Jump to content

Har Wenger gjort sitt???


Kim

Recommended Posts

Wenger er en utmerket manager som jeg har stor respekt for, la det være sagt først.

Men som mange har påpekt, han makter ikke å legge den rette taktikken til det defansive arbeidet(mange som har påpekt det også). At Wenger er mannen som kan føre oss til mere sølvtøy i premieskapet har jeg fortsatt tro på.

Men han må få en mere kynisk og strengere holdning. Vi må dsv få ett mere Boring Arsenal. Kansje Tony Adams er mannen som trengs for å få forsvaret vårt der det skal være?

Jeg er også av den meningen at En ny siste skanse må på plass. Det har dsv vært en mangelvare etter Seaman begynte å trekke på årene(jada jeg vet godt at vi gikk ubesieret 49 kamper i ligaen) Men hvem av oss her får ikke mildt hjerte infarkt når ballen blir spilt tilbake til Lehmann?Forsvaret trenger også en oppgradering. Det har rett og seltt vært for tynt med spillere som kunne steppe inn og ta ansvar, verken Cygan,Senderos(fortsatt stort talent) er gode nok makkere eller erstattere når det blir skader.

Spissplassen er også noe jeg setter sp.mål ved. At Henry er noe av det beste som har tråkket i gresset på Highbury er ingen diskusjon, men det blir vell mye ansvar for en spiss å score de fleste målene. Han trenger definitivt en fullgodd makker. Det tror jeg dsv ikke reyes eller van persie er. Reyes er nok bedre på vingen, og det er jo forsåvit bra i det Pires har sett bedre år på banen. Vil ikke si hvilke spillere som kunne være perfekt for klubben( blir for mye Fm/Cm faktor over det).

 

For å avslutte. Få Tony adams inn i klubben igjen. Han har utrolig mye å lære fra seg i forsvars arbeidet. Så får Wenger ta seg av det offansive.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply
Tony Adams er for meg den største personligheten Arsenal noen gang har hatt. Men er ikke så sikker på om han er den rette i vår trenrstab for det.

 

Han klarte jo ikke akkurat å tette forsvaret til Wycombe. Man behøver ikke å være god til å lære fra seg matte, om man er flink til å regne selv.........

2811[/snapback]

 

 

Har alltid vært vanskelig å lage gull av gråstein :D

Mulig jeg tar feil, men Adams styrte forsvaret vårt fra 88? til 02?

Og han gjorde det utmerket!

Hvis han ikke har muligheten til å lære fra seg noe så vet ikke jeg. Sier ikke at han skal det hele fulle ansvaret, men at han burde vært dratt inn i staben og drillet forsvaret. At han ikke lyktes som manager i Wycombe er vell ikke sett på noe under, og det skal godt gjøres å snu den negative trenden de hadde der?

Link to comment
Share on other sites

Joda. Adams styrte vel forsvaret vårt nærmest fra 1983 og frem til 2002 han. Og det gjorde han på en alldeles utmerket måte. Som SPILLER vel og merke. Historien er full av eksempler på at gode fotballspillere ikke duger som trenere eller managere.

 

Ikke noe hadde gledet meg mere enn at Adams hadde fått en lang og god trenerkarriere, men tror ikke at det er så lett å si at vi ansetter Adams, så vips har vi kontroll på den defensive biten. For alt vi vet kan Adams være en elendig pedagog, og ikke ha evnen til å lære fra seg en damn shit.

Link to comment
Share on other sites

Guest majestetix
majestetix skrev:
Etter min mening er det på høy tid at Arsenal plasserer Wenger i en annen stilling og får inn en ny manager, en som kan bringe det gjeveste trofeet til Highbury.

For så langt har Arsenal kun bevist en ting, at de ikke har noe å gjøre i Champions League, og at de ikke er i nærheten av å kunne spise kirsebær med de store i Europa.

 

Skal vi forvente/kreve at klubben vinner pokalen i CL?

Jeg synes det er bra at vi kom videre fra gruppespillet, og at vi gav Bayern Munchen kamp om å gå videre....for motstanderen igår var/er en gigantisk STOR klubb.

