Jump to content

2005.10.02 Birmingham H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply
Guest tretten06

Det er vel fordi vi har det mest inneffektive angrepet i verden for tiden. Henry har vært ute lenge nå, men er fortsatt topscorer, foran Sol og Cygan :blink: . All honør til Reyes som løper milevis, men når scoret han sist? Vi har allerede tapt gullet i år pga manglende evne til å avslutte alle angrepene vi leker oss til. Føler det faktisk litt pinlig at vi må brenne et straffe, spille mot 10 mann i 1 1/2kamp, ha Reyes, Bergkamp og RvP på banen og bare klare 1-0 mot Birmingham.

Uff jeg håper forandringen kommer, FORT, og at vi snart knuser et lag 4-5 0, for slik vi fremstår nå, er vi pinlig svake foran mål... :)

Link to comment
Share on other sites

Ka skjer med å sette ballen i mål? Avslutningstrening må til no. Forhåpentligvis sporar målet vårt til eit større ønske om å avslutte, om enn frå litt lengre hold. Ein treng ikkje alltid ha perfekte skudd for at dei skal gå inn nemlig - men ein må skyte for at den skal gå inn.

 

Elendig første 25 minutter, men etter utvisninga er det kun ett lag på bana. Svakt av oss å ikkje sette inn mål på alle sjansane vi hadde, og den dominansen vi hadde. Som vanlig skal vi gå ballen i mål. Maik Taylor var enorm i dag, og målet kunne han også ha tatt, men han var ikkje perfekt. Heldigvis.

 

Av våre spelarar vil eg framheve: Lauren og Ljungberg. Lauren var fenomenal i første omgang - litt meir anonym i andre - men han er trass alt back. Ljungberg løper mykje, og riktig. "Skaffer" utvisning og straffespark.

 

Skuffelsar er Hleb og Reyes. Det er greit at Reyes kjem til sjansar osv, men man må score skal man vinne. Mannen er ving - det er tydelig. Ingen målscorar. Hleb har etter en god start falma meir og meir av. Alt for ineffektiv i stilen, for mykje på tvers og fiksfakserier i steden for det enkle. Mistar dessverre for ofte ballen. Resten av laget gjer ein god kamp (Noko Reyes også gjorde forsåvidt) og vi vinner fortjent. Ingen krise dette her. Det ville vert mykje verre om det var ein jamn kamp som vi vann 1-0.

Link to comment
Share on other sites

Så kampen fra det 25. minutt. Fikk ikke se det røde kortet, men straffemissen til Pires. Følgende kan i grove trekk oppsummeres:

 

- Laget skaper muligheter på løpende bånd. Effektiviteten er for dårlig, burde ha blitt en komfortabel seier.

- Ikke overrasket over straffemissen til Pires. Var vel omtrent en blåkopi av tidligere straffer.

- Wenger gjorde det riktig med tidlige bytter. Det er ikke noe selvfølge.

- Største (og eneste) skuffelsen er Hleb. Ikke mye å rope hurra for. Ser ut til at han trenger godt med tid. (Det gjorde jo også Bergkamp og Henry, så håpet er garantert tilstede).

 

Alt i alt så var tre poeng det viktigste. Ingen skader eller kort i dagens kamp. Nå blir det en pause til neste ligakamp mot WBA. Håper at vi unngår skader i de kommende landskampene.

Link to comment
Share on other sites

FANTASTISK! :blink:

Dette er en komplett kamp av absolutt ALLE spillerne på Arsenal!

 

Både straffen og det røde kortet er helt rette av dommeren. Men hvis jeg ikke husker helt feil så fikk Birm'ham spilleren ikke gult engang på straffe-fellinga!

 

han der Taylor i målet til bortelaget var så god at det var en plage! Alle de skudda til Josè, og INGEN inn i den forbaskede nota! Også Pennant var veldig bra, og viser at han faktisk kunne blirr bra i Arsenal også hvis han ikke hadde rota seg sånn bort. Han passer inn i stilen til ARsenal og er kjapp og teknisk.

 

 

Spillervurdering:

 

Lehmann:

Fikk ikke av det meste med skudd mot seg og målet i dag. Men av det han fikk så rydda han det bort på en mesterlig måte!

