Jump to content

2005.09.24 West Ham B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply
Som tidligere leder i supporterklubben, og ikke minst etter å ha kjent Dag Solheim i godt over 20 år, hvor vi også har reist jevnt og trutt til England sammen, så var det i grunnen ganske kurant. Vi har hatt en "avtale" om meg i studio i lang tid, det måtte bare passe for begge parter.

21494[/snapback]

 

Hvis jeg forsto riktig er det et dårlig omen med deg på tv???

Du får holde deg hjemme fremover!! O_O

21496[/snapback]

 

Neida, på ingen måte. I 1994 endte det med tap, i dag ble det uavgjort, og i 2016 vinner vi! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

GUD; helbred Henry, så vi får fart på angrepet og blir i stand til å score igjen!!!

Det som irriterer meg mest, er at vi styrer ALT opp til 16-20 meter, men så er det bomstopp, famling og inefektivitet. Vi vant vel sjansestatistikken 16-5 eller noe sånt i dag, men hva hjelper det når INGEN virker i stand til å putte?

 

Håper managerteamet ser det åpenbare: Når transfervinduet åpner i januar, har man ikke noe annet valg; Bruk £ på en toppspiss! O_O

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på alle ungdomene i stallen, er jeg er klar over at det kan ta litt tid før spillet vil flyte like bra som for et par år siden. Vi må nok innse at Arsenal vil variere mye i prestasjoner denne sesongen og at den berømte offensive rytmen kun delvis vil sitte.

Det som derimot må gjøres noe med omgående, er at vi stadig prøver å løpe ballen inn i mål :angry:. Vi har nå spilt 6 ligakamper og har i løpet av disse kampene sikkert hatt over 20 situasjoner hvor man prøver en siste "dille-passning" i stede for å gå for avsluttning på mål.

Dette fører ofte til at motstanderen vinner ballen når vi er i ubalanse.

Vi må få avsluttet angrepene våre.

 

Ellers synes det er mye usakelig og sjokkerende suttring her. Hvilken verden er det enkelte lever i? Det er nesten fristende å sitere en av mine hatobjekter: If you are not happy, go and support Chelsea ;)

Link to comment
Share on other sites

Quincy var bra.... resten vil jeg prøve å glømme.......

21459[/snapback]

 

Bra og bra.. Har to muligheter som han roter bort grunnet elendig taktisk vurdering og flere hårreisende avleveringer. Hva var bra? Han løp raskt et par ganger uten å imponere noen spør du meg..

21469[/snapback]

 

Tar jeg ikke mye feil er dette Quincy sin første opptreden i Premier League, i mine øyne kom han inn som et friskt pust for laget. Som du sier valgte han et par dårlige løsninger, men helthetsinntrykket jeg sitter igjen med av Quincy er veldig bra. Så kan nok ikke si meg enig i ditt resume av Qunicy.

21471[/snapback]

 

Du tar nok feil der. Quincy startet kampen mot Pompey i fjor. Når det er sagt er jeg enig i at han likevel ikke har mye erfaring..

 

Har svelget noe av skuffelsen nå og sinnet har også lagt seg. Har fortsatt ikke så mye positivt å si om kampen bortsett fra at vi stort sett har god kontroll bak mot et lag som har scoret mange mål så langt i sesongen. Som noen har nevnt tidligere i tråden mangler vi helt samhandling i overgangsfasen og når spillere som Ljungberg eller Hleb skal føre ballen i kontringer er det nesten helt umulig å få god flyt.

 

Henviser forøvrig til min vurdering før kampen.

Link to comment
Share on other sites

Uavgjort borte mot West Ham er ikke dårlig, men tatt i betrakning at Chelsea fortsatt vinner og Arsenals dårlige start så er dette triste saker.

 

Laget er ikke å kjenne igjen med hurtige overganger og klikk klakk spill.

Arsenal har falt på et nivå som tilsier at vi skal være fornøyd kvalifiserer vi oss for CL neste sesong.

 

Enda verre er det at Hnery bivåner dette fra sidelinjen, og finner ut at han egentlig er for god til å spille for Arsenal!!!!!!!

 

 

Ellers var det hyggelig med Jørn i studio. Hna klarte seg utmerket, og gikk en heller fjollete Semb en høy gang. Gratulerer med opptreden Jørn!

(jeg fikk jo bange anelser når Jørn var i studio....husker for godt forrige gang og det kamputfallet!!).

21508[/snapback]

 

Neste gang blir det seier, Oskar. :angry: Og tro meg; Nils Johan er dønn seriøs.

Link to comment
Share on other sites

Neste gang blir det seier, Oskar. ;)  Og tro meg; Nils Johan er dønn seriøs.

21515[/snapback]

 

Men det får da være måte på å rakke ned på Arsenal uke etter uke av disse "ekspertene" :angry:

 

For Tjernås er det bare Chelsea, Chelsea...