 

Wenger sa til arsenal.com:

"...on the secret to winning the Champions League:

"A secret? You really think there is a secret? Here at the club we have never won it, and you look across Europe and bigger clubs than us - Barcelona are 120 years-old - they have won it once! They are a massive club and have won it once in their whole history. So it is not obvious to win it. We will try again and I feel that we have some good ingredients. That does not mean that we have a perfect team at the moment to win the Champions League."

 

 

Når du skriver at Wenger må byttes ut slik at Arsenal kan vinne cl, så burde du kanskje også skrive HVEM som er et bedre alternativ.

Hvorfor er denne manageren et bedre alternativ?

 

kevin som ikke vil bytte manager, både pga av sportslige OG økonomiske grunner.

2775[/snapback]

 

Om vi skal forvente/kreve at Arsenal vinner CL?

Jeg kan ikke svare annet enn et klart og tydelig JA på det spørsmålet.

Hvordan kan jeg forvente/kreve dette av Arsenal?

Av to enkle grunner:

 

1. Arsene Wenger sa så langt tilbake at Arsenal skulle bli europas beste klubb så langt tilbake som i 1998, to år etter at han overtok manager-jobben i Arsenal.

 

2. Arsene Wenger har selv uttalt at CL er det viktigste en klubb kan vinne, og at det er hans mål med Arsenal.

 

Arsene Wenger har vært i klubben siden 1996 og har ikke brakt klubben i nærheten av det han selv har satt som mål, nemlig CL-mesterskapet.

 

Vi som supportere skal stille krav, det er tross alt vi som er klubbens viktigste del. Uten oss vil klubben dø, enkelt og greit.

Går en til andre klubber som regner seg som store i Europa så ser en det samme der. Foruten Arsenal satte både Chelsea, Barcelona, Juventus, ManU og Real Madrid den samme målsetting, og ta CL-mesterskapet denne sesongen.

 

Arsene Wenger har vært en god manager, det er det ingen som benekter. Men en hver klubb må utvikle seg, komme seg høyere og lengre.

Arsene Wenger er ikke mannen som kan bringe oss lengre, han er ikke mannen som kan føre oss frem til en finale i CL.

 

Bayern er selvsakt en stor klubb, og å bli slått ut av de er ingen stor skam.

Derimot er det mer skamfult at det var mere flaks en dyktighet som brakte Arsenal videre fra årets gruppespill.

Vi spillte elendig i gruppespillet, og kom videre så vidt det var.

Sånn skal det ikke være for en klubb som selv har satt høye ambisjoner for seg selv.

 

Hvem som skal overta er ikke min jobb å finne ut.

Jeg har ikke den rette kompetanse til å plukke ut den beste, men det mangler ikke på kandidater.

Det er styret i Arsenal som bør og må finne den manageren som er den beste, og som kan føre Arsenal enda et steg videre.

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt kan Arsenal vinne CL med Arsene Wenger ved roret. Å påstå noe annet er tøys. Forøvrig så er det både min, og mange andres oppfatning, fremdeles det viktigste å vinne ligaen.

 

Og jepp, vi er underachievers i CL, men fremdeles så ser jeg absolutt ingen som kan overta for Le Boss.

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt kan Arsenal vinne CL med Arsene Wenger ved roret. Å påstå noe annet er tøys. Forøvrig så er det både min, og mange andres oppfatning, fremdeles det viktigste å vinne ligaen.

 

Og jepp, vi er underachievers i PL, men fremdeles så ser jeg absolutt ingen som kan overta for Le Boss.

2841[/snapback]

 

 

Du som har levd noen vintere lengre enn de fleste av oss her inne, tror du Adams kan bidra med større sikkerhet i forsvaret? dvs være med på trenersiden og drille det som var berlinmuren en gang i tiden....

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt kan Arsenal vinne CL med Arsene Wenger ved roret. Å påstå noe annet er tøys. Forøvrig så er det både min, og mange andres oppfatning, fremdeles det viktigste å vinne ligaen.

 

Og jepp, vi er underachievers i PL, men fremdeles så ser jeg absolutt ingen som kan overta for Le Boss.

2841[/snapback]

 

 

Du som har levd noen vintere lengre enn de fleste av oss her inne, tror du Adams kan bidra med større sikkerhet i forsvaret? dvs være med på trenersiden og drille det som var berlinmuren en gang i tiden....

