Jump to content

2005.08.24 Fulham H


ben lakris

Recommended Posts

Blir spennende å se hvordan vi reagerer etter årets vanskeligste bortekamp. Tar vi hevn i en kamp vi må og skal vinne?

Hvilke endringer skal gjøres. Etter mine begreper ikke så mange for laget mot Chelsea vil helt klart skulle slå et lag som Fulham hjemme. Men skal man sette Senderos ut til fordel for Cygan, eller kanskje skal Wenger kjøpe en ny midtstopper. Rekker vel å få en på plass før onsdag. Men skal ikke ødelegge selvtillitten til Senderos heller. En stor spille,r men det blir kanskje noe for stort ansvar på en så ung spiller.

 

Synes også at overlappinger på sidene må prioteres fremover. Dette er et godt alternativ til å tre i gjennom på minimale flater.

Arsenal må få mer variasjon i angrepsspillet sitt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Jeg skjønner ikke all den klaginga på Senderos eller andre spillere. Hadde Drogba bommet på ballen på et vis og sendt den utenfor, slik at kampen hadde endt 0-0, så ville ikke dette vært et problem i det hele tatt. Vi husker alle hvor bra Senderos spilt ifjor, og han er ung!! Det er kun uflaks det som skjer, og det er sånt som skjer.

 

Fulham kampen blir tøff, da vi ofte sliter hjemme mot dem, men dette er en kamp vi SKAL og MÅ vinne! Senderos SKAL spille i forsvaret sammen med Toure, og jeg håper at Reyes tar plass på topp eller på venstrekanten. Kommer litt an på hvor ille skaden til Freddie er. Pires kan settes på benken, mens Hleb da vil få plass til høyre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke all den klaginga på Senderos eller andre spillere.

18396[/snapback]

Jeg er enig med deg Frank. det jeg mer er opptatt av er at også vi må ha flere alternativer på alle plasser. Jeg tror dette er viktig også for å gjøre Senderos beder enn han allerede er. Det er en stor spiller som må tas vare på. Tror også Reyes vil gi ny dimensjon i laget. Pires tror jeg vil gjøre bedre figur mot de dårligere lagenne. Det er tross alt en klok spiller som har gjort svært mye bra for oss. Men som kanskje ikke er hva han var sett i forhold til de tøffeste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Det blir uhyre viktig å komme seg tilbake på vinnersporet i denne kampen. Til tross for at vi har hatt visse problemer med Fulham tidligere, tror jeg årets utgave av Fulham er svekket en god del i forhold til tidligere sesonger. Ser man på terminlista, så ser de kommende kampene ”lette” ut. Seier mot Fulham bør bli en start på en god periode.

 

Tror laget kan være omtrent det samme som mot Chelsea. Wenger bør muligens ta en vurdering vedrørende Flamini og Reyes.

 

Tipper 3-0!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Jensemann

Lauren - Toure - Senderos - Cole

Hleb - Gilberto - Flamini - Reyes

van Persie - Henry

 

Da snur vi dette til medgang!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenalfan

Helt ærlig vi kommer til å slite som faen i sesongen.. vi har mange skader og WENGER ER SÅ DUM AT HAN IKKE KJØPER NYE SPILLERE! Vi vinner ikke serien hvis vi ikke kjøper nye spillere.

 

 

Wenger fikk 500 millioner for å kjøpe nye spillere og han har jo ikke brukt en dritt!!! man skal ikke ha penger for å leke deilig..

 

 

 

FAEN ASS WEnger bruk 500 millionene på spille kjøpe..

 

 

SENDEROS ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DÅRLIG!!!!!

 

 

Dette trenger vi:

 

 

- Midtstopper

 

 

- Midtbane SJEF

 

 

- NY spiss med Henry!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Helt ærlig vi kommer til å slite som faen i sesongen.. vi har mange skader og WENGER ER SÅ DUM AT HAN IKKE KJØPER NYE SPILLERE! Vi vinner ikke serien hvis vi ikke kjøper nye spillere.

 

 

Wenger fikk 500 millioner for å kjøpe nye spillere og han har jo ikke brukt en dritt!!! man skal ikke ha penger for å leke deilig..

