Jump to content

2005.10.02 Birmingham H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply
Lehmann

 

Lauren

Toure

Campbell

Cole

 

Ljungberg

Flamini

Fabregas

Pires

 

van Persie

Reyes

 

 

Almunia

Cygan

Clichy

Hleb

Quincy

22148[/snapback]

 

Var det dagens offisielle lagoppstilling, eller ditt tips ?

Link to comment
Share on other sites

Dagens lagoppstilling, hentet fra Sky Sports:

 

1 Jens Lehmann

28 Kolo Toure

3 Ashley Cole

12 Lauren

23 Sol Campbell

7 Robert Pires

13 Aliaksandr Hleb

19 Gilberto

8 Fredrik Ljungberg

15 Francesc Fabregas

9 José Antonio Reyes

 

16 Mathieu Flamini

24 Manuel Almunia

11 Robin Van Persie

18 Pascal Cygan

10 Dennis Bergkamp

 

 

Med andre ord holder Wenger på Ljungberg som support striker i en slags 4-4-1-1 formasjon.

Link to comment
Share on other sites

Eg hadde helst sett at van persie hadde fått sjansen på topp sammen med reyes, men freddie leverte jo ein god kamp mot ajax. Godt å sjå at gilberto er fit igjen, håper han holder ut heile 90 min.

Link to comment
Share on other sites

Guest Emiren

Noen som har en link til hvor jeg kan se kampen live på internett? Hvordan finner jeg Guangdong? (har lastet ned PPLive og brukt dette flere ganger)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har en link til hvor jeg kan se kampen live på internett? Hvordan finner jeg Guangdong? (har lastet ned PPLive og brukt dette flere ganger)

22162[/snapback]

 

 

Kampen går direkte på PPLive:

pplive://pp1.pplive.com:8000/tracker?source={7d0f9a10-f9c3-4aae-a2d6-0e54639bc727}&type=udp&chnname=%E8%B6%B3%E7%90%83%E9%A2%91%E9%81%93&engname=soccer&tracker=udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive.com:8000;udpt://pp3.pplive.com:8000;

 

Beklager sent svar, ser kampen på Canal+

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars

Noen som har sett kampen? Ser utfra VG Live at det har vert en del som har skjedd med rødt kort og straffe til Arsenal som Pires bommet på.. ?'*`\'_

 

Drar vi ikke denne seieren i land så kan vi bare gratulere Chelsea med seieren i ligaen. Ser utfra referatet et Pennant har uppet seg på kanten?

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Har noen oversikt over hvor mange skudd Reyes forsøkte seg på i første omgang? Utrolig at han ikke fikk ballen inn. I tillegg et brent straffespark av Pires.

 

Etter en treg innledning, tok Arsenal totalt over utover i omgangen, noe som kuliminerte med rødt kort til Cunningham og straffespark. Fredrik Ljungberg og Reyes har vært de to store offensive spillerne i første omgang. Spesielt imponert over Ljungberg og måten han går på løp gang og gang igjen. Skaper fullstendig panikk i forsvaret til Brum.

 

Ingenting å utsette på laguttaket til Wenger så langt basert på prestasjonene. At ballen ikke har gått inn er bare tilfeldigheter og til dels uflaks og litt udyktighet i avslutningsfasen.

 

Jeg kan ikke skjønne at Birmingham skal klare å ri unna dette i førtifem minutter til..

Link to comment
Share on other sites

Pires er ikke i form, tenker ikke på straffemissen, men på spillet hans. Syntes ikke han presterer i det hele tatt.... Hvis det fortsetter i 2omg, bør han byttes ut ganske kjapt!!

 

Denne kampen vinner vi:) Har hatt 10 målsjanser, er sikker på at det blir mål til slutt.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Det virket som "one of these days" helt til van Persie kom inn.

Vi gjorde jo alt riktig, gang på gang, helt til vi skulle pisse ballen i mål....

Jeg sitter igjen med samme inntrykket som etter de siste kampene, Reyes er i kanonform og skaper sjanser på løpende bånd, helt til det siste sparket.

Utrolig deilig å se ballen gli inn i målet til slutt, det finnes fortsatt rettferdighet i verden.

Freddie og Kolo bidrar også vanvittig mye i dag.

Nå er det vel en landslags-helg som står for døren og da må man håpe at "big daddy" kan begynne å røre på seg igjen helgen deretter, fyttirakkern hvor jeg savner ham!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Deilig med seier :D Vi skaper og skaper, men når vi ikke klarer å få den ballen i mål etter så mange sjanser....da begynner nervene og gå litt i sving :P Men, synes vi spilte stortsett fin fotball idag, masse bra forover, skulle ønske Hleb skøyt litt oftere,men men det kommer nok;)

 

Jeg er fornøyd jeg:D Savner en Henry i aksjon, bare lengter etter den dagen han kommer på banen igjen, han er noe for seg selv :ph34r: MEN, det betyr ikke at laget klarer seg dårlig uten han ;) . Så lenge vi drar seieren i land, selvom det er med 1 mål, er jeg kjempe fornøyd :P

 

Never Seen A Team Like This....Arsenal B)

Link to comment
Share on other sites

Imponert over Reyes som løper og løper. Han jobber utrolig mye! Hadde også en haug av sjanser, så det er synd at han ikke fikk den i mål. :) Det blir en kamp hvor man tror at målet aldri kommer, men allikevel så viser laget tålmodighet og klarer å få pirket inn et mål! Utrolig viktig, både for tabellen, men også for lagmoralen.

Link to comment
Share on other sites

Guest pokerhatt

må nevne at Maik Taylor i gållen til Birmingham hadde en helt utrolig kamp, helt til målet. hahahahahahha. the irony of it all...

Er enig i at Reyes viser utrolig vilje og innsats, men det er tydelig at han ikke er en ren spiss. Avslutningene er ikke i toppklasse, men det er da ihvertfall positivt med avslutninger!

Link to comment
Share on other sites

Pires er ikke i form, tenker ikke på straffemissen, men på spillet hans. Syntes ikke han presterer i det hele tatt.... Hvis det fortsetter i 2omg, bør han byttes ut ganske kjapt!!

 

Denne kampen vinner vi:) Har hatt 10 målsjanser, er sikker på at det blir mål til slutt.

22171[/snapback]

Pussig....... Jeg mener Pires endelig begynte å vise sitt gamle jeg.... Dårlig straffe...

Ellers er jeg fryktelig imponert over Reyes!! Han har løpt mange km i dag!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...