2842[/snapback]

 

Jeg vet ikke. Er på mange måter enig med Bård. Det å være en god spiller er ikke ensbetydende med å være en god trener. MEN skulle jeg drømme litt, så hadde det ikke vært meg i mot å hatt en Tony Adams som defensiv coach. Han hører jo hjemme hos oss! :D

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Og det er alltid hovedgrunnen til at jeg ikke ønsker at gamle stjerner skal komme tilbake som managere. Jeg vil ikke ha en "Glenda" på Highbury. Men at det kunne vært artig med Rodders som suksessfylt trener, det kan vi drømme om! :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Jeg håper ikke det finnes noen som er ved sine fulle fem, har fulgt med noenlunde rundt klubben og er i nærheten av myndighetsalder, som ønsker å bytte ut Arsene Wenger.

Mannen er genial og har forvandlet arsenal til en stormakt.

Vi har hatt usannsynlig store skadeproblemer i år, og i går kveld brukte vi syv (7) mann under 25 år.

Dette forteller iallefall meg at Mr Wenger bygger for fremtiden, men alle har vel samtidig fått med seg at han ønsker å handle stort til sommeren.

Arsenal har kommet i europatoppen for å bli!!!

Å sammenligne Mr Wenger med Tony Adams, blir som å sammenligne en Rolls Royce med en skoda.

Tony kunne muligens gjøre en jobb i trenerstaben for oss, men for guds skyld, ikke snakk om at han er kapabel til å styre klubben per i dag.

Og Oscar, Sir huba-buba til arsenal???

Jeg gremmes og blir fysisk uvel ved tanken, glem det!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper ikke det finnes noen som er ved sine fulle fem, har fulgt med noenlunde rundt klubben og er i nærheten av myndighetsalder, som ønsker å bytte ut Arsene Wenger.

Mannen er genial og har forvandlet arsenal til en stormakt.

Vi har hatt usannsynlig store skadeproblemer i år, og i går kveld brukte vi syv (7) mann under 25 år.

Dette forteller iallefall meg at Mr Wenger bygger for fremtiden, men alle har vel samtidig fått med seg at han ønsker å handle stort til sommeren.

Arsenal har kommet i europatoppen for å bli!!!

Å sammenligne Mr Wenger med Tony Adams, blir som å sammenligne en Rolls Royce med en skoda.

Tony kunne muligens gjøre en jobb i trenerstaben for oss, men for guds skyld, ikke snakk om at han er kapabel til å styre klubben per i dag.

Og Oscar, Sir huba-buba til arsenal???

Jeg gremmes og blir fysisk uvel ved tanken, glem det!!!!!!!

2847[/snapback]

 

 

Det er vell ingen som har antydet at Adams skal ta over for Wenger? Jeg har bare tro på at han kunne gjøre en god jobb i trenerstaben for å få skikk på forsvaret vårt.

Jeg tror fullt og fast på at wenger er fortsatt manen som skal føre oss videre, men han trenger hjelp!

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Og det er alltid hovedgrunnen til at jeg ikke ønsker at gamle stjerner skal komme tilbake som managere.

2845[/snapback]

Jeg er vel da en av de få som kan se for meg O'Leary som en fremtidig manager for oss :D Tråkker sikkert mange på tærne nå, men jeg føler at han er kapabel til å lede oss. Da gjerne med Wenger fortsatt i klubben, som sjefsspeider.
Link to comment
Share on other sites

majestetix skrev:

Om vi skal forvente/kreve at Arsenal vinner CL?

Jeg kan ikke svare annet enn et klart og tydelig JA på det spørsmålet.

Hvordan kan jeg forvente/kreve dette av Arsenal?

Av to enkle grunner:

 

1. Arsene Wenger sa så langt tilbake at Arsenal skulle bli europas beste klubb så langt tilbake som i 1998, to år etter at han overtok manager-jobben i Arsenal.

 

2. Arsene Wenger har selv uttalt at CL er det viktigste en klubb kan vinne, og at det er hans mål med Arsenal.

 

Når en manager ankommer en klubb, har han en mål og mening med hva han skal utrette i klubben. Dette kan selvfølgelig avhengig av hvilken klubb og hva som er mulig å utrette i klubben.

