Jump to content

2005.09.24 West Ham B


Andain

Recommended Posts

21.gif

West Ham - Arsenal

Boleyn Ground, Upton Park, Lørdag 24 September klokken 16:00

 

Troppene :

West Ham : Carroll, Repka, Ferdinand, Gabbidon, Konchesky, Mullins, Reo-Coker, Benayoun, Etherington, Sheringham, Harewood, Zamora, Dailly, Newton, Bellion, Hislop, Collins, Cohen, Ward, Stokes, Noble, Ephraim.

 

Arsenal : Lehmann, Almunia, Lauren, Eboue, Cole, Clichy, Campbell, Toure, Cygan, Gilberto, Fabregas, Flamini, Song, Hleb, Ljungberg, van Persie, Reyes, Owusu-Abeyie.

 

Lagoppstilling :

West Ham : kommer

 

Arsenal : Lehmann, Lauren, Toure, Campbell, Cole, Ljungberg, Fabregas, Gilberto, Hleb, van Persie, Reyes. Innbyttere : Quincy Owusu Abeyie, Flamini, Clichy, Cygan, Almunia

 

Dommer:

kommer

 

TV kanaler:

SuperSport 3 SA

ART Sport 4

C+ Sport (Polen)

Sky Calcio 4

TPS Star

C+ Sport (Norge/Sverige/Finland)

 

 

Radio/TV streams via nett:

Guangdong (PPLive & PPStream)

Soccer frequency channel (PPLive)

Shanghai sports (PPLive & PPStream)

ESPN (PPStream)

 

Skader/suspendert:

Thierry Henry (skadet)

Robert Pires (skadet)

Dennis Bergkamp (skadet)

Philippe Senderos (skadet)

 

Forrige Sesong:

Ingen kamper mot West Ham

 

Før avspark:

West Ham har beseiret oss totalt 8 ganger tidliger hjemme på Upton Park, siste gangen de vant var 3 oktober 1999. Våre naboer i London kan vise seg å bli en vanskelig motstander, de har glimtet til i de seneste kampene med god hjelp av en scoringsulten Marlon Harewood på topp.

 

Jeremie Aliadière har så langt fått med seg tilsammen ca. 37 minutter for West Ham fordelt på 2 kamper som innbytter. Desverre er Aliadiere ute med skadet, som i værste fall vil medføre at han må ha en operasjon.

 

+ + + P r e m i e Q u i z + + +

Synes det var på tide med en liten quiz på forumet hvor vinneren belønnes med en liten premie. Quiz'en er veldig enkel, hva blir sluttresultatet i denne kampen ? Send inn svaret via PM til undertegnede og bruk overskriften Svar på Quiz. Dersom det blir flere riktige svar, så vil den som sendte inn korrekt svar først bli annonsert som vinneren og få tilsendt en liten overraskelse i posten.

 

- Svar kan sendes inn via PM helt frem til avspark

- Kun lovt å sende inn et svar

- Ikke tillatt å endre på innsendt svar

 

Til moderator(er) : Gi meg en tilbakemelding om dette ikke er greit (vet aldri om det er noen lover/regler imot dette).

 

** mere info kommer frem mot kampstart

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Har Aliadiere lov til å spille denne kampen? ville vært spennende å se ham mot Sol og Kolo.

 

Ellers vil dette bli en spennende kamp, et spennende londonderby, som kan bikke begge veier. West ham har vist bra spill til nå i år, men vi har ikke akkurat klart å overbevise på bortebane enda. Håper vi nå etter seieren mot Everton kan klare å finne igjen vinnerviljen og finspillet også på bortebane.

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp eg gleder meg til! Jeg tror at det kommer til å bli en veldig vanskelig kamp, og jeg håper ikke at "vi" undervurderer de. Fo da kan "vi" fort gå på en stor smell!

 

Men laget håper jeg på at blir dette:

 

---------------Lehmann---------------

Lauren---Toure----Campbell---Cole

Ljungberg-Gilberto-Fabregas-Reyes

-----------v.Persie---Quincy----------

 

Den spiss-duoen har jeg tro på, med god støtte av Reyes som kommer opp og ligger nesten som en litt tilbaketrukken spiss. Det synes jeg at virker ganske good!

 

Resultat-tipset er vel 4-2 til "oss"... :huh:

Jeg tror på en ganske målrik kamp med mange sjangser for begge lag!

Link to comment
Share on other sites

Føler meg veldig usikker på utfallet av denne kampen. I utgangspunktet skal Arsenal være favoritter over West Ham som er nyopprykket, men i lokaloppgjør blir jo som kjent kampene ubehagelig jevne.

 

Laget bør ikke være langt unna det laget som stilte mot Everton. Pires er trolig tvilsom takket være Phil

 

Tipper på 1-0 seier!

Link to comment
Share on other sites

Har Aliadiere lov til å spille denne kampen? ville vært spennende å se ham mot Sol og Kolo.

21161[/snapback]

 

Nei, utlånte spillere har ikke lengre lov til å spille mot moderklubbene sine. Siste sesongen dette var lov var da Pennant var på utlån til Leeds.

Link to comment
Share on other sites

West Ham er godt besatt, og har spillere jeg gjerne hadde sett i Arsenal-stallen.