Poeng: 5+

 

Lauren:

Hadde i dag den kampen jeg ventet på, og i dag fikk han sitt gjennombrudd for meg! Han var veldig god både defensiv og offensiv! Strålende fotball av kameruneren i dag!! En av banens beste!

Poeng: 7

 

Toure:

Gjodre en komplett men også enkel kamp. Han roter seg ikke bort og han bare gjør det enkelt mot et relativt enkelt lag...

Poeng: 6

 

Campbell:

Fikk jo også en ganske enkel jobb. Men det han gjør er veldig bra og positivt. Han la også noen bra pasninger frem mot spissene, og det er viktig når du er midtstopper; at du har en grei pasningsfot, og kan legge baller fremover!

Poeng: 6,3

 

Cole:

Gjorde en av sine beste kamper så langt i år! Etter min oppfatning så er han over alt på den venstresida. Han løper og løper, frem og tilbake. Og han er både venstre; -back, -ving, og spiss. Og det er veldig bra av han!

Poeng: 7,1

 

Hleb:

Var usynlig til tider, men når han ble synlig igjen så spite han perfecto! Han har noen dragninger som jeg bare blir sittende å måpe til, og han finter så konge at det er helt vilt! Når han kommer inn i laget sånn 100% så kommer han til å bli en av Arsenal, og PL's beste spillere! Men som jeg har sagt: Han har ennå problemer med mottakene.

Poeng: 5,4

 

Gilberto:

Spilte også en ganske usynlig rolle som vanlig. Men viser også teknikk av og til. Spiler bra, og spiller også (kanskje) tross en skade. Fullfører kampen greit og fint!

Poeng: 5,5

 

Fabregas:

Er helt klart en av banens beste i dag!! Det herlige pasninge han legger fremover mot spissene da: De er jo OVERNATURLIGE!!! For en følsom fot. Allerede i 18-års alderen! Nei denne gutten er stor asså! Han spiller strålende, og etter det jeg så så mista han ikke ballen EN gang! Og han har egentlig et par målgivende pasninger til f.eks Reyes, men Taylor var god...

Poeng: 7,3

 

Pires:

Fullfører en god kamp og begynner kanskje å finne igjen formen. Men å bomme på straffe...er nesten for gæli. Ballen triller nesten inn i midten av målet, og er enkel å blukke for B'ham keeperen. Men han er godt med i spillet, og var etter min mening veldig bra i dag, men straffen svekker ham!

Poeng: 6,5

 

Van Persie:

SCORER! ...Ikke minst, og spiller bra og er godt med i spillet. Er kanskje for kort innpå til en bedre vurdering.

Poeng: 6

 

Ljungberg:

Er også kanskje med i en av Highbury's beste i dag. Han løper og løper og løper. Og som sagt; det er så sinnsykt viktig for en fotballspiller! Han legger opp til et par av de beste sjangsene "vi" hadde, og ikke minst laga straffen og det røde kortet! Og jeg trekker tilbake den teorien om at Ljugberg-spiss ikke funka...

Poeng: 7,1

 

Bergkamp:

Fikk ikke skikkelig komme inn i spillet, og virket litt treig i forhold til når Ljungberg hadde spiss plassen, og jeg trodde at det kom til å koste seieren for oss. Men det gikk nå godt så jeg kan ikke si så mye da... Men han har ennå det lille gullkornet på tåspissen, så det blir bare til å vente på sånne stunder som kommer som f.eks mot Thun!

Poeng: 5,2

 

Reyes:

Tror jeg at blir banens beste etter dagen i dag! Han løper og løper og har en veldig kondisjon, og det er så viktig! Men DEN teknikken han har da! Det er så vilt, så vilt! De sinnsyke nedtakene han har og sånt da. Han EIER jo det andre lagets forsvar! (Jeg uttrykker meg nok på feil måte nå, men det er ikke så lett å begrense det positive på en så god spiller) Han er for øyeblikket PL's beste spiss, vil jeg si!

Poeng: 7,5

 

 

En PERFEKT kamp av gutta. Men jeg må faktisk gi credit til Taylor i B'ham målet for en sinnsyk innsats! Pires skulle hatt to mål, men ble redda på grunn av syke redninger av ham, også Reyes hadde vel (i 1. omgang iallefall) "bare" 11 skudd på mål som ble redda av han. Ljugberg hadde et bra skudd etter et fantastisk forarbeid av Reyes et skudd som jeg i 10 sekund trodde var inne, men som også ble redda. Men så var det vårt kjære MÅL! Haha, da blir han igjen helt på bærtur selv om det var en liten flikk fra en Birmingham-spiller...