Wenger ankom en klubb som LANGT IFRA hadde de beste utgangspunktene, både sportslig og struktur på academyet. Ja vi fikk opp en meget god gjeng på midten/slutten av 80-tallet, men på midten av 90-tallet var det svært lite profesjonell virksomhet med det å få opp talenter som kunne løfte klubben. Dette hadde blitt satt til side av klubben, i forhold til f.eks United.

 

Wenger forstod hvor mye som måtte gjøres både når det gjaldt å få et bra lag, få frem en skikkelig academy satsning + at kapasiteten på Highbury måtte gjøres noe med om de skulle få en bedre økonomisk hverdag i klubben.

 

Ting tar tid, og ofte må man bygge sten for sten for å få et stort mesterverk.

 

Personlig synes jeg klubben ligger godt ann:

1: Klubben har prestert sesong etter sesong med sportslige resultater både i ligaen og i fa cupen.

Vi har også vært med i cl, hvor enkelte kanskje har LITT FOR HØYE forventninger av hva vi kan kreve/forvente av resultater.

 

Sportslig sett mener jeg klubben virkelig beviser at Wenger har teft som manager og dette er kanskje starten på noe som blir større, og som kan gjøre at drømmen går i oppfyllelse.

Skal sette opp 2 punkter på dette:

 

1: Academy:

Nå har denne jobben begynt å vise resultater, og vi har pr dags dato flere STORE talenter som kan utvikles til å bli mega stjerner.

Siste spiller som har visst frem sitt talent er: Quincy Owusu Abeyie, 18år.

 

Ser man på hvor mange UNGE spillere som nå spiller regelmessig og som er rett rundt hjørnet (benken osv), kan jeg remse opp følgende:

Glichy 19år, Senderos 20år, Flamini 21år, Fabregas 17år, Persie 21år, Eboue 21år, Hoyte 21år, og Aliadiere 21år.

Samtidig som vi i tillegg har Reyes 21år, Toure 24år (om 8dager), og Cole 24år.

 

Altså, klubben besitter flere lovende spillere som ALLEREDE har fått spille regelmessig (noe) og som har bevisst at fremtiden ser lys ut.

 

2: Emirates stadium:

Fra sesongen 2006/07 starter vi en ny fremtid på en stadioen som på lang sikt vil gi oss større muligheter på det økonomisk plan. Dette vil føre til at muligheten for å bruke større summer for å hente de spillerene man evt trenger for å øke kvaliteten på laget, vil bli en realitet. Som vi veit har ikke disse midlene for Wenger vært tigjengelig i forhold til andre storklubber (Utd og Chelsea + utenlandske klubber)

 

Dette vil igjen si at det kan bli lettere for Wenger å hente akkurat DEN SPILLEREN han virkelig ønsker seg inn i spillesystemet, og ikke hente spillere som kan utvikle seg til gode spillere i fremtiden.

Er ikke dermed sagt at Arsenal vil bli det nye Chelsea, men gir Mr Wenger får større handlefrihet enn det som har vært tilfelle til nå.

 

Med disse 2 punktene er det ikke noe som tilsier at Arsenal IKKE kan utvikle seg enda et hakk med Wenger som manager, noe jeg faktisk har veldig troa på.

 

En diskusjon som omhandler et krav om å vinne Cl, blir for meg helt latterlig.

Det finnes mange STORE og GODE klubber i Europa, og begynne da å klage på at vi ikke vinner (eller lykkes i denne) blir vel ikke rettferdig ovenfor klubb, spillere eller manager.

 

Arsenal som jeg nevnte tidligere har mange gode talenter på vei, og mange av dem har spilt mye denne sesongen. Dette skyldes både skadeproblemer og at Wenger har tatt et generasjonskifte i stallen, likevel kjemper vi om 2.plassen i ligaen og en cup triumf.

 

majestetix skrev:

Arsene Wenger har vært en god manager, det er det ingen som benekter. Men en hver klubb må utvikle seg, komme seg høyere og lengre.

Arsene Wenger er ikke mannen som kan bringe oss lengre, han er ikke mannen som kan føre oss frem til en finale i CL.

 

Forstår ikke ditt argument på dette, hvilke poenger har du som tilsier at han ikke kan føre laget til cl? (taktisk.....??)

