Jump to content

2005.09.10 Middlesbrough B


Andain

Recommended Posts

middlesbrough.gif

Middlesbrough 2-1 Arsenal

Riverside Stadium, Lørdag 10 September klokken 18:15

 

Lagoppstilling :

Middlesbrough : Mark Schwarzer, Abel Xavier, Ugo Ehiogu, Gareth Southgate, Franck Queudrue, Massimo Maccarone, Ray Parlour, George Boateng, Fabio Rochemback, Adam Johnson, Yakubu Aiyegbeni. Innbyttere : Danny Graham, Jason Kennedy, Doriva, Emanuel Pogatetz, Bradley Jones.

 

Arsenal : Jens Lehmann, Lauren, Pascal Cygan, Kolo Toure, Ashley Cole, Alexander Hleb, Mathieu Flamini, Gilberto, Robert Pires, Dennis Bergkamp, Reyes. Innbyttere: Manuel Almunia, Robin Van Persie, Cesc Fabregas, Philippe Senderos, Gael Clichy

 

Dommer:

Mike Riley

 

TV kanaler:

SuperSport 3 SA

Diema 2

PremPlus

C+ Blauw

C+ Deporte 1

Prem Sport Portal

Sport 2 HU

Digit Alb

ART Sport 4

Sky Sport IT 1

TPS Foot

Canal+ Sport

Kanal 5 (Danmark)

MegaSport

Prime Sports

Sport TV

 

Radio/TV streams via nett:

PPLive : ESPN, Guangdong, English Ultra

SoP : ESPN

CoolStreaming: ESPN, ¹ã¶«ÌåÓý (Guangdong)

ppStream: ESPN, ¹ã¶«ÌåÓý (Guangdong)

TVAnts: ESPN, Guangdong, English Ultra

 

Skader/suspendert:

Thierry Henry

Fredrik Ljungberg

Sol Campbell (skadefri, men trenger kamptrening)

 

Forrige sesong:

22.08.2004 Arsenal 5-3 Middlesbrough

09.04.2005 Middlesbrough 0-1 Arsenal

 

Før avspark:

Steve McClaren og hans Middlesbrough er nok ikke helt fornøyd med årest seriestart, og er nok ute etter å ta sesongens første tre-poenger på The Riverside Stadium. Er det et lag Arsene Wenger og Arsenal kjenner godt så er det Boro. De siste 2 sesongene har vi ikke spilte mindre enn 7 kamper mot dem i serie og cup sammenheng. Vi vant begge kampene mot Boro forrige sesong og kun seier i denne kampen vil være godt nok om vi skal holde følge med tittelforsvarer Chelsea og de andre gull kandidatene i årets Premier League.

 

Arsene Wenger har i en artikkel på www.arsenal.com varslet om at det kommer til å bli rullering på lagoppstillingen da flere av spillerene har vært involvert i landskamper denne uken. Kanskje dette åpner opp døren for at spillere som Arturo Lupoli, Quincy Owusu Abeyie, Emmanuel Eboue og Alexandre Song kan være med i troppen ? En spiller jeg er temmelig sikker på får sin første kamp fra start i år er Gael Clichy. Det er også forventet at Wenger kommer til å stille med Pascal Cygan, Lauren, Jose Antonio Reyes, Dennis Bergkamp og Robert Pires da dem ikke var involvert i noe landslagsspill. Sol Campbell er også helt skadefri og har spilt 2 reservelagskamper, men som forventet uttaler Wenger at han nok trenger mere kamptrening før han er tilbake på førstelaget (selv om han ikke helt har bestemt seg om han blir med i troppen som reiser til middlesbrough).

 

Middlesbrough må klare seg uten Stewart Downing som i værste fall er ute med skade frem til nyttår, dette kan åpne opp for at Fabio Rochemback gjør sin første kamp for vertene.