 

FORTSETT SÅNN GUTTA', SÅ FÅR DERE SJANGSEN PÅ SERIEGULLET :D ...igjen. :)

Link to comment
Share on other sites

Oppe i alt dette her skal man også nevne Mark Taylor. .

22196[/snapback]

 

Ja fy SØREN for en jobb han gjorde. Jeg må nesten si at jeg følte litt med han når han gikk, (etter kampen) mot målet for å hente håndkledet sitt og virket en smule på gråten... Jeg har ikke sett så mange redninger av det kaliber han gjorde i dag på en kamp, og så kjapt etter hverandre, og kanskje av en gammel keeper også... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Enig med alle her i at Reyes er i knallform!! Det at han jobber og jobber, er helt fantastisk å se. Synes han virker så mye mer...moden og selvsikker nå. Herlig å se på :)

 

Keeper'n til Birmingham...han var fantastisk!! Fikk unna alle ballene vi sparket på mål, utenom selve målet...litt ironisk egentlig :blink: Men synes absolutt at han gjorde en bra jobb!

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde store forventninger til Hleb når han ble kjøpt. Men han har skuffet meg stort! I dag var han helt elendig. Ballmottak er dårlig, pasningene går for det meste rett i en motstander i farlige posisjoner, dvs når vi er på vei fremover laget og er i ubalanse. Dette skaper kontringssjanser for motstanderen. Dessuten virker han foreløpig for lett og veik. Jeg tror han kommer sterkere men trenger nok litt tid på seg. Pr nå er han på langt nær god nok for førsteelveren.

 

Bruk i stedet Ljungberg på kanten og la Bergkamp eller Van Persie spille sammen med Reyes. Når Henry kommer tilbake, bør imidlertid Reyes dyttes ned på venstrekanten.

Link to comment
Share on other sites

RuneC:

Det som er med Hleb er at han ikke har fått spille i den posisjonen som, jeg da, tror at han liker og passer best til: Sentral midtbane, eller tilbaketrukken spiss... Jeg tror at han må få prøve seg litt i andre posisjoner før vi kan dømme han! Men jeg er forsåvidt enig i at han kanskje har vært litt skuffende.

 

Reyes er og blir en stor spiller, og han løper og løper, har en enorm fart, han har sykt bra teknikk, han har et veldig initiativ, gir seg ikke når han blir stoppet osv. Jeg kan fine ganske mange sånne betegnelser om Reyes hvis jeg bruker litt tid!

 

Men allikevel: Jeg savner Thierry Henry!!! (Noen som vet hvos lenge han har vært ute nå i de 4-6 ukene han skulle være ute?)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

En ting ble bekreftet i denne kampen, Jose Antonio er for tiden i VERDENSKLASSE.

Maken til kreativitet og arbeidskapasitet skal man lete veldig lenge etter for å finne.

Mer eller mindre samtlige arsenal-sjanser ble skapt av denne mannen, enten dro han seg gjennom på egen hånd eller så kjippet og trikset han gjennom sine medspillere.

At han ikke scoret selv er intet annet enn et under (med navn Maik Taylor).

Klarer nesten ikke å vente på at spiss-samarbeidet Henry/Reyes skal komme i gang!!!!!

Link to comment
Share on other sites

En ting ble bekreftet i denne kampen, Jose Antonio er for tiden i VERDENSKLASSE.

Maken til kreativitet og arbeidskapasitet skal man lete veldig lenge etter for å finne.

Mer eller mindre samtlige arsenal-sjanser ble skapt av denne mannen, enten dro han seg gjennom på egen hånd eller så kjippet og trikset han gjennom sine medspillere.

At han ikke scoret selv er intet annet enn et under (med navn Maik Taylor).

Klarer nesten ikke å vente på at spiss-samarbeidet Henry/Reyes skal komme i gang!!!!!

22211[/snapback]

 

Helt enig med deg!