Ta i bakgrunnen av hva som skjer med klubben fremover (og har skjedd de siste årene) og hvilke spillere som utvikles hver dag som går. Legg også vekt på at han har blitt lovet en stor sum for å hente klassespillere i sommer, noe som gir en større bredde til neste sesong. (SWP, Owen, Frey osv har blitt nevnt)

Jeg er sikker på at ting kommer til å skje i sommer, noe som vil gjøre laget mye sterkere enn det som er tilfellet for øyeblikket.

 

Men jeg stiller spørsmål igjen:

Det finnes flere store klubber som ALLE har ambisjoner om å vinne cl, og flere av disse har pr.dags dato større forutsetninger for å lykkes enn det Arsenal hadde denne sesongen.(siden skader o.l har påvirket laget)

Er det Wenger som er for dårlig, eller burde vi akseptere at det er hard konkuranse på å vinne denne pokalen og akseptere at vi ikke for øyeblikket er blant de aller størse klubbene.

 

majestetix skrev:

Hvem som skal overta er ikke min jobb å finne ut.

Jeg har ikke den rette kompetanse til å plukke ut den beste, men det mangler ikke på kandidater.

 

Kom med dine kanditater og kom med dine synspunkter som gjør de til en bedre manager enn vår Wenger.....siden de må være bedre, for Wenger vil IKKE klare å føre oss videre.

Du har tydeligvis gode nok kunnskaper for å komme med slike harde påstander som at Wenger IKKE klarer å føre oss noe videre, så da burde du vel også klare å finne de som vil klare dette??

Link to comment
Share on other sites

Skrev i mitt forrige innlegg:

Men jeg stiller spørsmål igjen:

Det finnes flere store klubber som ALLE har ambisjoner om å vinne cl, og flere av disse har pr.dags dato større forutsetninger for å lykkes enn det Arsenal hadde denne sesongen.(siden skader o.l har påvirket laget)

 

Dette var med våre 11beste spillere, kan konkurrere mot andre lag. men med engang skader o.l påvirker laget så har vi ikke bredden slik som enkelte andre lag.....sorry!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Tony Adams er for meg den største personligheten Arsenal noen gang har hatt. Men er ikke så sikker på om han er den rette i vår trenrstab for det.

 

Han klarte jo ikke akkurat å tette forsvaret til Wycombe. Man behøver ikke å være god til å lære fra seg matte, om man er flink til å regne selv.........

2811[/snapback]

 

 

Hei igjen.Jeg har fått veldig mye kritikk for innleggene mine men jeg står for det jeg mener ennå. Skal helst unngå å snakke om det samme hvergang.

Jeg ramser opp bare for å svare på noen innl, her

 

Tony Adams var en herlig spiller, med et hjerte som slo for Arsenal. Det var derfor han var den han var, enig der.Folk hadde respekt for ham. Det var en av de vikstigste grunnene til at Arsenal var så gode bakover.Dette ga oss tillit og styrke ,og spillerne vokste med selvtilitten i tillegg til at spillerne var jevne.Men jeg vil aldri tro at noen av dem behersket mer kvalitet(unntak Adams og seaman) i forhold til nå. (Nigel var den svakeste)Se det! Vi var ikke perfecte bakover heller! Nigel var aldri en landslags spiller.1 eller 3 kamper? Dixon da? 10-15 kamper? Jeg tror det ligger mye på det å unngå feil og tabber.Spillere kan være Dødsgode enkelte kamper, så gode at de kunne ha stilt på banen aleine og vunnet. Men fra de få gode kampene går det nedover og er usynlige hver eneste kamp. Tabber og pasningsfeil blir mer og mer synlige .Disse spillere er ujevne av natur.(Desverre så har vi noen spillere som er sånne i nå dagens Arsenal. I gamle dager da Adams og co spilte, så var de jevne og vant kamper pga jevnheten og at de var samspilte.

