Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

http://arsenal-mania.com/articles/3110904/Young-Guns-Arsenals-Daniel-Crowley.html

 

Daniel Crowley (16) er på sporet igjen. Ble kjøpt fra Villa som femtenåring ifjor sommer. Var bra på høsten, men ble skadet i vinter.

 

Han har nå tre mål på tre kamper i preseason for U21.

Blitt belønnet med profesjonell kontrakt i dag!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

I kveld blir det deilig å se Arsenal spille igjen.

 

Aston Villa U21 - Arsenal U21 streames på Arsenal Player. Kickoff kl 20.00.

 

Blir spennende å se på mange av spillerne. Regner med at Akpom, Zelalem, Coquelin, Hayden og Bellerin starter. Kanskje vi får se Dan Crowley også. Noen fra førstelaget? Diaby, Gibbs, Arteta, Campbell?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I kveld spiller U21 laget hjemme (Meadow Park) mot Newcastle U21, og allerede i morgen er det Capital One Cup (ligacup) på Emirates mot Southampton.

 

Jeg regner ikke med at noen spillere kommer til å spille begge kampene, og satser på et urutinert lag i kveld og desto mer rutinert lag i morgen. Tipper at førstevalgene i forsvarsrekka vår må spille ligacup. På midten og framover på banen får vi nok se en del squadspillere som Campbell, Diaby, Coquelin, Podolski. Blir spennende å se hvordan kabalen løses. Må Chuba spille U21, eller får han tillitt med førstelaget?

Link to comment
Share on other sites

Håper vi får se litt forskjellige spillere i morgen. Forventer å se Ospina, Bellerin, Diaby, Rosicky, Podolski, Campbell og potensielt spillere som Hayden, Zelalem og Akpom.

 

Gnabry er vel dessverre ikke matchfit helt ennå. Hvis ikke hadde det vært meget gledelig å se han fra start. Ellers er vel også Sanogo fortsatt skadet?

Link to comment
Share on other sites

Absolutt, ser for meg mål av Podolski og Campbell :) Forøvrig reiser jeg til Samos imorgen, så da satser jeg på at det er en pub som kan vise den i de gode og varme kveldstimene der nede :) Arsenal - Tottenham til helgen regner jeg uansett med blir bankers på pub'ene :)

Link to comment
Share on other sites

 

Seems like Bellerin, Ajayi, Hayden and Akpom will be the only youngsters in the squad tomorrow. Surprising Zelalem won't be involved.

 

Tipper Coquelin-Diaby-Rosicky fra start. Synd om vi ikke får sett Zelalem eller Crowley, men ville vært tull å sende utpå rent juniorlag mot Soton. Send utpå 2-3 ungdommer fra start og et par reserver og kjør heller på med flere dersom vi ikke møter PL-motstand i neste runde.

Link to comment
Share on other sites

Tipper Coquelin-Diaby-Rosicky fra start. Synd om vi ikke får sett Zelalem eller Crowley, men ville vært tull å sende utpå rent juniorlag mot Soton. Send utpå 2-3 ungdommer fra start og et par reserver og kjør heller på med flere dersom vi ikke møter PL-motstand i neste runde.

Både Zelalem og Crowley spilte i går. Greit nok. Bedre lykke neste gang for de to. Tipper Bellerin, Hayden og Akpom har gode sjanser for å starte kampen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Akpom sin kontrakt går ut til sommeren og vi har tilbudt en 3-årsforlengelse, men Akpom skal visstnok være litt avventende med å signere denne. Klubber som Liverpool, Dortmund, Feyenoord o.l. er interesserte og Dortmund skal til og med ha tilbudt han en "pre-contract" allerede.

 

Blir veldig lei meg om vi mister denne gutten. Han har virkelig potensiale til å bli en spesiell spiller.

Link to comment
Share on other sites

Akpom sin kontrakt går ut til sommeren og vi har tilbudt en 3-årsforlengelse, men Akpom skal visstnok være litt avventende med å signere denne. Klubber som Liverpool, Dortmund, Feyenoord o.l. er interesserte og Dortmund skal til og med ha tilbudt han en "pre-contract" allerede.

 

Blir veldig lei meg om vi mister denne gutten. Han har virkelig potensiale til å bli en spesiell spiller.

 

Kan jo forstå at han er avventende til å signere, med tanke på ekstremt lite spilletid.

Link to comment
Share on other sites

Kan jo forstå at han er avventende til å signere, med tanke på ekstremt lite spilletid.

 

Forhåpentligvis får han litt mer spilletid fremover og ender opp med å signere en ny kontrakt. Som han viste i går mot Villa så har han noe spesielt ved seg. Minner veldig om en viss franskmann i bevegelsene sine blant annet..

Link to comment
Share on other sites

 

Forhåpentligvis får han litt mer spilletid fremover og ender opp med å signere en ny kontrakt. Som han viste i går mot Villa så har han noe spesielt ved seg. Minner veldig om en viss franskmann i bevegelsene sine blant annet..

Grimandi?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ingen Bielik for U21-laget i dag. Var ikke engang i troppen. Litt merkelig mtp. at Wenger uttalte at Bielik sammen med Gnabry ville spille mot Newcastle i dag under en pressekonferanse i helga.

 

Kanskje det blir en plass på benken for han i morgen?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...