Og vi må bare hååååååååååååpe at Henry og Reyes klarer å spille mer sammen i år enn i fjor da! Men det skal de vel klare å gjøre også. Hvis de går rett sammen så blir det bokstavelig talt, LIVSFARLIG!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
En ting ble bekreftet i denne kampen, Jose Antonio er for tiden i VERDENSKLASSE.

Maken til kreativitet og arbeidskapasitet skal man lete veldig lenge etter for å finne.

Mer eller mindre samtlige arsenal-sjanser ble skapt av denne mannen, enten dro han seg gjennom på egen hånd eller så kjippet og trikset han gjennom sine medspillere.

At han ikke scoret selv er intet annet enn et under (med navn Maik Taylor).

Klarer nesten ikke å vente på at spiss-samarbeidet Henry/Reyes skal komme i gang!!!!!

22211[/snapback]

 

Helt enig med deg!

Og vi må bare hååååååååååååpe at Henry og Reyes klarer å spille mer sammen i år enn i fjor da! Men det skal de vel klare å gjøre også. Hvis de går rett sammen så blir det bokstavelig talt, LIVSFARLIG!!! :)

22213[/snapback]

 

 

Her har vi gått rundt hele sommeren og håpet på en ny verdensklasse-spiss (Robinho og Baptista), også befinner den perfekte makkeren til Henry seg allerede på Highbury.

Makan???

Ville ikke byttet bort Jose Antonio med noen av dem, defintivt ikke.

Link to comment
Share on other sites

En ting ble bekreftet i denne kampen, Jose Antonio er for tiden i VERDENSKLASSE.

Maken til kreativitet og arbeidskapasitet skal man lete veldig lenge etter for å finne.

Mer eller mindre samtlige arsenal-sjanser ble skapt av denne mannen, enten dro han seg gjennom på egen hånd eller så kjippet og trikset han gjennom sine medspillere.

At han ikke scoret selv er intet annet enn et under (med navn Maik Taylor).

Klarer nesten ikke å vente på at spiss-samarbeidet Henry/Reyes skal komme i gang!!!!!

22211[/snapback]

 

Helt enig med deg!

Og vi må bare hååååååååååååpe at Henry og Reyes klarer å spille mer sammen i år enn i fjor da! Men det skal de vel klare å gjøre også. Hvis de går rett sammen så blir det bokstavelig talt, LIVSFARLIG!!! :)

22213[/snapback]

 

 

Her har vi gått rundt hele sommeren og håpet på en ny verdensklasse-spiss (Robinho og Baptista), også befinner den perfekte makkeren til Henry seg allerede på Highbury.

Makan???

Ville ikke byttet bort Jose Antonio med noen av dem, defintivt ikke.

22214[/snapback]

 

Det har jeg ikke sagt heller. MEN: I fjor så så vi vel alle at Reyes og Henry ikke passte så veldig sammen. Desverre så gjorde de ikke det, men i år så har Reyes fått gjort seg kjent til den røffe spillestilen i PL, så nå kan det bli liv i Arsenal-leiren! Og hvis de får i hop så kan det også gjøre litt at Henry kanskje blir i klubben, hvis de kan bli "kamerater" og være god å bli en beryktet spiss-duo! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vi slår så vidt Birm'ham 1-0 hjemme mens Chelski knuser Liverpool 4-1 borte.. Huff

22186[/snapback]

Det er klart det ser litt stygt. Men kan ikke tenke slik, mener nå jeg. Husk at Chelsea hadde flaks mot oss og ennå mer flaks mot wigan. Den skulle de faktisk tapt. Og det er ikke sikkert liverpool er så gode som man tror, kanskje for eksempel west ham er like gode. Og hvis Liverpool er så gode er det greit de tapte. En konkurrent faller bak med hensyn til champ league plass neste år. Chelsea kan vi ta igjen uansett. Det er bare å slå de så er vi fem poeng bak.

 

Jeg syntes dette var en kjempeseier og det var en viktig seier. Vi sliter, vi har mange sjanser, men får ikke til å lage målet. Laget fremstår som mer og mer solid foruten akkurat det. Det er typisk et topplag å slite som vi gjorde med å skåre og så få marginene med oss og et heldig, men velfortjent mål. Og i tillegg har vi all grunn til å tro at vi vil bli sterkere ut over sesongen. Og i januar kommer det helt sikkert en eller to klassespillere til klubben.