 

 

 

FAEN ASS WEnger bruk 500 millionene på spille kjøpe..

 

 

SENDEROS ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DÅRLIG!!!!!

 

 

Dette trenger vi:

 

 

- Midtstopper

 

 

- Midtbane SJEF

 

 

- NY spiss med Henry!!!

18485[/snapback]

Senderos er ikke så dårlig. Han trenger bare litt mer selvtillit.

 

For meg virker det som om Senderos er mest usikker mot de største lagene i Premier League, noe som ikke er så rart. Da er presset størst.

Er faktisk usikker på midtstopperplassen nå som Campbell er ute. Vet ikke helt om jeg tør å sette Cygan der. Han var imidlertid bedre enn på lenge på kampene i vinter. Burde kanskje Ebouè få prøve seg som midtstopper? Har ventet lenge på at han skal få prøve seg fra start i Premier League. Gi Emmanuel sjansen Wenger!

Senderos må få tid til å få opp selvtilliten.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Nå fikk vi den berømte sprekken etter Trafford i fjor, men det skjer ALDRI i år. Fulham er et lag vi slår, og ikke bare litt. Et type 3-0 resultat bør ikke overraske noen.

Tror ikke Arsene bør eller kommer til å gjøre noen forandringer utover Freddie (om han er skadet da), og da ikke mer dramatisk enn de som slutt i går; Pires på midten, og Robin fremme.

 

Så la oss glemme den, skal vi si uheldige, Che£$ea kampen, og se frem til i morgen, for det blir gøy! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Hmm...jeg håper at Arsenal vinner stort, og får litt mer selvtillit!! Hadde vært veldig fint med stoooor seier....!! Tipper 3-0 eller 4-1. Oooog, det er stort nok for meg :)

 

Håper Reyes får spille fra start! Henry er ikke på sitt beste synes jeg, håper at han også kommer seg etterhvert ;) Begynner faktisk å savne Campbell...ikke pga Senderos, fordi jeg synes faktisk at Senderos er god. Men synes bare at med en Sol baki der, så...jeg vet ikke jeg, bare vil se'n spille igjen :unsure:

 

Håper også på at Song for sjansen snart, og suuuuuulter etter å se Quincy!!! Wenger...PLIIIIIIIIIS, la gutten spille!!!!!!!!!!!!!!!! ;) ;) :rolleyes: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig vi kommer til å slite som faen i sesongen.. vi har mange skader og WENGER ER SÅ DUM AT HAN IKKE KJØPER NYE SPILLERE! Vi vinner ikke serien hvis vi ikke kjøper nye spillere.

 

 

Wenger fikk 500 millioner for å kjøpe nye spillere og han har jo ikke brukt en dritt!!! man skal ikke ha penger for å leke deilig..

 

 

 

FAEN ASS WEnger bruk 500 millionene på spille kjøpe..

 

 

SENDEROS ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DÅRLIG!!!!!

 

 

Dette trenger vi:

 

 

- Midtstopper

 

 

- Midtbane SJEF

 

 

- NY spiss med Henry!!!

18485[/snapback]

 

Senderos er ikke dårlig men han mangler bare stabiliteten. dette er et lag vi burde slå og skal slå for å holde følge med teten. det at Tottenham ligger foran oss på tabellen burde være nok til å gi motivasjon til våre spillere. det gjelder bare å komme ut av det vanskelig kampprogramet vårt så vinner vi serien.

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig vi kommer til å slite som faen i sesongen.. vi har mange skader og WENGER ER SÅ DUM AT HAN IKKE KJØPER NYE SPILLERE! Vi vinner ikke serien hvis vi ikke kjøper nye spillere.

 

 

Wenger fikk 500 millioner for å kjøpe nye spillere og han har jo ikke brukt en dritt!!! man skal ikke ha penger for å leke deilig..

 

 

 

FAEN ASS WEnger bruk 500 millionene på spille kjøpe..

 

 

SENDEROS ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DÅRLIG!!!!!

