Jump to content

2005.09.10 Middlesbrough B


Andain

Recommended Posts

---------------Lehmann------------------

---Lauren---Toure---Cygan---Clichy--

Hleb----Gilberto---Flamini----Pires----

-------------Van Persie--Reyes---------

 

Innbyttere : Almunia, Senderos, Fabregas, Bergkamp, Lupoli

 

Magefølelsen sier at Wenger kommer til å starte med Bergkamp og Reyes med van Persie på benken. Hadde også vært morsomt om Lupoli samt Quincy var å finne på benken idag. Sistnevnte scoret nok et mål for nederlands u-21 lag denne uken.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Tre keepere i troppen? er ikke det litt uvanlig?

Håpte på dette laget:

 

Lehmann

Lauren-Toure-Senderos-Cole

Pires-Gilberto-Cesc-Reyes

van Persie-Quincy

 

Men hvis ikke Quincy er med i troppen ser det dårlig ut med tanke på at han starter :angry:

 

Lehmann

Lauren-Toure-Senderos-Cole

Hleb-Gilberto-Cesc-Pires

van Persie-Reyes

ser vel ut til å være mer sannsynlig..

Link to comment
Share on other sites

Ifølge bbc, er dette troppen som reiste til teesside: Lehmann, Almunia, Poom, Lauren, Eboue, Cole, Clichy, Toure, Cygan, Senderos, Gilberto, Flamini, Fabregas, Song, Pires, van Persie, Hleb, Bergkamp, Reyes.

20248[/snapback]

 

Troppen er maks 16 stk. Så 2 av disse er ikke med.. Mulig de er med for å se på..Skuffer meg at ikke quincy får en sjansen snart..

Link to comment
Share on other sites

Ifølge bbc, er dette troppen som reiste til teesside: Lehmann, Almunia, Poom, Lauren, Eboue, Cole, Clichy, Toure, Cygan, Senderos, Gilberto, Flamini, Fabregas, Song, Pires, van Persie, Hleb, Bergkamp, Reyes.

20248[/snapback]

 

Troppen er maks 16 stk. Så 2 av disse er ikke med.. Mulig de er med for å se på..Skuffer meg at ikke quincy får en sjansen snart..

20252[/snapback]

 

Troppen kan være på 40 om manageren så ønsker, hvor mange som kan være på laget og innbytterbenken har ingenting med hvor mange spillere som kan bli tatt med.

 

Bortekamper vil en vanligvis ha med ekstra spillere i tilfelle skader/sykdom før laget leveres inn.

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstillingen:

Jens Lehmann, Lauren, Pascal Cygan, Kolo Toure, Ashley Cole, Alexander Hleb, Mathieu Flamini, Gilberto, Robert Pires, Dennis Bergkamp, Jose Reyes.

 

Innbyttere: Manuel Almunia, Robin Van Persie, Cesc Fabregas, Philippe Senderos, Gael Clichy

 

Ikke de helt store overraskelsene fra Wenger, selv om undertegnede hadde ønsket å se Clichy og van Persie fra start idag.

Link to comment
Share on other sites

Vi hadde så absolutt ikke marginene på vår side i første omgang, før det var spilt 4 minutter hadde vi 2 store sjanser med Reyes, den ene endte i stolpen. Utover i første omgang kom boro mere inn i kampen, og en litt heldig Yakubu scorer kampens eneste mål i første omgang.

 

Personlig håper jeg Wenger slipper innpå van Persie for Bergkamp, Clichy for Pires og Fabregas for Flamini i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Vi hadde så absolutt ikke marginene på vår side i første omgang, før det var spilt 4 minutter hadde vi 2 store sjanser med Reyes, den ene endte i stolpen. Utover i første omgang kom boro mere inn i kampen, og en litt heldig Yakubu scorer kampens eneste mål i første omgang.

 

Personlig håper jeg Wenger slipper innpå van Persie for Bergkamp, Clichy for Pires og Fabregas for Flamini i andre omgang.

20268[/snapback]

 

Må si meg enig i det...

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Helt uvirkelig å høre på gunners-supporter Solstad og Tjærnås i studio.

De "analyserer" målet til boro, hvor Kolo gjør en feil, og fullfører "analysen" med å si at Arsenal sliter pga at de må bruke Cygan/Senderos i stedet for Sol.

Lavmål.

Cygan har spilt meget bra (en pasningsfeil) mens Kolo har gjort flere småfeil og en STOR.

Nå må det bli slutt på å gi Cygan skylden for Kolos feil!!!!!!

Arsenal sliter IKKE pga Cygan/Senderos, men heller pga dårlig effektivitet i denne kampen.

Vi var veldig bra første 10 min. og utrolig uheldig at vi ikke scoret da.

Reyes holder verdensklasse nå.

Vi falt imidlertid noe av etterhvert og jeg føler ikke akkurat at det lukter mål av Bergkamp for tiden.

Inn med van Persie så hurtig som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Håpløst av Tjernås og Solheim. Skjønte ikke helt det med Kolo på målet. Han bør vel være helt oppi Yakubu når det er innafor 16? Arsenal var jo fantastiske de første 10 min! Kunne og kanskje burde ledet 3,4-0.

20272[/snapback]

 

Arsenal har jo vært patetisk de 80 siste...

 

Arsenal, avkledd, utspillt, latterliggjort. Boro med full kontroll hele veien.

 

Arsene Wenger; Hva tenker du nå??????????

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gjerne få takke Dennis Bergkamp for hans fantastiske bidrag til dette 2-1 tapet. En annen jeg vil gratulere med veldig fin innsats er Flamini. Dine pasninger og intelligente løp var veldig savnet etter at du ble byttet ut midt i 2. omgang. Ros gis også til Pascal Cygan for hans opptreden på mål nummer 2 i kampen. En annen som også bør bli nevnt er Pires. Han jogget ganske bra opp og ned på venstresiden. Imponerende stil. Sist, men ikke minst vil jeg gratulere Wenger med en flott jobb fra sidelinjen. Du og Bergkamp gjorde en heltemodig innsats i dag!

Link to comment
Share on other sites

Cygan har spilt meget bra (en pasningsfeil) mens Kolo har gjort flere småfeil og en STOR.

Nå må det bli slutt på å gi Cygan skylden for Kolos feil!!!!!!

Arsenal sliter IKKE pga Cygan/Senderos, men heller pga dårlig effektivitet i denne kampen.

Vi var veldig bra første 10 min. og utrolig uheldig at vi ikke scoret da.

 

Hvem skal du gi skylden for Cygans super gigantfeil? Viser nok en gang at han hører hjemme i albansk fjerdedivisjon, ikke på Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars

Dette var dårlig av Arsenal. Boro med en veldig god defensiv kamp mens vi sliter med forsvarspill, dueller, pasninger og avslutning - med andre ord alt. Med terningkast hadde Boro fått 5 og Arsenal 2.

 

Uten Henry viker Arsenal som et middelmådig Premier League lag.

Dette virker ikke lovende fremover. Men jeg sater enda på å få med pokalen etter siste seriekamp på Highbury mot Wigan

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...