 

Spillere jeg har lyst til å fremheve i dag var Lauren og Toure, syntes de både var trygge og kreative. Reyes er jeg som alle andre imponert av. Han jobber som en helt, men mangler noe i avslutningene, men det hadde han før og det kommer tilbake. Syntes Hleb er en god spiller, men svekker llaget ved å gå få for mye innover på banen. Dette syntes jeg Wenger skal ta tak i.

 

Nei kjære Richardinho, kos deg med seieren og ikke la deg deppe av at Chelsea vinner, synd å la det ødelegge opplevelsen av tre svært viktige poeng.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
En ting ble bekreftet i denne kampen, Jose Antonio er for tiden i VERDENSKLASSE.

Maken til kreativitet og arbeidskapasitet skal man lete veldig lenge etter for å finne.

Mer eller mindre samtlige arsenal-sjanser ble skapt av denne mannen, enten dro han seg gjennom på egen hånd eller så kjippet og trikset han gjennom sine medspillere.

At han ikke scoret selv er intet annet enn et under (med navn Maik Taylor).

Klarer nesten ikke å vente på at spiss-samarbeidet Henry/Reyes skal komme i gang!!!!!

22211[/snapback]

 

Helt enig med deg!

Og vi må bare hååååååååååååpe at Henry og Reyes klarer å spille mer sammen i år enn i fjor da! Men det skal de vel klare å gjøre også. Hvis de går rett sammen så blir det bokstavelig talt, LIVSFARLIG!!! :)

22213[/snapback]

 

 

Her har vi gått rundt hele sommeren og håpet på en ny verdensklasse-spiss (Robinho og Baptista), også befinner den perfekte makkeren til Henry seg allerede på Highbury.

Makan???

Ville ikke byttet bort Jose Antonio med noen av dem, defintivt ikke.

22214[/snapback]

 

Det har jeg ikke sagt heller. MEN: I fjor så så vi vel alle at Reyes og Henry ikke passte så veldig sammen. Desverre så gjorde de ikke det, men i år så har Reyes fått gjort seg kjent til den røffe spillestilen i PL, så nå kan det bli liv i Arsenal-leiren! Og hvis de får i hop så kan det også gjøre litt at Henry kanskje blir i klubben, hvis de kan bli "kamerater" og være god å bli en beryktet spiss-duo! :blink:

22215[/snapback]

 

 

Henry og Reyes kommer til å fremstå som veldig gode kamerater Helmik, vær du trygg!!!

Skikkelige buddies vil de være :D

Link to comment
Share on other sites

Hvis jose får avslutningene sine til å sitte, snakker vi om en angriper i verdensklasse.(det gjør vi forsåvidt allerede) :)

Kampen idag var egentlig ganske god fra vår side synes jeg, med unntak av de første 25. Etter det kjørte vi over B'ham, og vi kunne lett ha vunnet med flere mål. Forsvaret gjorde jobben sin, Jens også.

Jeg synes Cesc var den beste på midten, dette var liksom en kamp som passet han. Han hadde veldig mange gode pasninger. Gilberto gjorde jobben, det synes jeg egentlig Pires gjorde også. Jeg mener Pires gjorde en brukbar kamp, borsett fra at han skulle hattseg et mål eller to.

Hleb; sorry folkens, mannen var håpløs. Han trenger åpenbart tid til å tilpasse seg, og høyrekant er nok ikke posisjonen for han. Han har et fint driv med ball, og en glimrende dribler, men idag ble ihvertfall jeg veldig frustrert over dårlige pasninger som kom på feil tidspunkt.

Ljungberg er ikke Spiss av natur, men han sørget for en utvisning og skaffet oss et straffespark, så godkjent.

Reyes spiller veldig godt, men mangler liksom det helt siste. Kunne forøvrig hatt flere assist som følge av gode pasninger, men lagkameratene klarte ikke sette disse i nota.

Van Persie, hva kan jeg si, det han kommer inn og gjør var utrolig viktig. Det var muligens det første langskuddet vi hadde i kampen?

 

Men en god dag, og vi er ihvertfall med i klynga bak juksemakrene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle gjerne sett Hleb oppe på topp istedet for Freddie. Jeg tror Ljungberg har mer å gi fra sin kantposisjon, og Hleb er helt klart en tilrettelegger á la Bergkamp, bare det at han går mye mer med ballen. Hleb-Reyes tror jeg ville vært et smart trekk.