 

 

Dette trenger vi:

 

 

- Midtstopper

 

 

- Midtbane SJEF

 

 

- NY spiss med Henry!!!

18485[/snapback]

 

Hørt om å kanskje være litt positiv?? ;)

__________________________________________________________________

 

Men fra en ting til en annen, jeg tror vi vinner denne lett 3-0! Men mål av Henry(x2) og Hleb.

 

Etter Chelski kampen så fatter og begriper jeg ikke en dritt hvis Wenger setter Hleb på benken...det hadde vært suuuurt! Men den teorien til Wenger å sette Pires opp som spiss, eller sette han på høyrekanten fungerte jo ikke i det hele tatt, han forsvant jo totalt i Chelski kampen...!

 

Laget mot Fulham:

 

-----------Lehmann------------

 

Lauren-Toure-Campbell-Cole

 

Hleb--Gilberto-Fabregas-Pires

 

---------Henry--Reyes---------

 

Subs: Almunia, Senderos, Clichy, Flamini, Van Persie

 

Hva som har skjedd med Reyes vet ikke jeg, men at han er på laget mot Fulham håper jeg inderlig!

Men er dere sikre på at han ikke var suspendert enda da Chelski kampen var??

For jeg er nesten sikker på at Wenger ikke setter han totalt av laget...da må det være en grunn hvis så skulle være...! Nei Reyes-"saken" forstår jeg meg ikke på...

Link to comment
Share on other sites

Senderos er en bra spiller. Han har bare et Drogba problem.

Ellers så bør DB og Reyes/VP få prøve seg på topp i denne kampen.

Henry virker å være helt ute av form.

Spiller ikke Ljungen vil jeg ha Reyes og Hleb på hver side.

Flamini og Gilberto sentralt.

Forsvaret det samme.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Hørt om å kanskje være litt positiv?? ;)

__________________________________________________________________

 

Men fra en ting til en annen, jeg tror vi vinner denne lett 3-0! Men mål av Henry(x2) og Hleb.

 

Etter Chelski kampen så fatter og begriper jeg ikke en dritt hvis Wenger setter Hleb på benken...det hadde vært suuuurt! Men den teorien til Wenger å sette Pires opp som spiss, eller sette han på høyrekanten fungerte jo ikke i det hele tatt, han forsvant jo totalt i Chelski kampen...!

 

Laget mot Fulham:

 

-----------Lehmann------------

 

Lauren-Toure-Campbell-Cole

 

Hleb--Gilberto-Fabregas-Pires

 

---------Henry--Reyes---------

 

Subs: Almunia, Senderos, Clichy, Flamini, Van Persie

 

Hva som har skjedd med Reyes vet ikke jeg, men at han er på laget mot Fulham håper jeg inderlig!

Men er dere sikre på at han ikke var suspendert enda da Chelski kampen var??

For jeg er nesten sikker på at Wenger ikke setter han totalt av laget...da må det være en grunn hvis så skulle være...! Nei Reyes-"saken" forstår jeg meg ikke på...

18520[/snapback]

Campbell er skadet. Så han er uaktuell. Sannsynligvis Freddie også

 

Her et mitt tips til lag (med Campbell og sannsynligvis Ljungberg ute med skader):

 

Keeper: Lehmann

Høyreback: Lauren

Høyre midtstopper: Toure

Venstre midtstopper: Senderos/Ebouè

Venstreback: Cole

 

Høyre midtbane: Pires

Høyre sentral midtbane: Gilberto

Venstre sentral midtbane: Fabregas

Venstre midtbane: Van Persie/Reyes

 

Bergkamp-rollen: Hleb

 

Spiss: Henry

 

Innbyttere:

1. Almunia

2. Cygan

3. Flamini

4. Bergkamp

5. ?????????

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig vi kommer til å slite som faen i sesongen.. vi har mange skader og WENGER ER SÅ DUM AT HAN IKKE KJØPER NYE SPILLERE! Vi vinner ikke serien hvis vi ikke kjøper nye spillere.

 

 

Wenger fikk 500 millioner for å kjøpe nye spillere og han har jo ikke brukt en dritt!!! man skal ikke ha penger for å leke deilig..