 

Vi har klart å holde nullen 3 kamper nå! Almunia mot S united ,Lehmnn mot Porth og Bayern. Hva skejr? For det første så gratulerer jeg Lehmann med bra innsats mot Bayern. Almunia gjorde kjembra mot S united også. Men sorry, det holder ikke med noen få kamper vi unngår tabber eller lette mål. Denne gangen vant keeperne for oss. De holdt oss inn i kampene. Takket almunia så er vi videre.Lehmann kunne ha sendt oss videre hvis vi hadde klart Det andre måle. Men hvor mange ganger har vårt første keeper holdt oss inne i en kamp?Jeg har aldri sett vårt første keeper reddet oss noen gang, og når vi spiller så ser jeg som oftest at motstandernes keepere blir helter. Sorry vil ikke kritisere, men det er slik jeg ser det. Tabbene har vært klare og har kostet oss Ligagullet og championsleague. Hadde vårt keeper vært som han var mot Bayern så hadde vi aldri snakket om trener bytte og salg av spillere. Det hadde vært digg om vi ikke alltid trengte å spille bra og keeperen hadde gjort jobben sin. Det skjedde mot munchen , men våre spillere klarte ikke å prestereforover som vår keeper og forsvar gjorde bakover.

 

Jeg ser mot Bolton kampen og ønsker unguttene lykke til, og håper at vi ser lehmann redde oss for andre gang (da får Lehmann masse selvtilitt!)I løpet av de årene han har vært her. Senderos lykke til.(utrolig bra spiller!)

Link to comment
Share on other sites

ÅÅÅ for en tåpelig tråd. Arsene Wenger kommer sannsynligvis aldri til å bli sparka fra klubben. Hvis han noen gang kommer til å forlate AFC er det sikkert pågrunn av at han sier opp.

 

O'Leary??? Pøh! Jeg har aldri vilt Wengers ferdigheter.

 

Steng denne tråden :blink:

Link to comment
Share on other sites

Arsenal var vel ikke akkurat noe topplag på det tidspunktet Wenger tok over, etter noen magre Graham og et Rioch år. David O`Leary har gjort en god jobb med Leeds og Villa, men han har ikke akkurat gjort de til noen stabile storklubber, som Wenger har gjort med oss.

 

Hva har O`Leary vunnet i sin tid som manager? Har han bevist at han kan lede en klubb til triumfer på samme måte som Wenger. Er O`Leary den taktikkeren som vi kanskje mangler i enkelte kamper?

 

Leeds hadde noen gode år, men da O`Leary og Leeds styret skulle begynne å leke storklubb, gikk alt til helvete. Teften som O`Leary viste på tranfermarkedet i denne perioden var noget blandet vil jeg si. Og hvor ligger Leeds nå? Den godeste David må nok være med å ta litt av ansvaret for at klubben ligger der den er i dag. Og hva med Villa? Hvor ligger de? Midt på tabellen som alltid. Ute av stand til å være med å kjempe om titler, og ikke fare for nedrykk. kort sagt, den samme gamle leksa.

 

Så da spør jeg deg Oscar: Hva har O`Leary gjort som tilsier at han skal lede Arsenal på en bedre måte enn Wenger, utenom det faktum at han var en gudsbenådet Arsenal-spiller i sin aktive karriere?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Du har mange usaklige innlegg. Du burde roe det ned. Sykt at du har greid å skrive så mange innlegg på så kort tid. Fritids? :blink:

2979[/snapback]

 

 

meg??? hva faen er det du snakker om?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Du har mange usaklige innlegg. Du burde roe det ned. Sykt at du har greid å skrive så mange innlegg på så kort tid. Fritids? :blink:

2979[/snapback]

 

 

uff uff, jeg kommer inn å skriver og for slengt komentarer mot meg. Helvete altså, er det faen ingenting jeg kan si her eller? Kan jeg få lov til å skrive om Ashley cole, ljunberg,adams og almunia? Ok jeg for vel stoppe siden gaston kritiserer meg.

Link to comment
Share on other sites

Du har mange usaklige innlegg. Du burde roe det ned. Sykt at du har greid å skrive så mange innlegg på så kort tid. Fritids? :blink:

2979[/snapback]

 

 

uff uff, jeg kommer inn å skriver og for slengt komentarer mot meg. Helvete altså, er det faen ingenting jeg kan si her eller? Kan jeg få lov til å skrive om Ashley cole, ljunberg,adams og almunia? Ok jeg for vel stoppe siden gaston kritiserer meg.

2986[/snapback]

 

Du kan snakke om hvem du vil, men du må tenke litt før du skriver noe. F. eks her så svarte du til meg på to innlegg. Du kunne ha skrevet alt det på et innlegg.

 

Jeg skal ikke kritisere deg og håper jeg ikke gjøre det heller. Vi kan fortsette dette på PM.

 

OK Ric? :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...