Kan være enig i en del av hva Semb uttaler seg om, men han digger jo tydeligvis Manure og sier de vinner serien denne gang...hvert år, men det har jo ikke skjedd en stund nå! Så peiling har han liksom..

 

Til og med når vi gikk ubeseiret gjennom hele sesongen for 2 år siden var det ikke akkurat stor begestring i panelet. Bortsett fra Solheim da, men han har jo også blitt med på denne nedrakkingen i det siste. Er du supporter så er du supporter, å da får man legge "nøytralitet" til side en stund, og tørre å motsi "ekspertene" litt!

 

Greit at vi sliter i denne kampen og litt ellers, men vi er ikke så dårlige da!!

Når man sitter å ser på studiosendingen merker man at det Semb/Tjernås har stemplet Arsenal som et middelmådig lag bare fordi vi mangler Henry i noen kamper!?? Latterlig! I fjor spilte vi flere bra kamper uten han.

Skal vi liksom havne på 10. plass i år?? I don't think so..

 

Burde vel sendt denne klagingen til Canal+, men de tør ikke svare uansett! ;)

Link to comment
Share on other sites

Tjernås er nå en gang QPR supporter, Caribo.

 

Forøvrig så mener hverken Tjernås eller Semb det du skriver, men deg om det. Avslutningsvis; er det så utrolig mye å rope hurra for i øyeblikket?

21517[/snapback]

 

Vet Tjernås er QPR-fan, og jeg kan såklart ikke vite hva de sier når kamera er slått av, men i ut fra det de sier i studio og det vi ser på TV har de ikke akkurat satt Arsenal eller andre lag forsåvidt i et godt lys.

Jeg er heller ikke fornøyd med serieåpninga, men blir bare irritert når laget vårt og andre lag får mye unødvendig pepper av Semb/Tjernås.

De får holde seg til å analysere angrepspill og situasjoner i kampene (som de kan) og ikke sitte å diktere hvordan det skal spilles og hvor dårlig lagene er. Det får vi seere avgjøre!

 

Sitat, Semb: "Reyes, van Persie på topp, skremmer ikke meg" Hva er det for noe da?? :angry:

Er plutselig Henry vår eneste gode spiss nå da??

Pipa hadde en annen tone når Reyes var toppscorer i sesongåpninga i fjor!

 

Men, uansett det er MIN mening da, men jeg er den eneste?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at Reyes begynner å bli en av PL's mest skremmende angrepsspillere!! Og når Henry entrer matta så kommer det til å bli det beste spissparret i PL tror jeg! (Hvis Reyes spiller spiss da også?)

 

Jeg må jo si at det blir for dårlig med 0-0 mot et nyopprykka lag. Men W-Ham er eet godt lag og de er ikke minst farlige på kontringer. Så det er ikke allverdens å klage over, utenom ALT! Det eneste som var litt digg var at vår lille Owusu fikk prøve seg i slutten. Han gjorde seg respektert på den lille stunda av meg iallefall. Og han viser at han kommer til å være en stor trussel fremover i tida, og han må starte mot Ajax! Håper Wenger så at det hadde vært et godt trekk. Ellers så var ikke Reyes i toppform noe som heller nesten ingen var i går. Hleb, Quincy og Toure var de eneste som hadde dagen!

 

Men kan dere slutte å være så sytete...det er så irriterende når dere nesten sier at dere gir opp som AFC-supportere for et tap mot et lag som er GODT!!! :angry:

 

Og Andain: Er det snart klart for en ny kamp-tråd?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er heller ikke fornøyd med serieåpninga, men blir bare irritert når laget vårt og andre lag får mye unødvendig pepper av Semb/Tjernås.

De får holde seg til å analysere angrepspill og situasjoner i kampene (som de kan) og ikke sitte å diktere hvordan det skal spilles og hvor dårlig lagene er. Det får vi seere avgjøre!

 

Sitat, Semb: "Reyes, van Persie på topp, skremmer ikke meg" Hva er det for noe da??  :angry:

Er plutselig Henry vår eneste gode spiss nå da??

Pipa hadde en annen tone når Reyes var toppscorer i sesongåpninga i fjor!

 

Men, uansett det er MIN mening da, men jeg er den eneste??  ;)

21519[/snapback]

 

Jeg synes da på ingen måte at de "dikterer" hvordan hverken vi eller andre lag skal spille. Selvsagt hadde pipa en annen lyd i fjor på denne tiden, da var vi nemlig gode. Og jeg sa, og mente, akkurat det samme som Nils Johan, Reyes og VanPersie i går skremte ingen. Hverken før, under eller etter kampen. Vi ER IKKE gode for øyeblikket, det er ikke et fakta som kan skjules. Vi har em midtbane som er dårlig balansert. Som ekspertkommentatorer i studio må de faktisk forholde seg til det som er virkeligheten, og sannheten. For å si som Kenneth Fredheim sa etter kampen i går; "vi har jaggu ikke sett en virkelig god PL kamp denne sesongen"! Og det er jeg enig i.