 

 

 

FAEN ASS WEnger bruk 500 millionene på spille kjøpe..

 

 

SENDEROS ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DÅRLIG!!!!!

 

 

Dette trenger vi:

 

 

- Midtstopper

 

 

- Midtbane SJEF

 

 

- NY spiss med Henry!!!

18485[/snapback]

 

Og du kaller deg Arsenalfan?? Du har nok ikke sett mange kamper hvis du mener senderos er så dårlig.. Han kom faktisk på blant de 4 beste i kåringen av sesongens beste spillere.. Begynner å bli lei av alle småunga som ikke har peiling nå!!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Blir sinnssykt viktig å vinne denne kampen nå.

Ingen bør tvile et sekund på at fulham kommer til å legge seg tilbake med 10 mann på egen sekstenmeter omtrent hele kampen.

Så vil tiden vise om de er gode nok til å ligge der da.

Hleb kan fort bli en viktig brikke mot en slik motstander.

Ellers savnet jeg noen dugelige skuddforsøk fra 20 - 25 meter mot chelsky.

Link to comment
Share on other sites

Vi er ikke Chelsea. Vi har kanskje 500 millioner eller gud veit hvor mye penger vi har til å kjøpe spillere for, men det er ingen vits i å pøse ut alt dette på noen store navn. Hva om disse ikke slår til?? Da vil hylekoret komme igjen, "Wenger bruker 500 mill på store stjerner og det er bare dritten".

 

Tenk over hva Wenger har gjort med Arsenal!! Tidligere har han solgt Petit og Overmars, de fleste trodde da at det skulle ende i katastrofe. Det gjorde det ikke og Arsenal har kommet tilbake. Wenger bygger et lag for fremtiden, så klart vil vi vinne serien i år, men jeg syns vi skal åpne øynene våre og også se litt fremover. Vi har utrolig mange talentfulle spillere som kommer til å bli store navn i løpet av noen få år. Ny stadion er under utbygging og det dårligste vi har blitt er nummer to siden Wenger tok over.

 

Vi taper EN kamp mot et veldig bra lag, hvor vi taper pågrunn av uflaks og en dommer som burde annulert målet. Vi kan ikke legge oss ned og begynne å hyle og grine pågrunn av dette!! Dette er for gudsskyld bare den andre kampen i årets sesong!!

 

Vi har et sabla godt lag, og det kommer vi til å se utover i sesongen! Vi må ha tiltro til Wenger. Han sier at han vil gjøre oss til verdens beste lag, og han har vært i klubben så lenge at han vet hva som trengs for å skape suksess. Wenger MÅ hente spillere som kan heve laget, ikke bare hente spillere med store navn, som kanskje ikke gjør store forskjellen. Da blir det masse penger ut, store lønninger etc...

 

Vent i alle fall til Desember og se hvordan vi ligger an. Da kan vi i det minste rope og hyle etter nye spillere som kan kjøpes i Januar. Makan til sutring har jeg aldri sett!!

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig vi kommer til å slite som faen i sesongen.. vi har mange skader og WENGER ER SÅ DUM AT HAN IKKE KJØPER NYE SPILLERE! Vi vinner ikke serien hvis vi ikke kjøper nye spillere.

 

 

Wenger fikk 500 millioner for å kjøpe nye spillere og han har jo ikke brukt en dritt!!! man skal ikke ha penger for å leke deilig..

 

 

 

FAEN ASS WEnger bruk 500 millionene på spille kjøpe..

 

 

SENDEROS ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DÅRLIG!!!!!

 

 

Dette trenger vi:

 

 

- Midtstopper

 

 

- Midtbane SJEF

 

 

- NY spiss med Henry!!!

18485[/snapback]

 

Og du kaller deg Arsenalfan?? Du har nok ikke sett mange kamper hvis du mener senderos er så dårlig.. Han kom faktisk på blant de 4 beste i kåringen av sesongens beste spillere.. Begynner å bli lei av alle småunga som ikke har peiling nå!!