 

Det er nå bekreftet at det på Riverside ikke kommer til å satt ny scoringsrekord av Thierry Henry. I likehet med bl.a Fredrik Ljungberg blir Thierry hvilet i lørdagens kamp. I forkant av kampen kom Thierry med følgende kommentar vedrørende temaet; "For me, Ian Wright was a legend and still is a legend, so to beat his record would be something really amazing," "But I don't want to speak too soon because things in football can happen really quickly, so I just want to concentrate and keep scoring goals for my team." Det eneste positive man kan dra ut av sitasjonen

 

Artikkler før avspark:

Gunning for Boro - Nicholas [sky Sports]

Focus: Inconsistency blights Boro [Arsenal.com]

Boro v Arsenal preview [sky Sports]

Parlour: Henry is danger man [Football.co.uk]

Henry and Ljungberg set to miss Middlesbrough game [www.arsenal.com]

 

Mitt tips : Middlesbrough 1 Arsenal 2

 

Kan ellers nevne at det under kamp dager bruker å være en god del Arsenal supportere på IRC kanalen #Arsenal på undernet. Det er ikke en norsk chatte kanal så det er obligatorisk med Engelsk språk der.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply
Guest Arsenal_4ever
Alt for lenge til neste kamp. Irriterande "treningskamp" liverpool skal spele.

18885[/snapback]

 

Næææææi :( Jeg som gledet meg sånn til lørdag.....fordi jeg trodde Arsenal skulle spille da :-| :( Sååå kjedelig....æhæ... :D

Link to comment
Share on other sites

hmm, kom nettopp til å tenke...er det ikke kamp mot SpuDz den 29 aug??? :huh:

18897[/snapback]

Du bør ikkje tenke for mykje.... ;)

Spurs spelar mot Chelsea i helga.

18901[/snapback]

 

Dessuten...mens man først er på nett, er det jo bare å gå inn på Arsenals terminliste (både på gunners.no og arsenal.com) å sjekke..istedet for å lure på ditt og datt og tenke i hytt og pine. Vi har jo det verdensomspennende internettet bare tastetrykk unna. Bruk det! ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper på en bra kamp, nermest helt lik Fulham kampen...men seff ikke at "vi" kommer til å ligge under 0-1 da... :D

 

Mitt tips til lagoppstilling:

 

---------------Lehmann--------------

Lauren---Toure---Cygan---A.Cole

Hleb---Gilberto--Fabregas---Pires

-----------Henry---Reyes-----------

 

Og resultatet:

 

3-1

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
hmm, kom nettopp til å tenke...er det ikke kamp mot SpuDz den 29 aug??? :D

18897[/snapback]

Du bør ikkje tenke for mykje.... ;)

Spurs spelar mot Chelsea i helga.

18901[/snapback]

 

Dessuten...mens man først er på nett, er det jo bare å gå inn på Arsenals terminliste (både på gunners.no og arsenal.com) å sjekke..istedet for å lure på ditt og datt og tenke i hytt og pine. Vi har jo det verdensomspennende internettet bare tastetrykk unna. Bruk det! ;)

18937[/snapback]

 

Oisann, sorry :D Det er 29 sep det er kamp mot tottenham....hmm!! Jaja, takk for svar og veiledning ;) :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Litt tidlig å si, da jeg ikke vbet hvordan det vil være med skader og sånt den niende, men håper på følgende lag:

 

Jens

 

Lauren    Kolo      Sol        Cole

 

Hleb        Gilberto  Cesc    Reyes

 

Van Persie      Henry

19143[/snapback]

 

Tviler litt på at Sol er klar til denne kampen, han trenger nok noen reservelagskamper før han spiller.

Ellers håper jeg at Wenger lytter til deg og stiller med det samme laget, dvs med Cygan i stedet for Sol da.

Link to comment
Share on other sites

Guest andpet

Tror på ganske jevn kamp (nærmest) lik Newcastle-kampen, men det går nok med 2-0 seier denne gangen også, gitt....... :D

mitt lag-tips........::::::..:::

 

Henry Reyes

Pires Hleb Fabregas Ljungberg

Cole Senderos Toure Lauren-(dritt-god fortida.....)

Lehmann

 

 

Lykke til gunneran!!!!! knuse de..

Link to comment
Share on other sites

Ja, personlig tviler jeg litt på at Sol er klar selv, men det er lov å håpe, da det er to uker til :D

19149[/snapback]

 

Wenger:

"Sol works very hard in training but he needs three or four games to come back to his best"

Synd det...akkurat nå så hadde jeg heller foretrukket ham før både Cygan og Senderos...men ikke Toure da!

Link to comment
Share on other sites

Tror på ganske jevn kamp (nærmest) lik Newcastle-kampen, men det går nok med 2-0 seier denne gangen også, gitt....... :rolleyes:

mitt lag-tips........::::::..:::

 

                              Henry              Reyes

            Pires          Hleb                Fabregas          Ljungberg

            Cole          Senderos        Toure                Lauren-(dritt-god fortida.....)

                                          Lehmann

 

 

Lykke til gunneran!!!!! knuse de..