21167[/snapback]

 

Kven? ;)

21171[/snapback]

 

Reo-Coker og Anton Ferdinand er spillere vi får høre mye om. Arsenal hadde spart noen pund på og hentet de allerede.

21264[/snapback]

Tja, talent er dei. Ikkje mykje meir enn det. Hadde ikkje fått mange kampane i Arsenal. Skulle vi dog spart penga på å hente dei no, burde vi ha henta dei i førre sesongen. No er West Ham i eliten, og PL-spelarar med engelsk opphav er IKKJE billige i samband med kvalitet. Det fins garantert like god spelarar til ein brøkdel av prisen på kontinentet.

Link to comment
Share on other sites

Reo-Coker og Anton Ferdinand er spillere vi får høre mye om. Arsenal hadde spart noen pund på og hentet de allerede.

21264[/snapback]

 

Helt enig! Reo-Coker har imponert meg når jeg har sett han! Ferdinand sies å være like stort talent som Rio... Wenger har vært flink til å snappe opp utenlandsk talent før de slår skikkelig igjennom, men ikke engelsk.. Defoe er vel siste eksempelet der... På tide å forandre på det, Wenger? ;)

Link to comment
Share on other sites

Reo-Coker og Anton Ferdinand er spillere vi får høre mye om. Arsenal hadde spart noen pund på og hentet de allerede.

21264[/snapback]

 

Helt enig! Reo-Coker har imponert meg når jeg har sett han! Ferdinand sies å være like stort talent som Rio... Wenger har vært flink til å snappe opp utenlandsk talent før de slår skikkelig igjennom, men ikke engelsk.. Defoe er vel siste eksempelet der... På tide å forandre på det, Wenger? ;)

21301[/snapback]

 

Da Defoe gikk fra West Ham var Wenger fullt klar over hans talent, men dette var i en periode Arsenal ikke hadde mye penger til disp samtidig med at vi hadde veldig mange angripere i klubben. Situasjonen er helt endret nå!

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange er skeptiske til kampen mot West Ham. Men kjære venner dere har ingen ting å frykte. Med to seire i vanskelige kamper etter tapet mot Boro er nok selvtillitten mye mer på plass. Når de andre gutta ser ryggtavla til Campbell på vei inn, sprer roen seg ytterligere. Vi må huske at det ikke er ferdigheter det skorter på, men det har vært selvtillitten som har vært problemet. Jeg skjønner ikke hvordan West Ham i det hele tatt skal demme opp for bølgene som vil komme langs kanten, for det er en forutsetning at det gjør. Og bak har vi englands beste midtstoppere og bak der en av verdens beste keepere.

Nei slapp av alle sammen. Dette vil gå bra.

Arsenal har klassespillere og de har nå selvtillitt til å vise sin klasse

Link to comment
Share on other sites

Reo-Coker holder vertfall samme nivå som flamini.

21304[/snapback]

Vil rangere dei omtrent likt ja. Prismessig vil det vere himmelvid forskjell dog.

 

 

Da Defoe gikk fra West Ham var Wenger fullt klar over hans talent, men dette var i en periode Arsenal ikke hadde mye penger til disp samtidig med at vi hadde veldig mange angripere i klubben. Situasjonen er helt endret nå!

 

Det var vel slik at Wenger kjøpte Reyes i staden for. Personlig har eg aldri skjønt opphausinga av Defoe. Bortsett frå eit par susarar av nokre langskudd har han vel ikkje vist SÅ mykje. Denne sesongen har han då også falt litt igjennom. Ikkje god nok som førstevalg hos oss i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

Reo-Coker har jeg ikke sett nok til å sammenligne ham med Flamini, men det jeg vet er at Falmini allerede har spilt 2 sesonger på toppnivå i Frankrike inkludert en UEFAcup finale og deretter en god førstesesong på et av balløyas og Europas beste lag. Reo-Coker har vel foreløpig et langt lerret å bleke før han kan vise til lignende... Syns det er tidlig å sette de to opp mot hverandre utifra hva de har prestert så langt.

Link to comment
Share on other sites

Det her kan det bli kamp av ja,men hvis laget spiller like godt som de gjorde mot Everton så blir dette piece of cake.Får håpe verdens beste spiller snart er klar igjen for arsenal ;)

 

West Ham har hatt en imponerende åpning,og de må ikke undervurderes,da blir det fort tap eller uavgjort.Vi får håpe på nye 3 poeng og at chelsea går på tap snart, jeg tror Chelsea vill tape en god del etter hvert,deres måte å delta i PL er serdeles unaturlig,urettferdig og ødeleggende for fotballen.

Link to comment
Share on other sites

Hiv innpå Quincy, DB10 og enten Robin eller Pires på benken, så starter vi enten med Reyes/Quincy på topp eller van Persie/Quincy og eventuelt Reyes på vingen. Men etter det Arsenal.com skriver, kan det hende vi blir uten både Freddie, Pires og DB10 mot West Ham.

Pires out and Ljungberg 'a big doubt' for West Ham trip

 

Da håper jeg det blir slik:

Lehmann

Lauren-Kolo-Sol-Cole

Hleb-Cesc-Gilberto-Reyes

van Persie-Quincy

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...