Jump to content

2005.10.02 Birmingham H


Andain

Recommended Posts

Jeg er enig med deg i mye om reyes Paddy, og jeg er enig i at han passer bedre som venstreving enn spiss. Men så sier du at han ikke scorer mål............ Du kan vel ike ha glemt hvem som hadde den syke pangstarten av fjordårets sesong med (var det) et mål i hver kamp i 6 kamper. :rolleyes:

Men så er det ikke fjordåret nå... Og jeg er enig med deg. Men han er tvunget til å spille spiss så lenge TH14 er ute...)

22385[/snapback]

Og kva posisjon spelte Reyes på då? Vingen ;) Han er flinkare til å komme i riktig posisjon derifrå, og flinkare til å ta dei riktige valga. Det er greit at han speler spiss, han gjer ein finfin jobb, men han er best på kanten.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply
Guest jensemann
Jeg er enig med deg i mye om reyes Paddy, og jeg er enig i at han passer bedre som venstreving enn spiss. Men så sier du at han ikke scorer mål............ Du kan vel ike ha glemt hvem som hadde den syke pangstarten av fjordårets sesong med (var det) et mål i hver kamp i 6 kamper. :rolleyes:

Men så er det ikke fjordåret nå... Og jeg er enig med deg. Men han er tvunget til å spille spiss så lenge TH14 er ute...)

22385[/snapback]

Og kva posisjon spelte Reyes på då? Vingen ;) Han er flinkare til å komme i riktig posisjon derifrå, og flinkare til å ta dei riktige valga. Det er greit at han speler spiss, han gjer ein finfin jobb, men han er best på kanten.

22386[/snapback]

 

 

Beklager Paddy men det er positivt feil det du sier.

Reyes har vært fantastisk god i de kampene han har spilt som spiss i år, og blitt kåret til "man of the match" i nært sagt samtlige av de.

Han er utrolig dyktig til å ta de riktige valgene som spiss, noe som tre assist og ett mål egentlig forteller lite om.

Det er utrolig små marginer i denne rollen og målene kommer som sagt til å renne inn fremover.

Vent og se!!!

Henry/Reyes kommer nok til å bli verdens beste spiss-par i løpet av kort tid og da kommer du til å være GLAD. :X

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...