19161[/snapback]

 

Tviler på at Gilberto blir utelatt fra laget...

Link to comment
Share on other sites

Tror på ganske jevn kamp (nærmest) lik Newcastle-kampen, men det går nok med 2-0 seier denne gangen også, gitt....... :rolleyes:

mitt lag-tips........::::::..:::

 

  Henry Reyes

Pires Hleb   Fabregas   Ljungberg

Cole   Senderos Toure   Lauren-(dritt-god fortida.....)

Lehmann

 

 

Lykke til gunneran!!!!! knuse de..

19161[/snapback]

 

Tviler på at Gilberto blir utelatt fra laget...

19181[/snapback]

 

Dessuten vil ikke Hleb bli plassert sentralt heller. Dersom noen av de nevnte i denne midtbanefireren skal spille sentralt, er det nok Pires. Men som andre her påpeker - Gilberto er nok fast inventar sentralt så sant han er tilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en utrolig god følelse ang. denne kampen.

Vi har et godt tak på mbro og vinner 3-0.

Det som blir litt interessant er å se hvordan Wenger

legger opp laget på det offensive.

 

Laget blir:

 

Lehmann

 

Lauren Kolo Cygan Cole

 

Ljungen Silva Fabregas Hleb

 

Henry Reyes

 

Spørsmålet blir jo hva Wenger gjør på høyresiden og

på topp. Ljungberg er i form, men det er Reyes også.

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at det er så mange som har ulike lag, det må vel

bety at vi har temmelig bra med spillere som er gode nok ;)

 

Egentlig ville jeg bare nevne at det er håpløst å småstarte

sesongen med 3 kamper for så å sende oss ut i 17 dagers

venting... Jada, man kan se Norge. Men allikevel. Lengter

nesten verre etter denne enn jeg gjorde etter CS i sommer!

Link to comment
Share on other sites

Godt å se at det er så mange som har ulike lag, det må vel

bety at vi har temmelig bra med spillere som er gode nok  ;)

 

Egentlig ville jeg bare nevne at det er håpløst å småstarte

sesongen med 3 kamper for så å sende oss ut i 17 dagers

venting... Jada, man kan se Norge. Men allikevel. Lengter

nesten verre etter denne enn jeg gjorde etter CS i sommer!

19897[/snapback]

 

Ja, det er bra å ha en så god stall som Arsenal har...men Wenger burde nok ha henta litt mere spillere i sommer..fordi med den stllen som f.eks Chelski har nå så går det ikke an å slå de over hele sesongen med det laget som vi har nå! :D

 

Men det med ventetiden er jo uutholdelig!! ;)

Det er jo en liten trøst med landslaget...men det er langt fra nok iallefall! :D

Men så kommer det jo kamper på løpende bånd etterpå da, med kampen mot Boro', Thun og Everton rett etter hverandre da! :D :D

Link to comment
Share on other sites

Middlesbrough tapte jo 3-0 mot Charlton nå sist.

Det var en forferdelig kamp av borough!! Så de vill nok ha litt revansj fra den kampen...

 

De har også henta inn den brasilianske midtbanespilleren Rochemback.. meget talentfull spiller.

Han her et SINNYKT hardt skudd, så vi må passe oss for det.

 

 

Tror det kommer til å bli en slite kamp, men at Arsenal rett å slett er for sterke for m'boro og at vi vinner 2-0.

Kommer til å bli heilt likt Newcastle kampen tenker æ.

 

 

Tipper Wenger bruker dette laget....men håper det ikkje

 

 

Lehman

 

Lauren Toure Senderos Cole

 

 

Freddie Gilberto Fabregas Pires

 

 

Reyes Henry

 

 

Jeg ville ha tatt Reyes på venstre flanke i stede for Pires, og sotte Van Persie inn som spiss eller noe.

 

Har sotte Hleb ut av laget for de Freddie har mer rutine, men satser på at Hleb kommer innpå etterhvert.

 

 

Kommer til å bli hardt......men vi vinner med 2-0 ( 68 min og 82 min)

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo en del spillere som ikke spiller landskamper da, f.eks Pires, Lauren, Bergkamp, Reyes(?) Cygan,Campbell,Cesc(U21?), flamini(U21?), Mens andre igjen som Henry f.eks tar det litt med ro under landskampene.. :withstupid:

Noen av disse vil vel ihvertall være uthvilt! Dessuten er det proffesjonelle spillere vi snakker om her, og de bør kunne tåle en landslagssamling. Mener nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...