 

Uansett, vi ser potensialet hans, helt klart. Men som mange andre virker det som om han trenger tid på seg til å etablere seg, og tilpasse seg livet i England. Bare vent og se, så har vi snart "den hvite Ronaldhino" i verdensklasse også!

Link to comment
Share on other sites

Guest Willer

Deilig med 3 poeng! Var bekymret en periode for at det skulle ende med 0 poeng. Pleier jo ofte å bli sånn når man presser og presser...ikke får uttelling. Men heldigvis ordnet det seg!

 

Men jeg sitter med en følelse at det ikke er tilfelig. Når Henry er ute...har vi liksom ingen storscorere å velge og vrake mellom...

 

Reyes er jo ingen storscorer...mer en som skaper rom og muligheter

Bergkamp..tilrettelegger

RvP... slår til innimellom...men har tro på at han kan score 15-20 på en sesong

Ljungberg og Pires..ikke utpregede spisstyper men har bevist at de kan score

Quincy og Lupoli...tidligvis ikke god nok

 

Føler vi mangler en goalgetter...blir overrasket om vi ikke henter en i januar.

Link to comment
Share on other sites

Quincy og Lupoli...tidligvis ikke god nok

 

Føler vi mangler en goalgetter...blir overrasket om vi ikke henter en i januar.

22235[/snapback]

 

Hvis vi henter en goalgetter i januar, vil det bare ødelegge for sjansene til Lupoli og Quincy på a-laget. Jeg føler at vi bør satse på å utvikle både Quincy, Lupoli og Ryan Smith til å bli viktige brikker for oss. Lupoli kan score mye, men han trenger nok litt mer på fysikken før han er klar for førstelagsspill, Quincy bør kunne gi oss noe allerede, og Ryan Smith er også på vei. Jeg håper Wenger satser videre på disse, men der jeg mener vi trenger en ny spiller, er sentralt på midtbanen. Skade på Gilberto gir oss Flamini, Song og Cesc tilbake. Song har ikke imponert noen på reservelaget, Flamini vet vi kan spille bra, og det samme med Cesc. Men bare to midtbanespillere som vi vet kan prestere blir for lite. Nei, jeg sier få tak i Diop før Manu stjeler ham!

Link to comment
Share on other sites

En seier som satt langt langt inne. Et skudd fra VP var nok kontra 8

fra Reyes som alle treffer Taylor. Reyes var glimrende men avslutningene hans

er for dårlige.Reyes gjør Taylor god.

Her må det terpes avslutninger og rett valg.

Et par av skuddene kunne med fordel vært målgivende pasninger til spillere

i bedre posisjon. Jeg savner også Henry....

Med en avslutningprosent på 25% som ikke er høy hadde han hatt 2 mål

i går. Blir dette bedre har vi 2 av verdens beste spisser på laget.

 

En annen som imponerte meg var Fabregas. Han er så rolig og rutinert

at det er skremmende. Han samler opp baller og fordeler som en selvfølge.

Vår beste i går, med Reyes hakket bak.

 

Våre vinger skuffet meg mest i går. Var en stund usikker på om Hleb er

fargeblind da alle pasningene gikk til B'ham spillere. Etter 2 svake kamper bør

Hleb benkes. Sett VP på topp og Ljungen på høyre kant takk.

Link to comment
Share on other sites

En seier som satt langt langt inne... Reyes var glimrende men avslutningene hans

er for dårlige. Reyes gjør Taylor god.

22242[/snapback]

 

Ja, etter spill og sjanser burde Arsenal ha vunnet dette med 2-3 mål, og så er man avhengig av en lompe for å vinne. Det som bekymrer meg mest med Arsenal for tiden er derfor effektiviteten. Man er på sett og vis tilbake til perioden 98-01 i så måte. Mye fin fotball, men for dårlig uttelling. Som du skriver mmaelan, Reyes er veldig god i alt utenom avslutningene. Taylor var god (som andre her skriver var det jo ironisk at Arsenal skulle vinne på en feil fra banens bestemann), men du har rett i at Arsenal gjorde ham god ved å skyte mer eller mindre rett på ham hele tiden. Laget mangler med andre ord den siste lille 'touchen'. Synes også at tempoet i spillet har en tendens til å bli for dårlig i perioder.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...