Jump to content

Har Wenger gjort sitt???


Kim

Recommended Posts

Guest jensemann

Hleb kan meget gjerne spille sentral midtbane men det virker som Wenger har bestemt seg for å bruke ham på en av kantene etterhvert.

Han er imidlertid en meget anvendelig spiller og kan bekle alle offensive plasser på midtbanen.

Ellers gjør Song oss komplett og jeg tror vi kommer til å bli bedre enn noen gang denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Spørsmålet om Wenger har gjort sitt i arsenal må være århundrets mest idiotiske spørsmål.

 

Uten han hadde vi sansynligvis ligget i midtskiktet av PL. Kjøpe Kjøpe Kjøpe... eneste folk bryr seg om. Er rimelig sikker på at Wenger har en anelse bedre oversikt over hva som skjer i Arsenal enn det noen av oss har.

 

WENGER STAYS!

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet om Wenger har gjort sitt i arsenal må være århundrets mest idiotiske spørsmål.

 

Uten han hadde vi sansynligvis ligget i midtskiktet av PL. Kjøpe Kjøpe Kjøpe... eneste folk bryr seg om. Er rimelig sikker på at Wenger har en anelse bedre oversikt over hva som skjer i Arsenal enn det noen av oss har.

 

WENGER STAYS!

18280[/snapback]

 

 

dette innlegget er kanskje det beste innlegget eg har hørt på veeeldig lenge Kaiza, egentlig burde ikke denne tråden vært et tema engang!!

Link to comment
Share on other sites

Eg syns d e forferdeligt aa se ka folk skrive her inn om Wenger....At folk kan ha saa mye klager paa den mannen e heilt forferdeligt.......hvis alle bare hadde vist ka han egentli har tilfort klubben og ikkje minst engelsk fotball....d e ikje lenge siden arsenal va ein 4-6 plass klubb i england.......aa d han har gjort siden han kom te klubben fins daar ikkje ein einaste ting saa seie at han ska gaa av...d bler bare rett aa slett for dumt aa lesa at folk syns d her....ka saa om me komme paa ein 2-4 plass et aar....ska me bare sparka de beste forde????? nei....prov fyst aa les historien de 10-30 aarene arsenal har bag seg for wenger kom...

Eg faarstssr godt at de vil gje han ein jobb for livet....

Saa vil folk ha han vekk for d kanskje gaar litt i motgang..naagen ganger...neinei

Link to comment
Share on other sites

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article443342.ece

 

Wengers mening om Chelskis kjedelige fotball!

 

Franskmannen ser at flere og flere lag tar etter Chelseas måte å spille på. Det synes han er et faresignal.

 

- Så fort fotballen oppmuntrer de lagene som nekter å styre kampene, er sporten i fare, mener Wenger.

 

Og viser til en annen idrett.

 

- Et eksempel fra en annen idrett er hvis du husker Cassius Clay. Han har gjort mer for boksing enn noen annen bokser. Så de lagene jeg husker, som har gjort at jeg elsker fotball, har vært lag som har spilt fotball. Derfor kommer jeg til denne konklusjonen, uten å nevne Chelsea, at hvis man skal spille fotball uten å ønske å spille fotball, så sitter jeg heller hjemme og leser en bok, avslutter Arsenal-manageren.

 

 

Genialt sagt Wenger! Bøker er morsommere enn Chelsea!

Link to comment
Share on other sites

Er enig i det han sier, men skal jeg være helt ærlig hadde jeg foretrukket at han ikke uttaler seg så mye i media og kommer opp i disse uendelige diskusjonene med AF og JM.

Føler at de distraherer mer enn de skjerper spillerene.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article443342.ece

 

Wengers mening om Chelskis kjedelige fotball!

 

Franskmannen ser at flere og flere lag tar etter Chelseas måte å spille på. Det synes han er et faresignal.

 

- Så fort fotballen oppmuntrer de lagene som nekter å styre kampene, er sporten i fare, mener Wenger.

 

Og viser til en annen idrett.