 

Dette er på ingen måte hverken noen dommedagstale eller svartmaling av situasjonen. Ting endrer seg. For 12 måneder siden var vi en klubb med en over et år ubeseiret rekke. Som jeg skriver en annen plass; må vi vente et par år på neste gullepoke så venter jeg gladelig. Intet tre vokser inn i himmelen.

 

Avslutningsvis; jeg mener 100% dønn seriøst at ingen andre TV kanaler er i nærheten av Canal+ når det gjelder fotballfaglig kompetanse, samt det å ha glimtet i øyet. Det er mange som har mye å lære av Canal + og kanalens medarbeidere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er heller ikke fornøyd med serieåpninga, men blir bare irritert når laget vårt og andre lag får mye unødvendig pepper av Semb/Tjernås.

De får holde seg til å analysere angrepspill og situasjoner i kampene (som de kan) og ikke sitte å diktere hvordan det skal spilles og hvor dårlig lagene er. Det får vi seere avgjøre!

 

Sitat, Semb: "Reyes, van Persie på topp, skremmer ikke meg" Hva er det for noe da?? :angry:

Er plutselig Henry vår eneste gode spiss nå da??

Pipa hadde en annen tone når Reyes var toppscorer i sesongåpninga i fjor!

 

Men, uansett det er MIN mening da, men jeg er den eneste?? ;)

21519[/snapback]

 

Jeg synes da på ingen måte at de "dikterer" hvordan hverken vi eller andre lag skal spille. Selvsagt hadde pipa en annen lyd i fjor på denne tiden, da var vi nemlig gode. Og jeg sa, og mente, akkurat det samme som Nils Johan, Reyes og VanPersie i går skremte ingen. Hverken før, under eller etter kampen. Vi ER IKKE gode for øyeblikket, det er ikke et fakta som kan skjules. Vi har em midtbane som er dårlig balansert. Som ekspertkommentatorer i studio må de faktisk forholde seg til det som er virkeligheten, og sannheten. For å si som Kenneth Fredheim sa etter kampen i går; "vi har jaggu ikke sett en virkelig god PL kamp denne sesongen"! Og det er jeg enig i.

 

Dette er på ingen måte hverken noen dommedagstale eller svartmaling av situasjonen. Ting endrer seg. For 12 måneder siden var vi en klubb med en over et år ubeseiret rekke. Som jeg skriver en annen plass; må vi vente et par år på neste gullepoke så venter jeg gladelig. Intet tre vokser inn i himmelen.

 

Avslutningsvis; jeg mener 100% dønn seriøst at ingen andre TV kanaler er i nærheten av Canal+ når det gjelder fotballfaglig kompetanse, samt det å ha glimtet i øyet. Det er mange som har mye å lære av Canal + og kanalens medarbeidere.

21522[/snapback]

 

Jeg er enig med deg, selv om jeg mange ganger vurderer "sound-mute" knappen på fjernkontrollen for å slippe pisspreiket til kommentatorene som er så drit flikne til å irritere på AFC-supportere!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Som tidligere leder i supporterklubben, og ikke minst etter å ha kjent Dag Solheim i godt over 20 år, hvor vi også har reist jevnt og trutt til England sammen, så var det i grunnen ganske kurant. Vi har hatt en "avtale" om meg i studio i lang tid, det måtte bare passe for begge parter.

21494[/snapback]

Var det deg Chaz som satt i studioet til Canal+ igår?

Link to comment
Share on other sites

Meget positivt at supportere får stille i studio med "de store gutta"!

All heder til Canal+ for det (så kan de heller lese dette å gi meg litt

rabatt ;) ) Ikke akkurat den heldigste tiden å sitte der for å forsvare

Arsenal for folket - det blir jo litt "negativ omtale" uansett når vi

underpresterer - og det gjør vi for tiden. Også mot Hammers i går ;)

 

Merkelig at ingen kommenterer direkte det faktum at vi ser ut til å

være 100% fokusert på å tre ting (folk og ball) inn sentralt. Altså, se

bare hvor mange ganger angrepene våre går innenfor halvsirkelen

utenfor 16... Mot Che£$ki var det pinlig tydelig - og de hadde alltid

6-7 mann i det området. Ikke rart vi ikke funket. Vingene våre virker

jo nesten å være borte for tiden. Pires er ute av form. Ljungberg er

so-so. Reyes kommer mer sentralt når Henry er borte - og vi ser mye

mindre til Cole/Lauren... Men så har vi jo ikke allverden til hodespillere.

Jeg tror nok både Cygan&Campbell har scoret halvparten av målene

de får i år - eller mer...

 

Anyway: God opptreden, Chaz :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...