18540[/snapback]

 

Takk skal du ha, Ricardinho. Er mye raske løsninger og noen fantastiske gjennomtenkte konklusjoner som florerer her nå. Vi trenger ikke medgangssupportere!

Link to comment
Share on other sites

Tipper Hleb blir hvilt denne kampen og at Reyes starter til høyre og Pires venstre. Van Persie og Henry på topp. Flamini erstatter Fabregas, resten uendret.

Begrunnelsen er at Hleb var så sliten i 2. omgang at han forsvant helt ut av kampen. Han tok ikke et def løp, og mister helt driven offensivt. Han er ikke vant til dette tempoet og bør matches med forsiktighet de første mnd slik at han kan holde en hel sesong. Husk hva som skjedde med Reyes etter en fantastisk start. Det tok en halv sesong før han var seg selv igjen.

Fulham vil legge seg lavt og med Ljungberg ute trenger vi en løpsmaskin for å komme inn i 16. Der er Flamini mye bedre enn Fabregas og vil derfor være å foretrekke sentralt på midten. Kombinasjonen Pires-Cole er på sine beste dager helt fantastisk. De gjør hverandre bedre enn hva de er hver for seg. Reyes har allerede bevist at han kan spille høyrekant og vil kunne terrorisere hvem som helst i denne posisjonen. Henry må brette opp armene og bevise noe snart ellers er veien til benken kort. Fancyfotball spilles på stranden med rumpa ut og armene til værs Henry, ikke i PL når laget trenger en kaptein og frontfigur. En evigung?? Bergkamp vil puste vår kaptein i nakken hvis ikke prestasjonene blir bedre. Fulham er et lag som er sårbart for Iceman sine gjennombruddspassninger.

De andre ser jeg på som selvsagte all den tid Clichy og Sol ikke er helt i matchform etter skade.

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig vi kommer til å slite som faen i sesongen.. vi har mange skader og WENGER ER SÅ DUM AT HAN IKKE KJØPER NYE SPILLERE! Vi vinner ikke serien hvis vi ikke kjøper nye spillere.

 

 

Wenger fikk 500 millioner for å kjøpe nye spillere og han har jo ikke brukt en dritt!!! man skal ikke ha penger for å leke deilig..

 

 

 

FAEN ASS WEnger bruk 500 millionene på spille kjøpe..

 

 

SENDEROS ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DÅRLIG!!!!!

 

 

Dette trenger vi:

 

 

- Midtstopper

 

 

- Midtbane SJEF

 

 

- NY spiss med Henry!!!

18485[/snapback]

 

Kan man anbefale www.chelsea.no?

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig vi kommer til å slite som faen i sesongen.. vi har mange skader og WENGER ER SÅ DUM AT HAN IKKE KJØPER NYE SPILLERE! Vi vinner ikke serien hvis vi ikke kjøper nye spillere.

 

 

Wenger fikk 500 millioner for å kjøpe nye spillere og han har jo ikke brukt en dritt!!! man skal ikke ha penger for å leke deilig..

 

 

 

FAEN ASS WEnger bruk 500 millionene på spille kjøpe..

 

 

SENDEROS ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DÅRLIG!!!!!

 

 

Dette trenger vi:

 

 

- Midtstopper

 

 

- Midtbane SJEF

 

 

- NY spiss med Henry!!!

18485[/snapback]

 

 

 

greit at Senderos har begynt sesongen rufsette, men gutten er jo bare 20 år!!

eg SKAL love deg at han blir en kjempe viktig brikke i Wengers lag som nå skal kjempe om PL tittelen, skal tippe at Senderos blir årets unge spiller hvis han ikke blir plassert på benken, men det tror eg ikke!!

 

Arsene knows...

Link to comment
Share on other sites

If we can come away from the match with anything other than a defeat then obviously everyone will be delighted.

 

Make no mistake - det er Fulham som sier dette.

Og det oppsummerer vel hvor sterke vi faktisk er - all whiningen over til tross ;)

Jeg antar at det er minst 17 - trolig 19 lag i PL som kommer til å tape for Chelsea i år.

 

"This is not the end. This is not the beginning of the end. But it is, perhaps,

the end of the beginning." Winston Churchill

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...