 

- Et eksempel fra en annen idrett er hvis du husker Cassius Clay. Han har gjort mer for boksing enn noen annen bokser. Så de lagene jeg husker, som har gjort at jeg elsker fotball, har vært lag som har spilt fotball. Derfor kommer jeg til denne konklusjonen, uten å nevne Chelsea, at hvis man skal spille fotball uten å ønske å spille fotball, så sitter jeg heller hjemme og leser en bok, avslutter Arsenal-manageren.

 

 

Genialt sagt Wenger! Bøker er morsommere enn Chelsea!

18671[/snapback]

Geniet Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Uten Wenger var vi et sørgelig skue, et skue som jeg støttet overalt på jord men dog, et sørgelig skue.

Når så Arsene Wenger kom til oss tenkte jeg, hvem faen er nå dette????

Helt ukjent navn for meg, men hva har han gitt oss????

Et utrolig antall titler, både seriemesterskap og fa-cupmesterskap men fremfor alt en fotball som hele verden misunner oss, kun Brasil kan måle seg.

Sparke Wenger ut av klubben???

Don`t think so :D

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

selfølgelig skl vi beholde AW. Han er et geni. Synes bare det er dritkult jg og tøft gjort av AW at han tør å satse ungt. Det vil alle tjene på etter hvert.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Hva med å lage en tråd om Wenger, som er mer en slags hyllest-tråd isteden for en klagetråd? ;)  Det er da helt klart mest positive ting å si om mannen! ;)

19008[/snapback]

 

 

Den fins allerede "magic Wenger - 500 matches"

Link to comment
Share on other sites

ehh,ka e grunnen til at arsenal ikke spiller før 10sep

19049[/snapback]

Dette er vel feil tråd, men vi skulle møte Liverpool denne helga, men pga Super-duper-cupen blei den utsatt på ubestemt tid. Neste helg er det landskampshelg.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Se her ja...denne tråden opprettet jeg i 2005, den gangen jeg var kritisk til alt og alle, og ekstremt pessimistisk. Siden da har jeg tydeligvis endret natur. Men det virker som det var mye gøyere å diskutere den gangen enn det er nå. Kanskje jeg burde gå tilbake til å være den kritikeren jeg engang var???

 

Det er iallefall morsomt å lese hva som ble skrevet den gangen. Kritikken den gangen gikk på akkurat det samme som den gjør nå. Det morsomme med det, er at flere av de som var mot kritikken den gangen, har nå selv blitt kritiske. Og så har man meg da, som har gått motsatt vei ;)

Link to comment
Share on other sites

Se her ja...denne tråden opprettet jeg i 2005, den gangen jeg var kritisk til alt og alle, og ekstremt pessimistisk. Siden da har jeg tydeligvis endret natur. Men det virker som det var mye gøyere å diskutere den gangen enn det er nå. Kanskje jeg burde gå tilbake til å være den kritikeren jeg engang var???

 

Det er iallefall morsomt å lese hva som ble skrevet den gangen. Kritikken den gangen gikk på akkurat det samme som den gjør nå. Det morsomme med det, er at flere av de som var mot kritikken den gangen, har nå selv blitt kritiske. Og så har man meg da, som har gått motsatt vei ;)

Artig at du henter fram denne.

Er vel nok kritiske venner her inne, greit med litt mer moden nyansering også. Vær som du er du.

Link to comment
Share on other sites

Se her ja...denne tråden opprettet jeg i 2005, den gangen jeg var kritisk til alt og alle, og ekstremt pessimistisk. Siden da har jeg tydeligvis endret natur. Men det virker som det var mye gøyere å diskutere den gangen enn det er nå. Kanskje jeg burde gå tilbake til å være den kritikeren jeg engang var???

 

Det er iallefall morsomt å lese hva som ble skrevet den gangen. Kritikken den gangen gikk på akkurat det samme som den gjør nå. Det morsomme med det, er at flere av de som var mot kritikken den gangen, har nå selv blitt kritiske. Og så har man meg da, som har gått motsatt vei :P

Status quo for min del, ser jeg:

Wenger er den viktigste mannen for Arsenal since forever...

Det han har gjort med klubben er helt der oppe med alt annet.

Gamle legender får ha meg unnskyldt, det er ikke lett å sammenligne.

Men igjen: Wenger is the man for Arsenal.

Men betyr det at jeg er like sta som Wenger - eller bare konsekvent? :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...