ;)

Link to comment
Share on other sites

SÅ lenge Alexander Hleb er på banen er det ingen tvil om at vi vinner. Makan til fotballspiller har jeg sjeldent sett. Mine damer og herrer.. Han kommer til å bli stor. Så noen feks da han dro innover i banen finta 3 pers å la en fin pasning inn i feltet. Det er magisk. La han dribble så kommer måla garantert mot Birmingham

22080[/snapback]

 

Det er synd å si det, men du kan ikke basere et lag på èn spiller! Og iallefall ikke en nyinnkjøpt spiller mener jeg. Men Hleb er og blir sesongens beste kjøp i PL. GARANTERT!

Og uansett så er ikke Hleb spilleren som avslutter. Han er mer en som gir nydelige, målgivende pasninger. ;)

22102[/snapback]

Det er på ingen måte det jeg prøve å si. Jeg mener bare at Hleb har og vil etterhvert få en enda viktigere rolle i Arsenal. Hleb kan i år være et stort bidrag til Evt Cl trofee. Han har det spesielle som Arsenal har manglet de siste sesongene. Han har evnen til å åpne et hvilket som helst forsvar med 1 pasning. Vent å se min kjære gutt.... Hleb kommer til å regjere fotballen fremover

Link to comment
Share on other sites

SÅ lenge Alexander Hleb er på banen er det ingen tvil om at vi vinner. Makan til fotballspiller har jeg sjeldent sett. Mine damer og herrer.. Han kommer til å bli stor. Så noen feks da han dro innover i banen finta 3 pers å la en fin pasning inn i feltet. Det er magisk. La han dribble så kommer måla garantert mot Birmingham

22080[/snapback]

 

Det er synd å si det, men du kan ikke basere et lag på èn spiller! Og iallefall ikke en nyinnkjøpt spiller mener jeg. Men Hleb er og blir sesongens beste kjøp i PL. GARANTERT!

Og uansett så er ikke Hleb spilleren som avslutter. Han er mer en som gir nydelige, målgivende pasninger. ;)

22102[/snapback]

Det er på ingen måte det jeg prøve å si. Jeg mener bare at Hleb har og vil etterhvert få en enda viktigere rolle i Arsenal. Hleb kan i år være et stort bidrag til Evt Cl trofee. Han har det spesielle som Arsenal har manglet de siste sesongene. Han har evnen til å åpne et hvilket som helst forsvar med 1 pasning. Vent å se min kjære gutt.... Hleb kommer til å regjere fotballen fremover

22105[/snapback]

 

Ja, vi må ikke se bort fra de der!

Men Arsenal mangler ennå en skikkelig "sterk" sentral midtbane. Det er Ballack som er bosman neste år!

Men Hleb kommer til å slå skikkelig an, og han har allerede vist en del av det han kan. Men han har mye mer innabords enn det han har vist også! Blir spennende å se ham mot vårt kjære Noreg!

Men tilbake til Arsenal(!): Ja Hleb tilfører mye løpskraft og finter og sånne ting til laget. Og han hater å gå når han spiller. Når han får ballen i føttene så begynner han å løpe og setter fart på ballen. En perfekt spiller for Arsenal! men jeg har lagt merke til at han har problemer med nedtak og mottak av ball... Og det er veldig dårlig av en så god spiller, å være svak i det. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen som har fått opp noe lag eller hvem som skal være med allerede?? :ph34r:

22140[/snapback]

 

Troppen:

Arsenal: Lehmann, Almunia, Lauren, Eboue, Cole, Clichy, Campbell, Toure, Cygan, Gilberto, Flamini, Fabregas, Song, Pires, Ljungberg, Hleb, Reyes, Bergkamp, Van Persie, Owusu-Abeyie.

 

Birmingham: Taylor, Vaesen, Cunningham, Upson, Clapham, Pennant, Johnson, Tebily, Gray, Heskey, Forssell, Pandiani, Lazaridis, Clemence, Melchiot, Aluko, Painter, Howland, Till, Oji.

 

Lagoppstillingen offentliggjøres 30 minutter før kampstart

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...